vidis da je filterima goriva potreban prelivni ventil, da omoguce uvek protok goriva.
ventil natpritiska na pumpi nema veze sa radom filtera goriva vec je samozastita pumpi
.
S tog aspekta da, no ne treba zaboraviti problem s prljavstinom. Takav prelivni ventil propustio bi sve smece i uzrocio cepljenje ubrizgavaca. Takav prelivni ventil morao bi imati svoj posebni filter i svoj prelivni ventil.
Cepljenje ubrizgavaca je problem i sa originalnim filterima zato jer je mrezica na ubrizgavacu gusca od mikronske gustoce samog filtera.
filter koji koriste Volvo i Ford i ohoho drugih ima sve potrebne ventile i omogucavaju protok goriva u svim uslovima rada. nuzan faktor bezbednosti
[/quote]
Nisam upoznat s istim. Svi filteri koje sam ja secirao nisu imali prelivni ventil.
Nisam sad ja najbolji diagnostichar, pa sam odmah rekao shta bi moglo da bude u pitanju.
Sto bi moglo i sto jest su dva razlicita pojma. U ovom slucaju radi se o dva totalno drugacija pristupa. Ja razumijem otkuda ti dolazis.
Ako koristish npr. AUTODATU imash opsiju gde su navedini problemi koji se mogu najcheshce sresti kod raznih tipova automobila, kao i redosled stvari na koje treba prvo obratiti paznju kod reshavanja problema.
Ja koristim drugacije informacijske sisteme. Problem je da takvi sistemi ne mogu zamijeniti poznavanje operacionih sistema na autu kao i dijagnostickih metoda. Gdje AUTODATA kaze da je promjena filtera odgovor na bogatu smjesu goriva? Takve upute su uopcenog tipa i stara su skola kad je u pitanju dijagnostika.
Za problem koji si ti naveo filter goriva je bio na trecem mestu. Ja sam to tako i naveo i tako bi i uradio.
Ja sam definitivno zagovornik preventivnog servisa na vozilu, no ne i zamjene dijelova u svrhu analize problema. Tvoje nabrajanje mogucih dijelova ostavilo je taj dojam na mene. Da se razumijemo, nisam ni ja potpuno nevin po tom pitanju, no to nebi smio biti operacioni princip.
Neki delovi su potroshni materijal i ako se nezna njihova istorija zamene ponekad ih je potrebno i zameniti. Filter goriva je definitivno na spisku potroshnog materijala a ECU je vrlo daleko od spiska.
Filter jest potrosni materijal i kao takav treba ga mijenjati u neko propisano vrijeme. U svrhu pojasnjenja moga stava, postavit cu listu preventivnih procedura. Filter goriva, filter zraka, ciscenje ubrizagavaca, ciscenje karbona, zamjena svjecica, promjena zubcastog remena itd. itd.
Dali cemo promjeniti sve dijelove, a ako ne, kako cemo napraviti potrebnu selekciju.
Tocno, ti nisi naveo ECU. Ja jesam da bih pokazao kakvom zamkom moze biti zamjena dijelova bez dokaza o njihovoj neispravnosti.
P.S. Nisam se osetio izvozanim, shta vishe bilo mi je zadovoljstvo da josh shtoshta proichitam.
Pozdrav Ivan
[/quote]
Ja nemam problem s kontra stavovima, a narocito ako su argumentirani.
Brick , ovo mi nije jasno:"kvar popravio sam, jos pri pregledu auta tokom kupovine i odmah "pokvario" na zateceno stanje. mislim pre pregovora o ceni " Misliš odmah si prigovorio na zatečeno stanje?Auto je Volvo iz potpisa,jel tako?
da, odmah prigovorio na zateceno stanje, i akonto toga pregovarao o ceni.
auto je Ford Siera DOHC.
kvar zbog koga se motor gasi sam slucajno otkrio, i na licu mesta 2-3 puta uzastopce uspeo da obezbedim da motor normalno radi, i da se kao pokvaren gasi posle pola minuta na leru. kada sam bio siguran da je kvar ekstremno jeftin za popravku, odlucio sam da uzmen auto.
a bivsi vlasnik se pekao na zeravici jer nije znao sta ja znam i da li sam zaista voljan da pazarim auto ili blefiram.
inace, majstor ili "majstor" koji je prethodno imao servisnu intervenciju je pokvario auto, greskom.
Comment