Kad se radi o trokiranju, obicno se zeli znati koliko cilindara trokira. Brick je prvi spomenuo. Nisam odgovarao zbog nacina na koji je bilo postavljeno. Sad da ja pitam vas. Kako bi to uhvatili na motoru koji pokazuje simptome samo u voznji i kako bi odredili broj cilindara koji trokiraju.
HONDA TROKIRA
Collapse
X
-
Pretekao si me dok sam čitao unazad..
Sad postoje dva nacina da se odgovori. Jedan je da se da direktan odgovor, a drugi da se postavi protupitanje o tome kako bi se ustanovilo koliko je cilindara u pitanju, te da se dotakne jos pokoja metoda testiranja.
Ne zna mda li ima mesta za manometre na izduvnoj grani.
Comment
-
-
Dora:
Na osnovu u**** u granu ili na osnovu izduva svake grane bi se dalo utvrditi koji cilindar propušta.
Ne znam da li ima mjesta za manometre na izduvnoj grani.
ispusnog sistema, katalizatora.
Kad kazes cilindar propusta, na sto mislis?
Sjecas li se Kie koja je trokirala. Imali smo dva razlicita mjerenja vakuma, jedan od kojih potpuno nekoristan.
Da skratimo muke; samo jedan cilindar trokira. Kako ga uhvatiti?
Comment
-
-
Originally posted by Valent VudrigaKad kazes cilindar propusta, na sto mislis?
Sjecas li se Kie koja je trokirala. Imali smo dva razlicita mjerenja vakuma, jedan od kojih potpuno nekoristan.
Alfa ima na svakom izduvu rupu za kontrolu a čini m ise da je SRI poslao slike njegove izduvne grane gde ima te kontrolne rupe pa sam mislio da se stave 4 manometra.
Comment
-
-
Vakummetar ce pokazati oscilacije igle, no nece pomoci izolirati cilindar.
Elektronski vakummetar spojen na osciloskop bi odradio taj posao.
Postoji i mjerac koji osjeti ispusne pulseve iza lonca i koristi se u sprezi sa osciloskopom.
Zackoljica je sto mora biti voznja i odredjeno opterecenje. Kad se zeli simulirati opterecenje na autu s automatikom, ubaci se u brzinu i ocepi po gasu. Kod vas je malo teze.
Eno dieselman ima ideju. ????????????
Comment
-
-
Originally posted by Valent VudrigaNisam ovo odmah uhvatio. Zasto zelis izprovocirati smjesu, ili manipulirati? Zar ti nije cilj da ustanovis cinjenicno stanje te da ti to bude polazna tocka.
Ali na sve to vec se uzimaju u obzir razni cudotvorni aparati i alati akrobacije oko izduvnih grana i korisnjenje nanometra a ti jos nisi izmerio najobicniju kompresiju kako smo ti trazili.
Originally posted by Valent VudrigaVec se 12 dana borim da te odvratim od zamjene dijelova i uputim na istrazivanje posljedica. Stanje omjera smjese je posljedica rada sistema i treba je samo snimiti kao takvu, te donesti zakljucke o daljnjim koracima..
Isto tako i za zamenu delova si me pomesao s nekim i nekih 12 dana. Ja jos nisam ni jedan deo zamenio sem kabla u samom pocetku koji mi je sumnjiv kao cesta pojava problema na tom motoru.
Otvaras i dalje problematiku preko nove 3 Brickovih teza za nesto sto takav motor ni nema. Knock senzor, cak mislim da nema ni EGR, kao ni dijagnosticki dzek.
Polako resicemo mi to.
Ajde idi sad izmeri kompresiju i vakum da se ne bi ********li oko kojekakvih srafova na auspusima i razbusivanja usisnih grana.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Koliko vidim tebi tj. nama je sada najbitnije koji je to cilindar koji pravi problem.
Tj kako nismo u stanju to ustanoviti. Ja jesam. Da se ne bi mucio i opet kazem volim da radim bez pomagala jer na kraju dok se sve to izmontira potrosi se vise vremena nego na prakticnoj probi
Sedam u kola ne test voznju i skidam i vracam jedan po jedan dzek sa dizne dok ne naletim na cilindar koji pravi problem.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Moram reci da ne pamtim kada sam poslednji put merio kompresiju. U stvari secam se, na corsi kad mi je nagoreo ventil. Mogu ti reci i da se ona slicno ponasala.
Uglavnom se ne radi o takvim kvarovima gde moram meriti kompresiju. To sam merio cisto kada motor duva, pa ajde da pogledam dokle ce.
Pretpostavljam da se radi o cakama i da se sada sve vrti oko neke zackoljice, ali ajde ja prvi da merim klasicnim meracem koji se srafi umesto svecice i koji je vecini dostupan (mada ne verujem da ce on nesto reci cim pitas).
I da se ne ponavljamo merimo odmah i na hladno i na toplo i sa uljem. Znaci komplet.
Boco spavas li? Ajde neko da me zameni, ja moram na spavanje. Laku noc( =] Ovo sam ja legao)To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Evo...
...sad dodjoh sa terenske intervencije na Bukulji...(izvlačili neke iz kanala)...Nisam stigao pre da udjem,skidao neke EGR ventile,svećice,brizgače,katalizatore...jbg..malo da smirim "ruke"
pred kviz.
Aha..došlo se do kompresije...ali,pre toga je bilo kako ustanoviti da li cilinder trokira i koliko..oseća se to, ljudi ,u vožnji..svi to znamo,čuje se iza na auspuhu..pa ona stara fora kod paljemja sa parčetom hartije na izduvnoj cevi...
Sad ,Vali pita kako merimo kompresiju...Isključimo dovod u bobinu,(neću da objašnjavam kako i zašto) Skidamo sveću,dodajemo pun gas i merimo...
Na osnovu dobijenog rezultata sipamo nešto u cilindar,da vidimo o čemu se radi...dal* gubi "dole" ili "gore"....No,pre ovoga mi ne prekontrolisasmo benzin,odnosno dovod i to...merismo li pritisak,..valjda jesmo...čini mi se,sad se prisećam da je rečeno da je to OK...Znači merimo kompresiju na sumnjivom cilindru i uporedimo sa jednim koji nije sumnjiv.Uz put gledamo kako izgledaju sveće sa sumnjivog i drugog ispravnog...
Comment
-
-
Da samo napomenem, da Vali ima problem sa netom te je zbog toga privremeno odsutan.
Eto , dobili ste bonus vreme za razmisljanjeAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Dali ce klasicno mjerenje kompresije otkriti poderanu bregastu ili napuklu oprugu. Dodavanjem ulja identificirat ce se karike i procesom eliminacije prosljedit cemo ka ventilima. Sto ako imamo defektivan hidraulicni podizac? Ili ako su podizaci mjenjani i jedan od tih nije istog standarda.
Dali netko zeli podrzati Bricka u njegovim novim hipotezama??
Brick:
strogim cuvanjem ruku u dzepovima su male sanse da se
problem "razresi"
Receno je da kodova nema. EGR je klasicni sistem sa vakumskim ventilom i elektricnom kontrolom.
Ajde, tko zeli mijenjati dijelove?
Comment
-
-
Kviz
Šta sad?Prvo ne skidamo ni svećicu ,koristimo najsofisticiraniju opremu,a sadruke do lakata pa "uroni" u motor...
Dobro,posle probne vožnje skidamo svećice i redjamo azbučnim redom..od 1 do 6?Kako izgledaju...neka mora biti drugojačija od ostalih..mislim na cilinderu(ma) koji trokira(ju)...
Hej M-power uskači,ovo je naš fah !
Došao je u "naše ruke"sad će ga razbucamo...Šta ovi tu nama sa "nekim taktikama i teorijama,*de su kad treba gas da se očepi"
Comment
-
Comment