Zveckanje ventila na jugicu 55...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #61
    Urose, sram te bilo
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • Uros Piperski
      CBC Senator XXL
      • 31.01.2005
      • 2978
      • Beograd

      #62
      kez


      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #63
        Uzeo si mi rech iz prsta kez
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • Delija
          CBC Senator XXL
          • 29.08.2005
          • 310
          • NS
          • plavi auto

          #64
          Upravo sam se vratio sa Miseluka gde sam ga bachio na muke... (par krugova uz i niz most do "dragg sastajalista")


          Zapazanja su sledeca...

          - Dok je na 1/3 temperaturne skale ma sta mu radio ne zvecka uopste
          - Kad dodje na 1/2 skale (normala, dokle god ne stojim u mestu - onda ode i malo vise, pa se ukljuci ventlator i vrati ga na 1/2) onda zvecka kad dam gas skoro do daske (80-90km/h, 4. brzina, uz most), dok niz most pri istim uslovima zvecne samo na trenutak u trenutku kad mu naglo nabijem gas opet skoro do daske.
          - Na ravnom isto tako, u 4. brzini kad mu naglo nabijem gas zvecne na 1-2s, a onda pri istom tom konstantnom gasu skoro do daske nista. U 5. brzini isto - zvecne u trenutku kada se da jaci gas, dok je pri konstantnom gasu sve OK.


          Da li da diram ista ili da ostavim ovako?


          p.s. Uz most u 4. brzini tesko mogu iznad 95-100km/h, dok u 3. relativno fino vuce, al' necu bas toliko da ga mucim...
          Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

          Comment

          • Uros Piperski
            CBC Senator XXL
            • 31.01.2005
            • 2978
            • Beograd

            #65
            Detonacije su JAKO stetne po motor pa bih ti preporucio da preduzmes nesto. Za pocetak, obelezi poziciju razvodnika, otpusti onaj sraf 13 ispod i samo malo okreni razvodnik na levo. Zategni sraf i onda probaj auto.


            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #66
              Pogledaj da li akseleraciona pimpa ima dovoljno dobra priliv goriva.

              Vruc motor , manjak goriva, samodetonacija...
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #67
                Gledaj nas ko gladne hijene
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • Delija
                  CBC Senator XXL
                  • 29.08.2005
                  • 310
                  • NS
                  • plavi auto

                  #68
                  AKo sam dobro razumeo, mislis da i losa AC pumpa moze da bude uzrok tome?
                  Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #69
                    U karburatoru ima mala pumpica koja svaki put kad napravis naglo stiskanje gasa treba da bogati smeshu.

                    Gura je jedna mala upruga na sipci koja povezuje mehanizam leptira sa pumpom.

                    Isto tako , jedan potencijalni problem moze da bude klecanje u razvodniku koji je upravljan sa vakumom , crevom sa usisne grane.
                    Jedan deo proizvodjaca je to resio postavljanjem redukcionog ventila protoka na liniju. Dakle paljenje malo kasni u odnosu na naglo davanje gasa i nagli pad vakuma u usisu.

                    Sad si vrlo blizu konacnom resenju.
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • Delija
                      CBC Senator XXL
                      • 29.08.2005
                      • 310
                      • NS
                      • plavi auto

                      #70
                      Zahvaljujem, momci!
                      Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #71
                        Originally posted by Uros Piperski
                        Detonacije su JAKO stetne po motor pa bih ti preporucio da preduzmes nesto. Za pocetak, obelezi poziciju razvodnika, otpusti onaj sraf 13 ispod i samo malo okreni razvodnik na levo. Zategni sraf i onda probaj auto.
                        Ako okrene razvodniik u levo imaće još ranije paljenje, da li si to hteo?
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #72
                          al' slicno se i dalje dogadja (sa 95-icom, a malo manje sa 98-icom), ali samo kad je motor vrlo vruc i ne u normalnoj voznji, vec kad ga isprovociram tako sto pri recimo 60km/h u 4. brzini malo jace legnem na gas
                          nemoj tako da vozis taj auto. sam motor po sebi je tako konstruisan da ne moze da otrpi takvu upotrebu/voznju i tu ne pomaze nikakav benzin.
                          samodetonacije se javljaju i pri upotrebi LPGa od 105 oktana kada kao ti na malom broju obrtaja zelis da koristis puni trotel.

                          to je ugradjena konstrukciona mana tog motora i tu pomoci nema.

                          jedini lek je da se sudrzis od imitacije sportskih zahteva, da pomeris paljenje na kasnije (najvise 3-5% pre GMT) ako ostajes na fabrickom sistemu paljenja.


                          ili da ugradis visokoenergetski sistem paljenja sa MAP senzorom i izbacis vakuumski regulator paljenja u samom razvodniku (veoma je neprecizne regulacije).


                          ako nisi skoro uradio ja preporucujem da obavezno ocistis motor/ kompresioni prostor iznutra na masini i vrlo preporucljivo koristiti iskljucivo visoko detergentna ulja poput sintetike s obzirom da taj motor proizvodi dosta koska i ima (fabricki) lose podeseno/konstruisano sagorevanje benzina.

                          i ako hoces tako da ga vozis, pod opterecenjem promeni termostat u sistemu za hladjenje i stavi onaj za 82C, da bi se smanjila radna temperatura motora i umanjili problemi u glavi motora usled pregrevanja (lako se pregreje tackasto pri opterecenju).

                          svi Fiatovi motori na bazi 128. bloka/ konstrukcije nisu pogodni za ostriju voznju i imaju kontrukcione mane koje se manifestuju losim sagorevanjem pri opterecenju motora/ malim vakuumom.

                          vec odmah kada izadje iz fabrike, taj motor prikazuje te mane u ponasanju sa bilo kojim regularnim gorivom tako da promena pumpe ili benzina nece otkloniti uzrok problema, mozda samo malo bolje zamaskirati odnosno pomeriti granicu opterecenjea koju motor moze da izdrzi.

                          iz mog iskustva, za sve brzine preko negde 70km/h ako se zeli ubrzanje mora se koristiti 3.ca brzina dok jedino preko negde 110km/h nastupaju obrtaji motora kada moze i cetvta da se (korisno) upotrebi bez naprezanja motora/ samodetonacija.

                          peta je uglavnom kozmeticka, nema nikakvu svrhu na Jugu osim delimicno pri voznji na autoputu sa veoma malim opterecenjem auta, ono prazan, idealno ravan put, veoma lagan pritisak pedale gasa.

                          za ubrzanje bez detonacija samo druga i treca brzina i obrtaji preko 3500 koliko toliko omogucavaju normalan rad motora.

                          inace sam motor ima ekstremno kratak hod, i jako mali obrtni momenat sto veoma ogranicava upotrebljivi opseg broja obrtaja- motor ne trpi ni nize a ni vise obrtaje vec samo srednji opseg 3500-5000 za trajnu upotrebu.

                          takav dizajn motora je Fiat kompletno napustio pocevsi od FIRE generacije Una, sto nije slucajno
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #73
                            Originally posted by Dora

                            Ako okrene razvodniik u levo imaće još ranije paljenje, da li si to hteo?
                            Pa nego sta, nego je hteo. Voli ljudima da unistava motore pa to ti je.
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • Uros Piperski
                              CBC Senator XXL
                              • 31.01.2005
                              • 2978
                              • Beograd

                              #74

                              Ja sam problem uvek resavao tako.

                              U svakom slucaju, gore sam zaboravio da dodam da je oznaka polozaja razvodnika tu da bi se mogao vratiti u isti polozaj ili okrenuti na drugu stranu.


                              RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                              Comment

                              • Delija
                                CBC Senator XXL
                                • 29.08.2005
                                • 310
                                • NS
                                • plavi auto

                                #75
                                @brick
                                Ti si luuuud, naravno u ULTRA pozitivnom smislu!!!


                                Znaci da se smirim dok ne promenim auto.
                                BTW, koristim Valvoline MaxLife ulje.
                                Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

                                Comment

                                Working...
                                X