Znaci, tajming varnice OK, isporuka goriva na vreme i u dovoljnoj kolicini, svi sezori i davaci OK, ali auto trokira.
Razlog zasto se smesa ne pali moze biti, kako ja to vidim, samo mehanicki, odnosno posto se pokusava upaliti dovoljna i na vreme data kolicina goriva varnicom koja je poslata na vreme, meni je logicno da u datom trenutku nema sta da se upali, odnosno da smese nema u cilindru u trenutku paljenja. Sto se podudara sa problemom kompresije.
E sad, kako je moguce da je kompresija OK a da auto ne pali smesu? Trebalo bi dakle da su u trenutku paljenja svi ventili zatvoreni i dobro dihtuju, kao i karike, jer leakdown test to pokazuje, sto bi trebalo da znaci da se gubitak smese desava pre ili posle GMT. Posto je kompresija dobra, znaci i da ventili, i glava i karike i dihtung drze, dakle nesto je drugo...Sta moze da propusti smesu van cilindra pre GMT - jedino da je neki od ventila pogresno otvoren odnosno u pogresno vreme. Logicno bi bilo misliti, recimo, da u fazi kompresije jedan od izduvnih ventila (verovatno i postoji samo 1) ostaje otvoren, omogucavajuci gubitak smese. E sad, sta moze da uzrokuje ovo, trenutno mi ne pada na pamet...
Da li sam totalno omasio, ili...?
The difference between men and boys is the price of their toys
Logika je vrlo dobra stvar. Na osnovu premise moze se napraviti dobar zakljucak. Ponekad taj sistem omane, ili se koristi pogresna premisa, ili se ponekad napravi pogresan zakljucak i maca se zaplete u kucine.
Kad dodjes do raskrsnice u velikoj sumi i odaberes pogresan put tesko je izaci van. P onekad je najlakse vratiti se nazad do raskrsnice.
Mozda cu sutra i imati zivaca da se bavim problemom, sad me malo nervira i mrzi da se vracam unazad, napravio sam previse raskrsnica da bih znao na koju da se vratim
The difference between men and boys is the price of their toys
Na jednom mjestu je pokazano u cemu je problem. Treba pazljivo posmatrati. O jednom se parametru predpostavlja da je OK, a nije i receno je da nije usporedbeno jednak. Kako i zasto je pitanje.
Cekaj, daj da skinem makar to sa dnevnog reda - da li je kompresija na prvom cilindru i dalje u znacajnijoj meri losija od ostalih, odnosno u dovoljnoj meri slaba da indicira potencijalni problem koji je i dalje prisutan, i posle obrade glave?
The difference between men and boys is the price of their toys
Cekaj, daj da skinem makar to sa dnevnog reda - da li je kompresija na prvom cilindru i dalje u znacajnijoj meri losija od ostalih, odnosno u dovoljnoj meri slaba da indicira potencijalni problem koji je i dalje prisutan, i posle obrade glave?
Comment