Na svjecici doticnog cilindra nebi primjetio veliku razliku. Od pojave simptoma proslo je samo nekoliko dana. Ja ih nisam gledao, mozda bi bila za dlaku tamnija.
HONDA TROKIRA
Collapse
X
-
A nee. pa to ne pasuje...ovo je djunta sa sitnim nutom. Znam zile ali.....
Ma kakvo uskakanje, pravi sam zidar postao. Jer treba nekom gletovanje povoljno..
Sta bi izmerili smo kompresiju.
To za oprugu i bregastu si u pravu. Ako je kompresija bila uredu ja skidam dekl, to je barem na tom motoru *ickin dim i dobro je pregledan kada se skine poklopac.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
M-power:
To za oprugu i bregastu si u pravu. Ako je kompresija bila uredu ja skidam dekl, to je barem na tom motoru *ickin dim i dobro je pregledan kada se skine poklopac.
Comment
-
-
Da li bi duvanje kompresorom odredjenim pritiskom pomoglo da se izoluje različit cilindar. Ovo bi pomoglo jedino ako je ventil ili sic malo oštećen, za oprugu ne vredi jer će ga pritisak nabiti gore.
Sa druge strane ti imaš svšta nešto od alata, da li bi moglo u vožnji da se meri emisija izduvnih gasova pa da se utvrdi manjak-višak nekog gasa koji bi ukazivao na problem...
Comment
-
-
Klasicnim mjerenjem kompresije dobije se samo kolika je zaptivnost cilindra. Ista stvar se mjeri preciznije pomocu tzv. leakdown testera.
Cilindar se nabija pomocu kalibriranog pritiska i mjeri se odliv u postocima.
Niti jedan od tih nece "vidjeti" poderanu bregastu, ili kolabirani hidraulicni podizac. Potreban je dinamicki test disanja cilindra. Pri anlasanju ima dovoljno vremena da se napuni cilindar i pri malom liftu ventila. Dali ce isti slucaj biti na radnim brzinama klipa.
Svi imate manometar za mjerenje kompresije, prikljucite ga na jedan cilindar i upalite motor na tri pa vidite sto ce se desiti. Probajte na leru, 2000 obrtaja, po zelji.
Dora, gas tester koji se moze koristiti na cesti u voznji je izvanredan alat.
U nasem slucaju ne bi bio potreban.
I na kraju, da kazemo da je kompresija na nasem cilindru identicna ostalim te da nema problema sa ventilima, oprugama, podizacima, karikama itd. Mehanicki sasvim ok.
Brick je dao neke nove predloge, mozda da pogledate i podrzite ga, ili mu proturjecite.
Comment
-
-
Ako se otkači knok senzor i ventil EGR-a?
Takodje i kanister za benzinsku paru?
Comment
-
-
Sto radi knock sensor i na koji bi nacin utjecao na samo jedan cilindar?
Sto radi EGR ventil? Retoricko pitanje! Svi znadete, prevodi odredjenu kolicinu ispusnih plinova nazad u usisnu granu. Ako, na primjer, aktiviras EGR ventil rukom dok je motor na leru, pocet ce trokirati. Ako to isto uradis na 2000 obrtaja bit ce skoro neprimjetno. EGR protok je poput "fals zraka", nije osjetljiv pri vecim brzinama motora.
Kako bi EGR utjecao samo na jedan cilindar?
Hajde majstori, nazad u garazu pa malo experimentirajte.
Zeli li netko pomoci Dori oko gore navedenih mogucnosti. Brick??
Comment
-
-
Kviz i dalje ,samo pichi :-)
Danas nisam blindirao niti jedan EGR,,pa sam malo indisponiran
A nisam baš ni spavao tako da...nisam sav "svoj"...
No ni "udarac" ni EGR ne mogu uticati samo na jedan cil....
Samo malo..da vidimo..sitem za paljenje OK,Gorivo i ubrizgavanje OK,motor kao takav OK...a trokira...jel* smo došli do-ovde?
Pozzzzzzz
BP
***************
Comment
-
Comment