Pa sad, ako dizne imaju dovoljno goriva, rade dobro, motor dobija dovoljno vazduha, onda neko tu laže. Može da laže samo onaj ko meri vazduh ili da posle njega ulazi vazduh koji nije izmeren. Pošto je i senzor za temperaturu uredu otpada i ta greška.
Ne znam kolika je temperatura izduvnih gasova zbog rada sonde.
Pa sad, ako dizne imaju dovoljno goriva, rade dobro, motor dobija dovoljno vazduha, onda neko tu laže. Može da laže samo onaj ko meri vazduh ili da posle njega ulazi vazduh koji nije izmeren. Pošto je i senzor za temperaturu uredu otpada i ta greška.
Ne znam kolika je temperatura izduvnih gasova zbog rada sonde.
Motor dobiva dovoljno zraka i isti je propisno izmjeren od strane PCM-a, dakle nigdje ne postoji "fals" zrak. l. sonda ima sve potrebne uvjete za propisan rad, temperatura plinova dovoljna. Eliminirao si jednu stranu jednadzbe zrak / gorivo. Dio tvojeg gornjeg navoda nisam ni potvrdio ni zanijekao. Na tebi je da razradis slucaj.
I ja jurim gorivo ali o tome je bilo reci da je sve ispravno.
Na koji bi nacin jurio gorivo?[/quote:2yhl8bqk]
He,he ono za bricka i internet je strava fora.
Nadam se da mi ne odvlacis paznju na drugu stranu nego me pitas za gorivo jer donekle otkrivas da sada idemo u pravom smeru.
Ajde posto smo rekli da je regulator ispravan, brizgaljke ciste i uredu sa pulsom, voltazom DC-om i ostalim. Idemo na benzinsku pumpu.
Sta kaze propisani pritisak u sistemu a sta manometar kad se prikaci izmedju gorivne pumpe i regulatora pritiska na rail i kako se pritisak odrazava na razlicite obrtaje
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Motor dobiva dovoljno zraka i isti je propisno izmjeren od strane PCM-a, dakle nigdje ne postoji "fals" zrak. l. sonda ima sve potrebne uvjete za propisan rad, temperatura plinova dovoljna. Eliminirao si jednu stranu jednadzbe zrak / gorivo. Dio tvojeg gornjeg navoda nisam ni potvrdio ni zanijekao. Na tebi je da razradis slucaj.
Idemo onda dalje na benzin...
TPS ispravan, to jest mereno na njemu pokazuje pravu poziciju leptira?
Možda koči motorom u mestu? )
Motor dobiva dovoljno zraka i isti je propisno izmjeren od strane PCM-a, dakle nigdje ne postoji "fals" zrak. l. sonda ima sve potrebne uvjete za propisan rad, temperatura plinova dovoljna. Eliminirao si jednu stranu jednadzbe zrak / gorivo. Dio tvojeg gornjeg navoda nisam ni potvrdio ni zanijekao. Na tebi je da razradis slucaj.
Idemo onda dalje na benzin...
TPS ispravan, to jest mereno na njemu pokazuje pravu poziciju leptira?
Možda koči motorom u mestu? )
Boost je vec postavio to pitanje. TPS signal OK. Udaljujes se od teme
I ja jurim gorivo ali o tome je bilo reci da je sve ispravno.
Na koji bi nacin jurio gorivo?[/quote:3nxfi5yu]
He,he ono za bricka i internet je strava fora.
Nadam se da mi ne odvlacis paznju na drugu stranu nego me pitas za gorivo jer donekle otkrivas da sada idemo u pravom smeru.
Ajde posto smo rekli da je regulator ispravan, brizgaljke ciste i uredu sa pulsom, voltazom DC-om i ostalim. Idemo na benzinsku pumpu.
Sta kaze propisani pritisak u sistemu a sta manometar kad se prikaci izmedju gorivne pumpe i regulatora pritiska i kako se pritisak odrazava na razlicite obrtaje[/quote:3nxfi5yu]
Dora je napomenuo da losija pumpa moze dati dovoljno goriva pri leru, no ne i pri opterecenju. Sumnjas na pumpu i hoces pritisak goriva. Problem je u tome sto je pritisak goriva u redu pri svim rezimima. Ipak, sjeti se da smo na pocetku isto tako mislili o smjesi goriva.
Sad si pred zagonetkom koju ne vjerujem da mozes rijesti.
Pitanje. Zasto si odmah udario na pumpu?
Vudi, nikako da potvrdiš da su dizne čiste i kakva je situacija sa filterom za gorivo a takodje me zanima i da li je filter za vazduh orginalni???
Ja sam u vise navrata naveo da su dizne u redu, kako hidraulicki, tako i elektricno, protok dobar, ma pjevaju. Filter zraka nov. Dali bi ti brinuo o filteru goriva ako je pritisak dobar (izmjeren manometrom na railu).
Pa rekao je da su ispravne mehanički i električno, da imaju dobar puls, da je pritisak goriva normalan i da dobro radi regulator pritiska.
TPS ispravan. Pumpa filteri i cevke se podrazumevaju.
Sa druge strane ispravan auspuh, isparavna lambda, gasovi mereni potvrdjuju da je smeša stvarno siromašna. Usis vazduha u redu, nema falša i protok se meri dobro.
Da li je ovo napisano sve tačno da imamo na jednom mestu?
Senzor temperature i filter za prikupljanje para iz rezervoara?
Pa rekao je da su ispravne mehanički i električno, da imaju dobar puls, da je pritisak goriva normalan i da dobro radi regulator pritiska.
TPS ispravan. Pumpa filteri i cevke se podrazumevaju.
Sa druge strane ispravan auspuh, isparavna lambda, gasovi mereni potvrdjuju da je smeša stvarno siromašna. Usis vazduha u redu, nema falša i protok se meri dobro.
Da li je ovo napisano sve tačno da imamo na jednom mestu?
Senzor temperature i filter za prikupljanje para iz rezervoara?
Dora, dali bi ti brinuo o filteru goriva ako je pritisak dobar?
Izgubili smo IvanT. On je na samom pocetku nabrajao neke elemente, izmedju ostalog i filter goriva. No dok se mislilo da je smjesa bogata, nije bilo rezona da zacepljen filter moze praviti bogatu smjesu. Mozda se on zeli ponovo ukljuciti.
Comment