zahtjevom za
energiju koji se jednostavno uradi povecanjem zazora
i ... spalimo ECU paljenja odnosno izlazni stepen.
na nekim autima je takav test strogo no no i pise u upustvu.
za konkretnu Hondu ne znam da li je dozvoljeno.
ima li neki univerzalni i pouzdaniji test merenja odnosno izazivanja opterecenja ?
Brick, imas elektrostaticko i elektromagnetno polje. Dakle razlika u opterecenom i neopterecenom je merljiva, mada ovo vise nije u temi.
Obichna solenoidna klesta sa stroboskopa ako prikljucis na zvucnu kartu na PC i uz korektan otporni most prilagodis ulaz za nivo 1Vpp ima vrlo lako i precizno u ocitanoj amplitudi da ti pokaze razliku.
Been there done that, nekad davno
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Motor dobro radi na leru i nece trokirati ako nije u voznji, trokira samo u voznji, najosjetljivije pri manjim i srednjim opterecenjima i nikako pri punom gasu.
Dakle i ova teza otpada, iz razloga sto se na punom opterecenju injektor otvara max.
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
i ... spalimo ECU paljenja odnosno izlazni stepen.
na nekim autima je takav test strogo no no i pise u upustvu.
za konkretnu Hondu ne znam da li je dozvoljeno.
Ako je sistem napravljen da isporuci 20KV i optereti se na 20KV nece doci do ostecenja. Zato je postavljeno pitanje o ionizaciji zraka. Za sitni novac mogu se kupiti testeri koji su kalibrirani, a postoje i podesivi. Vazno je da se ne pretjera sa razmakom. Posjedovanje i vjestina upotrebe osciloskopa pojednostavljuju ovaj posao, no izgleda da je to jos daleka buducnost za mnoge.
Poznavanje principa rada pomaze uvelike kad se nema sofisticirana oprema.
M je zasluzan za cijelu digresiju.
eh, pa zar mogu da se racunaju takve genijalne inovacije.
ipak pricamo o radionici i realno postojecoj i dostupnoj opremi proseka, barem je Vali tako nekako postavio kriterijum za snalazenje ovaj put.
a i treba brzo sve resiti a dok se napravi novi instrument prodje i vreme, neko vreme.
jeftinije i brze bi bilo zameniti kabl ili sumnjive kablove mada ideja je vrlo interesantna
eh, pa zar mogu da se racunaju takve genijalne inovacije.
ipak pricamo o radionici i realno postojecoj i dostupnoj opremi proseka, barem je Vali tako nekako postavio kriterijum za snalazenje ovaj put.
Brick, u dijagnostici postoji mjesto za siroki raspon alata, od cekica do sofisticirane opreme, no bilo koji da se primjenjuje, posjedovanje znanja
o samim procesima rada motora je preduvjet za uspjesno rjesavanje problema. To bi trebao biti glavni kriterij.
a i treba brzo sve resiti a dok se napravi novi instrument prodje i vreme, neko vreme.
Na koji nacin opravdati vrijeme koje se izgubi lutajuci i radeci bespotrebne testove?
jeftinije i brze bi bilo zameniti kabl ili sumnjive kablove mada ideja je vrlo interesantna
U ovom slucaju zamjena kablova nebi ni priblizno pokazala o cemu se radi. Kako uopce odrediti dali trokira jedan cilindar ili dva? Na OBD II sistemu PCM ce identificirati cilindre, na OBD I nema sanse.
Čekajte...kablovi su "otpali" ili samo kablovi od svećica?Šta je sa kablom bobina -kapa?I sa ostalim elementima paljenja?
Dr. Boca, da postavimo situaciju ovako. Zasto treba provjeravati komponentu fizicki ako je rezultat rada te komponente zadovoljavajuci.
Krajni rezultat rada sistema za palenje, iskra, je ono sto nas zanima i ako je u redu nema potrebe za inspekcijom.
Da je kapa naprsla, iskra bi trazila liniju najmanjeg otpora i skocila negdje drugdje, ne na kraju kabla kod svjecice gdje smo umjetno postavili najvece opterecenje povecanjem zazora. Tek u tom slucaju valja ispitativati dalje, bez obzira sto i gdje.
Slažem se...znači veliš da CEO sistem za paljenje radi kako treba u potpunosti?
Koliko me samo puta zezao kabl bobine u priključku ili na kapi ili kod same bobine...
Brick, u dijagnostici postoji mjesto za siroki raspon alata, od cekica do sofisticirane opreme, no bilo koji da se primjenjuje, posjedovanje znanja
o samim procesima rada motora je preduvjet za uspjesno rjesavanje problema. To bi trebao biti glavni kriterij.
odlutali smo, gde smo sada...mislim u kom smeru idemo dalje.
Dobro pitanje. Iako je ovo virtualna situacija, vjerujem da osjecate bol i frustraciju realne situacije. U kojem smjeru dalje????????
Hipoteze???? Sto jos moze izazvati trokiranje?
Brick je spominjao razvod ventila. Na sto se to sve odnosi? Pominjani
su ubrizgavaci. Boca kaze da se moze izmjeriti otpor. Po glavi se motaju
svakakve misli. Dali trokiraju svi cilindri; jedan? Sad se lupa glavom o zid. Iz ocajanja, pocnu se nabacivati razni dijelovi na motor i svi se nadaju da ce problem nestati sam od sebe. Koja agonija?
Comment