HONDA TROKIRA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #61
    sta radi opterecen provodnik a sta neopterecen ? Ima li neke razlike , merljive i kako, chime?
    istu stvar, provodi struju. razlike skoro i da nema, nemerljivo mala prakticno i iznosi nekoliko miliampera.

    neprakticno za merenje, a i cime meriti tako malu struju na tako visokom naponu a sto se nalazi u majstorskoj garazi...a nema ni stroboskopa cak
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #62
      zahtjevom za
      energiju koji se jednostavno uradi povecanjem zazora
      i ... spalimo ECU paljenja odnosno izlazni stepen.
      na nekim autima je takav test strogo no no i pise u upustvu.
      za konkretnu Hondu ne znam da li je dozvoljeno.

      ima li neki univerzalni i pouzdaniji test merenja odnosno izazivanja opterecenja ?
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #63
        Brick, imas elektrostaticko i elektromagnetno polje. Dakle razlika u opterecenom i neopterecenom je merljiva, mada ovo vise nije u temi.

        Obichna solenoidna klesta sa stroboskopa ako prikljucis na zvucnu kartu na PC i uz korektan otporni most prilagodis ulaz za nivo 1Vpp ima vrlo lako i precizno u ocitanoj amplitudi da ti pokaze razliku.
        Been there done that, nekad davno
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • dieselman
          CBC Senator XXL
          • 14.11.2005
          • 833
          • tt

          #64
          Mozda neka od brizgaljki nema pun protok,pa zadovoljava na malim obrtajima,a kad zatreba vise goriva-ne moze da isporuci.

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #65
            Motor dobro radi na leru i nece trokirati ako nije u voznji, trokira samo u voznji, najosjetljivije pri manjim i srednjim opterecenjima i nikako pri punom gasu.
            Dakle i ova teza otpada, iz razloga sto se na punom opterecenju injektor otvara max.
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • Valent Vudriga
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 2778
              • USA

              #66
              i ... spalimo ECU paljenja odnosno izlazni stepen.
              na nekim autima je takav test strogo no no i pise u upustvu.
              za konkretnu Hondu ne znam da li je dozvoljeno.
              Ako je sistem napravljen da isporuci 20KV i optereti se na 20KV nece doci do ostecenja. Zato je postavljeno pitanje o ionizaciji zraka. Za sitni novac mogu se kupiti testeri koji su kalibrirani, a postoje i podesivi. Vazno je da se ne pretjera sa razmakom. Posjedovanje i vjestina upotrebe osciloskopa pojednostavljuju ovaj posao, no izgleda da je to jos daleka buducnost za mnoge.

              Poznavanje principa rada pomaze uvelike kad se nema sofisticirana oprema.
              M je zasluzan za cijelu digresiju.

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #67
                Been there done that, nekad davno
                eh, pa zar mogu da se racunaju takve genijalne inovacije.
                ipak pricamo o radionici i realno postojecoj i dostupnoj opremi proseka, barem je Vali tako nekako postavio kriterijum za snalazenje ovaj put.

                a i treba brzo sve resiti a dok se napravi novi instrument prodje i vreme, neko vreme.

                jeftinije i brze bi bilo zameniti kabl ili sumnjive kablove mada ideja je vrlo interesantna
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #68
                  odlutali smo, gde smo sada...mislim u kom smeru idemo dalje.
                  struja otpada bese...
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • Boki Ar
                    CBC Senator XXL
                    • 11.11.2004
                    • 2827
                    • Aranđelovac
                    • Vektra

                    #69
                    Struja...

                    Čekajte...kablovi su "otpali" ili samo kablovi od svećica?Šta je sa kablom bobina -kapa?I sa ostalim elementima paljenja?

                    Brick..ti si komandant... HOćemo li da rešavamo element po element paljenja?

                    Vali je tražio TIMSKI RAD...

                    Comment

                    • Valent Vudriga
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2005
                      • 2778
                      • USA

                      #70
                      eh, pa zar mogu da se racunaju takve genijalne inovacije.
                      ipak pricamo o radionici i realno postojecoj i dostupnoj opremi proseka, barem je Vali tako nekako postavio kriterijum za snalazenje ovaj put.
                      Brick, u dijagnostici postoji mjesto za siroki raspon alata, od cekica do sofisticirane opreme, no bilo koji da se primjenjuje, posjedovanje znanja
                      o samim procesima rada motora je preduvjet za uspjesno rjesavanje problema. To bi trebao biti glavni kriterij.

                      a i treba brzo sve resiti a dok se napravi novi instrument prodje i vreme, neko vreme.
                      Na koji nacin opravdati vrijeme koje se izgubi lutajuci i radeci bespotrebne testove?

                      jeftinije i brze bi bilo zameniti kabl ili sumnjive kablove mada ideja je vrlo interesantna
                      U ovom slucaju zamjena kablova nebi ni priblizno pokazala o cemu se radi. Kako uopce odrediti dali trokira jedan cilindar ili dva? Na OBD II sistemu PCM ce identificirati cilindre, na OBD I nema sanse.

                      Comment

                      • Valent Vudriga
                        CBC Senator XXL
                        • 02.04.2005
                        • 2778
                        • USA

                        #71
                        Čekajte...kablovi su "otpali" ili samo kablovi od svećica?Šta je sa kablom bobina -kapa?I sa ostalim elementima paljenja?
                        Dr. Boca, da postavimo situaciju ovako. Zasto treba provjeravati komponentu fizicki ako je rezultat rada te komponente zadovoljavajuci.
                        Krajni rezultat rada sistema za palenje, iskra, je ono sto nas zanima i ako je u redu nema potrebe za inspekcijom.

                        Da je kapa naprsla, iskra bi trazila liniju najmanjeg otpora i skocila negdje drugdje, ne na kraju kabla kod svjecice gdje smo umjetno postavili najvece opterecenje povecanjem zazora. Tek u tom slucaju valja ispitativati dalje, bez obzira sto i gdje.

                        Comment

                        • Boki Ar
                          CBC Senator XXL
                          • 11.11.2004
                          • 2827
                          • Aranđelovac
                          • Vektra

                          #72
                          Ok:-)

                          Slažem se...znači veliš da CEO sistem za paljenje radi kako treba u potpunosti?
                          Koliko me samo puta zezao kabl bobine u priključku ili na kapi ili kod same bobine...

                          Comment

                          • Valent Vudriga
                            CBC Senator XXL
                            • 02.04.2005
                            • 2778
                            • USA

                            #73
                            Citam ponovo od pocetka. Naletio na jednu izjavu.

                            M-Power:
                            E ovaj Vali bi nam ukinuo sva pomagala ,
                            Ne bas, samo bi ih zamijenio sa boljima.

                            Valent Vudriga:
                            Brick, u dijagnostici postoji mjesto za siroki raspon alata, od cekica do sofisticirane opreme, no bilo koji da se primjenjuje, posjedovanje znanja
                            o samim procesima rada motora je preduvjet za uspjesno rjesavanje problema. To bi trebao biti glavni kriterij.

                            Comment

                            • Valent Vudriga
                              CBC Senator XXL
                              • 02.04.2005
                              • 2778
                              • USA

                              #74
                              Brick:
                              odlutali smo, gde smo sada...mislim u kom smeru idemo dalje.
                              Dobro pitanje. Iako je ovo virtualna situacija, vjerujem da osjecate bol i frustraciju realne situacije. U kojem smjeru dalje????????

                              Hipoteze???? Sto jos moze izazvati trokiranje?

                              Brick je spominjao razvod ventila. Na sto se to sve odnosi? Pominjani
                              su ubrizgavaci. Boca kaze da se moze izmjeriti otpor. Po glavi se motaju
                              svakakve misli. Dali trokiraju svi cilindri; jedan? Sad se lupa glavom o zid. Iz ocajanja, pocnu se nabacivati razni dijelovi na motor i svi se nadaju da ce problem nestati sam od sebe. Koja agonija?

                              Comment

                              • dieselman
                                CBC Senator XXL
                                • 14.11.2005
                                • 833
                                • tt

                                #75
                                Da li smo u medjuvremenu pregledali svecice?

                                Comment

                                Working...
                                X