Zveckanje ventila na jugicu 55...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Valent Vudriga
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 2778
    • USA

    #31
    Kako prevesti actuator? Na srpski ili hrvatski?

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #32
      Hm.. aktuator, tesko za prevesti , ko zna sta je zna

      Mehanichka naprava za transformaciju rotacionog u parvolinisko kretanje ili obratno

      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • Valent Vudriga
        CBC Senator XXL
        • 02.04.2005
        • 2778
        • USA

        #33
        Delija, na razvodniku palenja nalazi se (vjerojatno) pecurka na koju je spojeno vakum crijevo. Kad se motor optereti taj mehanizam aktivira unutrasnji dio razvodnika i pomjeri palenje s 10 na 15, 20, 30 stupnjeva, vec prema potrebi. Ta krivulja mora biti precizno dozirana. Ako membrana pocne pustati, vakum opada i palenje pocne kasniti. Cinjenica koja je vazna isto koliko i osnovno podesavanje na 10 stupnjeva. Motor se postavi na 2000 obrtaja i palenje se provjeri stroboskopskim svjetlom te usporedi sa normama. Cak i modeli koji nemaju vacumsko predpalenje imaju odredjeni raspon predpalenja.

        Comment

        • Delija
          CBC Senator XXL
          • 29.08.2005
          • 310
          • NS
          • plavi auto

          #34
          Ovde bas moze svasta korisno da se nauci!
          Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

          Comment

          • dekideki
            CBC Senator XXL
            • 26.07.2005
            • 1914
            • Beograd

            #35
            pitanje u vezi paljenja...

            menjam staro sa platinskim dugmadima za elektronsko...

            prateci servisno uputstvo, kupio sam Rudi Cajavec razvodnik, Iskra bobinu i kablove komutatora (super sam cene nasao).

            pitanje:
            koji komutator da kupim i gde? vecinom mi nude neki za 999(!?)dinara a marka je B... nesto i daju 6 mes. garanciju na njega. izlepljen je sa "odobreno od zastave" i slicno, ali mi ne uliva poverenje. trazio sam Iskru ali nesto ne mogu bas da je nadjem.

            moze savet? sta da radim? koji da kupim?
            .

            Comment

            • dekideki
              CBC Senator XXL
              • 26.07.2005
              • 1914
              • Beograd

              #36
              @Dfast

              ja presao posle "osvezavanja" 100.000km, i razmisljam se da isto uradim opet. otvoricu motor, pa ako mi cilindri kazu da sam najebao, jebiga. sta je tu je. generalna.

              pitanje
              koliko kostaju delovi za generalnu za Fiat 128A blok, a koliko ruke?
              .

              Comment

              • dfast
                CBC Senator XXL
                • 26.05.2005
                • 1302
                • Hoofddorp NL /Bgd

                #37
                Rekoh, vratis se na staro , sto ne znaci ako osvezis na 70 da ne mozes preci jos 100. Ali sa 170 to je vrlo blizu generalne. Naravno da zavisi i od odrzavanja, rezima rada/voznje motora.
                Kao sto si rekao sve zavisi od cilindara.

                Comment

                • Delija
                  CBC Senator XXL
                  • 29.08.2005
                  • 310
                  • NS
                  • plavi auto

                  #38
                  Pa majku mu, to pricas kao da posle generalne moze da se predje jos 300000km, a posle "osvezavanja" samo 100000km...
                  Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

                  Comment

                  • dfast
                    CBC Senator XXL
                    • 26.05.2005
                    • 1302
                    • Hoofddorp NL /Bgd

                    #39
                    Pa ovako, prva specijala za taj motor kec/jugo 1,1 je svega 0.2mm. S obzirom na kvalitet blokova koje zastava lije, budi siguran da je blok posle 100hiljada vec zreo za obradu. Taj motor svakako moze jos da ide ali duva na iberlauf, troskari ulje, slabije vuce ali to sve vecinom nema veze jer sluzi. Sa kilometrazom od blizu 200hiljada pitanje je da li se moze izvuci i treca specijala ili mora na hilznovanje.
                    Sve je naravno stvar licnih zelja i mogucnosti.
                    Preporuka za dobre hilzne, nadjite na otpadu cilindre od Bube, ne znam napamet od kog motora pasuju ali cilindri od vazdusno hladjenih motora su daleko kvalitetniji i otporiniji na habanje. Obrade se na strugu i sa tim hilznama se prelazi duplo vise.

                    Comment

                    • Uros Piperski
                      CBC Senator XXL
                      • 31.01.2005
                      • 2978
                      • Beograd

                      #40
                      Potvrdjujem ovo za Bubine cilindre . Nekoliko puta sam na bubnju video te cilindre sa izlomljenim rebrima za hladjenje, spremne za strug


                      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                      Comment

                      • KdF
                        CBC Senator
                        • 06.12.2004
                        • 242
                        • Beograd

                        #41
                        Buba 1200 i 1300: unutrasnji precnik cilindra 77 mm
                        Buba 1500: unutrasnji precnik cilindra 83 mm

                        (Postoje i specijale, ali se to kod nas retko radilo)

                        Comment

                        • KdF
                          CBC Senator
                          • 06.12.2004
                          • 242
                          • Beograd

                          #42
                          Valjda je precnik cilindra kod 128 motora 80mm, znaci mogu cilindri od Bube 1200 ili 1300.

                          Comment

                          • Uros Piperski
                            CBC Senator XXL
                            • 31.01.2005
                            • 2978
                            • Beograd

                            #43
                            1.1 motor ima klip od 80mm, 1.4 i 1.3 turbo imaju 80.5, a 1.3, 1.5 i 1.6 imaju klip od 86.0 i 86.4 na novijim motorima.
                            Znaci u obe varijante su klipovi veci za 3mm od bubinih. A kolika je debljina zida bubinih cilindara?


                            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                            Comment

                            • KRVOLOK
                              CBC Član
                              • 20.06.2005
                              • 32
                              • Gradiska

                              #44
                              jes se ti Urose zabunio ili sta?

                              128 1.3(1290ccm) ima 86x55.5 mm

                              1.4 je 80.5 a 1.5 i 1.6 su kao sto si i rekao
                              www.smchiptuning.com najnize cijene u ex YU

                              Comment

                              • M-power
                                Moderator
                                • 10.01.2005
                                • 10060
                                • Bg; Banovo Brdo
                                • CorsaC, astra H,

                                #45
                                Pa nije mu jasno da ako se hilzne od bube bile jedne bile druge skinu za 3mm u unutrasnjem precniku, koliki je zid hilzi koji ce ostati tj. dal bi se uopste mogao koristiti onda.
                                A za precnike klipova je lepo rekao ne znam sta si ga hteo ispraviti ako si uopste to hteo =]
                                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                                Comment

                                Working...
                                X