HONDA TROKIRA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Valent Vudriga
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 2778
    • USA

    Kad se radi o trokiranju, obicno se zeli znati koliko cilindara trokira. Brick je prvi spomenuo. Nisam odgovarao zbog nacina na koji je bilo postavljeno. Sad da ja pitam vas. Kako bi to uhvatili na motoru koji pokazuje simptome samo u voznji i kako bi odredili broj cilindara koji trokiraju.

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT


      Pretekao si me dok sam čitao unazad..
      Sad postoje dva nacina da se odgovori. Jedan je da se da direktan odgovor, a drugi da se postavi protupitanje o tome kako bi se ustanovilo koliko je cilindara u pitanju, te da se dotakne jos pokoja metoda testiranja.
      Na osnovu u**** u granu ili na osnovu izduva svake grane bi se dalo utvrditi koji cilindar propušta.
      Ne zna mda li ima mesta za manometre na izduvnoj grani.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • dieselman
        CBC Senator XXL
        • 14.11.2005
        • 833
        • tt

        Moze li biti oslabljena/polomljena opruga ventila na nekom cilindru.Doduse,kod dizela se to malo drukcije manifestuje ali...?

        Comment

        • Valent Vudriga
          CBC Senator XXL
          • 02.04.2005
          • 2778
          • USA

          Dora:
          Na osnovu u**** u granu ili na osnovu izduva svake grane bi se dalo utvrditi koji cilindar propušta.
          Ne znam da li ima mjesta za manometre na izduvnoj grani.
          Prvi problem je da simptom ne postoji osim dok je auto u pokretu. Recimo da sumnjas na neke probleme sa kompresijom. Dali ce ti vakummetar pomoci. Jedan cilindar, dva? Postoji mamometar za ispusnu cijev. Montira se na rupu lambda sonde i koristi za mjerenje zacepljenosti
          ispusnog sistema, katalizatora.
          Kad kazes cilindar propusta, na sto mislis?

          Sjecas li se Kie koja je trokirala. Imali smo dva razlicita mjerenja vakuma, jedan od kojih potpuno nekoristan.

          Da skratimo muke; samo jedan cilindar trokira. Kako ga uhvatiti?

          Comment

          • Valent Vudriga
            CBC Senator XXL
            • 02.04.2005
            • 2778
            • USA

            dieselman:
            Moze li biti oslabljena/polomljena opruga ventila na nekom cilindru.Doduse,kod dizela se to malo drukcije manifestuje ali...?
            Sto ti srce u junaka. Dieselman, kad sumnjas na tako sto, kako testiras?
            Kako bi to radili na benzincu.?

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              Originally posted by Valent Vudriga
              Kad kazes cilindar propusta, na sto mislis?

              Sjecas li se Kie koja je trokirala. Imali smo dva razlicita mjerenja vakuma, jedan od kojih potpuno nekoristan.
              Propušta=trokira nepali, itd...
              Alfa ima na svakom izduvu rupu za kontrolu a čini m ise da je SRI poslao slike njegove izduvne grane gde ima te kontrolne rupe pa sam mislio da se stave 4 manometra.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • Valent Vudriga
                CBC Senator XXL
                • 02.04.2005
                • 2778
                • USA

                Vakummetar ce pokazati oscilacije igle, no nece pomoci izolirati cilindar.
                Elektronski vakummetar spojen na osciloskop bi odradio taj posao.
                Postoji i mjerac koji osjeti ispusne pulseve iza lonca i koristi se u sprezi sa osciloskopom.
                Zackoljica je sto mora biti voznja i odredjeno opterecenje. Kad se zeli simulirati opterecenje na autu s automatikom, ubaci se u brzinu i ocepi po gasu. Kod vas je malo teze.

                Eno dieselman ima ideju. ????????????

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  Originally posted by Valent Vudriga
                  Nisam ovo odmah uhvatio. Zasto zelis izprovocirati smjesu, ili manipulirati? Zar ti nije cilj da ustanovis cinjenicno stanje te da ti to bude polazna tocka.
                  Pa jeste, zato to i radim da vidim dqa li se radi o bogatoj ili siromasnoj smesi.
                  Ali na sve to vec se uzimaju u obzir razni cudotvorni aparati i alati akrobacije oko izduvnih grana i korisnjenje nanometra a ti jos nisi izmerio najobicniju kompresiju kako smo ti trazili.

                  Originally posted by Valent Vudriga
                  Vec se 12 dana borim da te odvratim od zamjene dijelova i uputim na istrazivanje posljedica. Stanje omjera smjese je posljedica rada sistema i treba je samo snimiti kao takvu, te donesti zakljucke o daljnjim koracima.
                  Prijatelju pomesao si me s nekim. Ja jos nisam ni skinuo svecice a ti mi po drugi put nabacujes pitanje, kada cu prestati da ih gledam .
                  Isto tako i za zamenu delova si me pomesao s nekim i nekih 12 dana. Ja jos nisam ni jedan deo zamenio sem kabla u samom pocetku koji mi je sumnjiv kao cesta pojava problema na tom motoru.

                  Otvaras i dalje problematiku preko nove 3 Brickovih teza za nesto sto takav motor ni nema. Knock senzor, cak mislim da nema ni EGR, kao ni dijagnosticki dzek.
                  Polako resicemo mi to.
                  Ajde idi sad izmeri kompresiju i vakum da se ne bi ********li oko kojekakvih srafova na auspusima i razbusivanja usisnih grana.
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    Koliko vidim tebi tj. nama je sada najbitnije koji je to cilindar koji pravi problem.
                    Tj kako nismo u stanju to ustanoviti. Ja jesam. Da se ne bi mucio i opet kazem volim da radim bez pomagala jer na kraju dok se sve to izmontira potrosi se vise vremena nego na prakticnoj probi
                    Sedam u kola ne test voznju i skidam i vracam jedan po jedan dzek sa dizne dok ne naletim na cilindar koji pravi problem.
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • Valent Vudriga
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2005
                      • 2778
                      • USA

                      Sedam u kola ne test voznju i skidam i vracam jedan po jedan dzek sa dizne dok ne naletim na cilindar koji pravi problem.
                      Ideja nije losa. Recimo da si izolirao cilindar. Predpostavljam da ces mjeriti kompresiju. Na koji nacin ti mjeris kompresiju?

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        Moram reci da ne pamtim kada sam poslednji put merio kompresiju. U stvari secam se, na corsi kad mi je nagoreo ventil. Mogu ti reci i da se ona slicno ponasala.
                        Uglavnom se ne radi o takvim kvarovima gde moram meriti kompresiju. To sam merio cisto kada motor duva, pa ajde da pogledam dokle ce.

                        Pretpostavljam da se radi o cakama i da se sada sve vrti oko neke zackoljice, ali ajde ja prvi da merim klasicnim meracem koji se srafi umesto svecice i koji je vecini dostupan (mada ne verujem da ce on nesto reci cim pitas).
                        I da se ne ponavljamo merimo odmah i na hladno i na toplo i sa uljem. Znaci komplet.

                        Boco spavas li? Ajde neko da me zameni, ja moram na spavanje. Laku noc( =] Ovo sam ja legao)
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • Boki Ar
                          CBC Senator XXL
                          • 11.11.2004
                          • 2827
                          • Aranđelovac
                          • Vektra

                          Evo...

                          ...sad dodjoh sa terenske intervencije na Bukulji...(izvlačili neke iz kanala )...Nisam stigao pre da udjem,skidao neke EGR ventile,svećice,brizgače,katalizatore...jbg..malo da smirim "ruke"
                          pred kviz.
                          Aha..došlo se do kompresije...ali,pre toga je bilo kako ustanoviti da li cilinder trokira i koliko..oseća se to, ljudi ,u vožnji..svi to znamo,čuje se iza na auspuhu..pa ona stara fora kod paljemja sa parčetom hartije na izduvnoj cevi...
                          Sad ,Vali pita kako merimo kompresiju...Isključimo dovod u bobinu,(neću da objašnjavam kako i zašto ) Skidamo sveću,dodajemo pun gas i merimo...
                          Na osnovu dobijenog rezultata sipamo nešto u cilindar,da vidimo o čemu se radi...dal* gubi "dole" ili "gore"....No,pre ovoga mi ne prekontrolisasmo benzin,odnosno dovod i to...merismo li pritisak,.. valjda jesmo...čini mi se,sad se prisećam da je rečeno da je to OK...Znači merimo kompresiju na sumnjivom cilindru i uporedimo sa jednim koji nije sumnjiv.Uz put gledamo kako izgledaju sveće sa sumnjivog i drugog ispravnog...

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            Da samo napomenem, da Vali ima problem sa netom te je zbog toga privremeno odsutan.
                            Eto , dobili ste bonus vreme za razmisljanje
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • Valent Vudriga
                              CBC Senator XXL
                              • 02.04.2005
                              • 2778
                              • USA

                              Dali ce klasicno mjerenje kompresije otkriti poderanu bregastu ili napuklu oprugu. Dodavanjem ulja identificirat ce se karike i procesom eliminacije prosljedit cemo ka ventilima. Sto ako imamo defektivan hidraulicni podizac? Ili ako su podizaci mjenjani i jedan od tih nije istog standarda.

                              Dali netko zeli podrzati Bricka u njegovim novim hipotezama??

                              Brick:
                              strogim cuvanjem ruku u dzepovima su male sanse da se
                              problem "razresi"
                              Tocno. Necu se ponavljati, do sada se vec zna cemu sam se protivio.
                              Receno je da kodova nema. EGR je klasicni sistem sa vakumskim ventilom i elektricnom kontrolom.
                              Ajde, tko zeli mijenjati dijelove?

                              Comment

                              • Boki Ar
                                CBC Senator XXL
                                • 11.11.2004
                                • 2827
                                • Aranđelovac
                                • Vektra

                                Kviz

                                Šta sad?Prvo ne skidamo ni svećicu ,koristimo najsofisticiraniju opremu,a sad ruke do lakata pa "uroni" u motor...
                                Dobro,posle probne vožnje skidamo svećice i redjamo azbučnim redom..od 1 do 6?Kako izgledaju...neka mora biti drugojačija od ostalih..mislim na cilinderu(ma) koji trokira(ju)...

                                Hej M-power uskači,ovo je naš fah !
                                Došao je u "naše ruke" sad će ga razbucamo...Šta ovi tu nama sa "nekim taktikama i teorijama,*de su kad treba gas da se očepi"

                                Comment

                                Working...
                                X