HONDA TROKIRA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dieselman
    CBC Senator XXL
    • 14.11.2005
    • 833
    • tt

    Bas sam se malo pogubio .Sad cu malo da pretresem postove...

    Comment

    • Boki Ar
      CBC Senator XXL
      • 11.11.2004
      • 2827
      • Aranđelovac
      • Vektra

      Originally posted by Valent Vudriga
      Vidim, jos uvijek mijenja neke dijelove.
      Ja ga NE VIDIM ,aaaa,neću mu ovo oprostiti...

      Comment

      • dieselman
        CBC Senator XXL
        • 14.11.2005
        • 833
        • tt

        1.Da li trokira uvek isti cilindar?
        2.Da li je spoj usis - izduv preko jedne cevke?
        3.Ako je preko jedne cevke,da li trokira clindar koji je najblize cevki?
        4.Da li blokiranje EGR otklanja posledice kvara?
        5.Ako je na nesto od ovoga vec odgovarano,unapred se izvinjavam.

        Comment

        • Valent Vudriga
          CBC Senator XXL
          • 02.04.2005
          • 2778
          • USA

          Na sve je vec odgovoreno. I ti si na dobrom putu. Nije moguce vidjeti nikakve zasebne cijevke. Nema direktnog vizuelnog pokazatelja. Preostaje samo tvornicka informacija o sistemu ili logika eliminacije raznih mogucnosti. Posto nemamo literaturu moramo misliti.

          Comment

          • Valent Vudriga
            CBC Senator XXL
            • 02.04.2005
            • 2778
            • USA

            Nadam se da nisam pretjerao, no je jos u igri.

            Brick je napomenuo u cemu bi mogla lezati tajna, Dr. Boca je isto stavio pod znak upitnika, dieselas se vrti oko istoga. Sad netko treba uprijeti prstom i reci sto i kako.

            Comment

            • dieselman
              CBC Senator XXL
              • 14.11.2005
              • 833
              • tt

              Da nije PCM(iz nekog razloga) pobrljao,pa drzi EGR otvorenim duze nego sto bi trebalo?

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                Originally posted by Valent Vudriga
                Nadam se da nisam pretjerao, no
                Ja sam već počeo da plivam prema Americi pa ti vidi...
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • Valent Vudriga
                  CBC Senator XXL
                  • 02.04.2005
                  • 2778
                  • USA

                  Napisano je da su kontrola EGR sistema i sami EGR ventil potpuno OK.
                  Zasto i kako utjece samo na jedan cilindar? Ako nesto nevidis, ne znaci da nije tu.

                  Comment

                  • Valent Vudriga
                    CBC Senator XXL
                    • 02.04.2005
                    • 2778
                    • USA

                    Da li trokira uvek isti cilindar?
                    Najjednostavnije je rjesiti problem kad trokira jedan cilindar. Postoje i varijacije na temu. Jednom kad se stekne znanje o ovom procesu, puno je lakse u daljnjim slucajevima. Moze se desiti bilo kojem cilindru.

                    Comment

                    • Boki Ar
                      CBC Senator XXL
                      • 11.11.2004
                      • 2827
                      • Aranđelovac
                      • Vektra

                      Honda

                      Ljudi..vidite šta kaže...sve ispravno radi...znači zatvorimo EGR i onda je OK.
                      Znači to je nešto u protoku iza EGRa...
                      .Da li na Hondi ide 4 kanala iz izduva pa u 1 od u****...Ili jedan iz izduva pa deli na 4 u usis kroz koje EGR-iše ?

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        Da li to nešto ima veze sa temperaturom gasova?
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • Valent Vudriga
                          CBC Senator XXL
                          • 02.04.2005
                          • 2778
                          • USA

                          Brick:
                          EGR ventil moze (ne znam zasto ali recimo da moze) da utice na ono sto ulazi /smesu u cilindrima u funkciji opterecenja motora ili programirane brzine kretanja vozila...neki ECU ciklus, neka petlja zbog nekog ekoloskog trt mrt obaveznog ponasanja.
                          Dr. Boca:
                          No ni "udarac" ni EGR ne mogu uticati samo na jedan cil....
                          Brick:
                          EGR je zajednicki za sve cilindre, obavlja identicnu funkciju...
                          Brick:
                          i kakav to treba da bude poremecaj u radu EGR da toliko enormno utice na sagorevanje u bas tom jednom cilindru da dodje do trokiranja, bas mnogo cudno i malo verovatan dogadjaj.
                          Brick:
                          a nesto si olako i presao preko opisa EGRa, sa 1 ili 4 cevke za svaki cilindar...itd.
                          Dr. Boca:
                          znam ni sam..samo sam se setio nekogkadeta koji ima (verovatno) sličan mehanizam...kod ove Honde ne znam tačno....biće neko zapušenje,neka glupost...treba ovo još pojasniti...ne znamo kuda idu i kako izgledaju kanali od EGRa...

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            EGR ventil ne dozvoljava da se izduvni gasovi vracaju u usisnu granu samo u 3 slucaja:
                            Prvi je dok motor ne postigne radnu temperaturu.
                            Drugi je pri praznom hodu i zatvorenom leptiru.
                            Trece slucaj gde se ne zeli recirkulacija izduvnih gasova u usisnu granu je pri radu motora na punom opterecenju, jer bi u ovom slucaju izduvni gasovi razblazili sveze punjenje, pa bi se umanjile performanse ( snaga i ekonomicnost) i pogorsala dinamicka svojstva vozila,sto niko od nas ne bih zeleo jel?...

                            Ovo sve gore objasnjava sve sto je do sada receno tj tvrdnju da je problem najizrazeniji u srednjem rezimu i pri opterecenju motora.

                            Sada kako moze uticati na jedan cilindar....pa mozda recimo na onaj najdalji ili najblizi cevki egr-a....ili ako ima 4 cevke da je jedna zapusena



                            Ko je ono rekao "**** lud zbunjenog"
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • Valent Vudriga
                              CBC Senator XXL
                              • 02.04.2005
                              • 2778
                              • USA

                              M, bit ce od tebe pravi dijagnosticar jednog dana. Ali ne danas. Daleko si blize nego jucer. Jos te cima taj .

                              Comment

                              • Valent Vudriga
                                CBC Senator XXL
                                • 02.04.2005
                                • 2778
                                • USA

                                M, hajde procitaj svoj odgovor i vidi gdje si pogresio. Toliko ti je blizu pod nosom da nevidis.

                                Comment

                                Working...
                                X