Zveckanje ventila na jugicu 55...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    #76
    hmmm
    Moj jugo se nije bunio kad sam mu ja stiskao gas... U pitanju je bio 55 koji je isao 160km/h - ne po cajgeru


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • Delija
      CBC Senator XXL
      • 29.08.2005
      • 310
      • NS
      • plavi auto

      #77
      Koliko je bio presao?
      Podsecam, ova moja nesreca 114000km bez ikakvog servisa motora, a 95 godiste, kad su stavljali sve i svasta...

      p.s. Ni moj se ne buni kad mu se pomeri paljenje (al' samo sa 98-icom), al' onda ne vuce bas najbolje (nije da ovako vuce nesto extra ), a 150km/h (po cajgeru) mogu da predjem samo kad se spustam na autoputu NS-BG nizbrdo.



      p.s. Ma kad mu bude vreme za generalnu, ide u njega 1.5 motor, posto sa modifikacijama i sredjivanjem ne kosta mnogo vise od generalne...
      Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #78
        OK.. vidim neke stvari se samo tako preskachu

        Na 6000rpm je broj obrtaja motora 100 rpm/sek.

        Dakle posto na obbrtaj odu 2 puta paljenje na tim obrtajima je razlika gde se postize tachka paljenja (nemoj da se zabludjujete u kad varnica krece) i samo greska od 1 stepen je greska koja trazi preciznost sistema od:

        (1 / 200) / 360 = 1.38888889 × 10 na -5 sekunde.

        Dakle: 0,00000138* sek , to je preciznost koja se trazi od sistema

        Sad samo probajte da odgonetnete koliko jedna trunka prsine moze da promeni vreme reakcije goriva u stvaranju eksplozivnog talasa.

        Brik kaze da motor nevalja, ovde se nebi slozio , konstrukciski znam sta sam radio takvom motori 70-ih godina i jednostavno nedelim iskustva te vrste.
        Doduse italijanski motor sa obicnim centrifugalnim navodjenjem paljenja koje je pratilo samo po rpm krizvu paljenja.

        Moja je preporuka da odes kod Dore, da malo isprobamo neke stvari.

        Nadam se da Dora nema nista protiv da se odazove na ovaj poziv, jer cemo probati neke testove oko navodjenja motora ovako, ONLINE , dakle zeleo bi da Valent i ja budemo on line na MSNu dok Dora testira.

        Od potrebnih rekvizita, stroboskopska lampa , vaccum metar dovoljno za razotkriti gde i sta nije u redu.

        Taj motor iako samo 1116ccm nije nimalo naivan i ladno se nosio sa Fordovima od 1600ccm iz tog vremena.
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • Delija
          CBC Senator XXL
          • 29.08.2005
          • 310
          • NS
          • plavi auto

          #79
          Pa ako se Dora slaze, tj. ako (i kad) ima vremena, ja sam definitivno za...


          p.s. A i da upoznam najboljeg "plin-majstora" kod nas.
          Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

          Comment

          • Valent Vudriga
            CBC Senator XXL
            • 02.04.2005
            • 2778
            • USA

            #80
            Konacno

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #81
              Sine sta ti je internet. Ima Valent iz Amerike i Boost iz Svedske direktno da ti steluju paljenje. Imacemo direktan prenos na cannonu
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #82
                Znaci da se smirim dok ne promenim auto
                ne mora da znaci, ali ocekivati od tog motora da se ravnopravno nosi sa modernijim konstrukcijama je ipak tesko dostizivo u realnosti.

                boost, motori koji si ti sretao u 70tim direktno iz Fiata i ovo sto je u Jugu a izaslo kao domaca modifikacija DMBa su poprilicno razliciti u praksi, pogotovu sto se tice tolerancija pri izradi.

                razvodnik paljenja ladno ima mrtav hod od 2-3 stepena u radu,a to je toliko neprecizno kao sto si i izracunao da ne ostavlja mnogo mesta.

                takodje IMPov karburator na tim motorima ne omogucava pravilno doziranje goriva u svim uslovima i obicno su Jugovi motori tih godista poprilicno prljavi iznutra od naslaga i vole da "trose" svecice, odnosno da ih prljaju ubrzano.

                na papiru je mozda isto, svi koje znam i koji su odavno u Zastavinim/Fiatovim vodama zale za motorima iz 70tih pogotovu onima koji su isli u 101 Mediteran model, u odnosu na danasnju i skoriju KG produkciju.


                ja bih na tom motoru prvo odradio jedno Wynns ciscenje, ceo tretman od pola sata.
                promenio termostat.

                po mogucstvu, nabavio novi razvodnik paljenja i novi sistem paljenja/zamenio izlazni stepen, komutator kako ko vec zove.

                ako to nije dostupno bilo finansijski bilo nabavljivo, onda ubacio razvodnik samo sa centrifugalnim tegovima od starog Keca, sa originalnog Fiatovog motora dizajn a vakuum zapusio.


                ove 3 stvari ne bi treblao da budu skupe, pogotovu prve dve.
                tek onda dalja podesavanja.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #83
                  OK.. brick sve to stoji , ali nikako menjanje delova pre ispitivanja same konfihuracije. Ja prvo zelim da dobijem predtavu o neprecisnosti sistema pre nego li dodjem na neki predlog za dalje.
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #84
                    Strob imam, vakumetar imam a naći će se i volje, ako treba biće i minikamera
                    Mada, ja ovako odokativno tvrdim da treba staviti deblji zaptivač na tu makinu...
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #85
                      ok, ja sam nekako to preskocio, skeptik da bi tu moglo da bude perfektno stanje sa autom sklopljenim tog godista, sa tada originalnim delovima iz Zastave.
                      da li je i sta do sada menjano i koje firme su zamenjeni delovi je nejasno (?)
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #86
                        Brick, razlika izmedju danasnjeg motora, chisto mehanichki gledajuci i toga nije nikakva.
                        Ako uzmemo za primer da je to jedan 8V motor sa velikim mariginalima, sta nam je ostalo?

                        Da sa svim saznanjima tehnike koja posedujemo danas u odnosu na godine kad je ta konstrukcija nastala nadjemo prechice.
                        Dakle kao sto jedan danasnji moderan sistem za navodjenje motora vrsi adaptaciju prema stanju hardware i navodi motor da radi korektno.

                        Nekazem da se kopanjem po problemu nece doci do toga da postoji greska, kako dela ili periferije no, ostaje da se vidi.

                        Jedan ONLINE diagnostic nemoze da skodi, mnogima moze da pomogne.
                        Svreha teorije je da se ide u praktichnu upotrebu iste.
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • Delija
                          CBC Senator XXL
                          • 29.08.2005
                          • 310
                          • NS
                          • plavi auto

                          #87
                          Jos samo da zakazemo "operaciju" za datum i vreme koje svima odgovara i da obezbedim svezi "carobni napitak" iliti pivce...

                          Jedino, kako cete vi strendzeri da okusite nase pivce? Smrc...




                          @brick
                          Pojma nemam sta je i da li je nesto menjano, posto sam auto pazario pre tacno godinu dana, a od tad sam presao nekih 13000km.
                          Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

                          Comment

                          • Delija
                            CBC Senator XXL
                            • 29.08.2005
                            • 310
                            • NS
                            • plavi auto

                            #88
                            BTW, ovo stvarno moze da bude korisno mnogima sa jugicima i slicnim automobilcicima , posto mi se cini da (nazalost) dosta njih ima slican problem...
                            Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

                            Comment

                            • Valent Vudriga
                              CBC Senator XXL
                              • 02.04.2005
                              • 2778
                              • USA

                              #89
                              Ocito se radi o dva razlicita "svijeta".

                              U mojem, najprije se postavi radna hipoteza, zatim se provjere komponente koje mogu uzrociti problem i tek onda se mijenjaju dijelovi za koje se ustanovilo da su neispravni.

                              U doticnom Delijinom slucaju mozemo imati vise mogucnosti koji se rjesavaju procesom eliminacije. Najjednostavniji test, u danim okolnostima je test vacum membrane koja regulira predpalenje. Ista bi trebala biti dostupna zasebno. Zasto kupovati cijeli distributor ako je membrana jedini problem.

                              Dalje, ako imamo karburator koji daje premrsavu smjesu, postavljanje novog distributora nece pomoci.

                              Pitanje loseg dizajna na jednu stranu, a pitanje komponenti koje ne funkcioniraju prema dizajnu na drugu.

                              Dva do tri stupnja nece me brinuti, ali dvadest uzrocenih losom regulacijom predpalenja hoce.

                              Jedna napomena u vezi Wynn's tehnologije. Ja imam masinu za ciscenje koja radi isti posao. Drugacija marka, isti princip. Taj proces je dobar za periodicno preventivno odrzavanje unutrasnjosti motora. Kad se radi o naslagama tvrdog karbona (koksa), ucinak je minimalan i zanemariv. Ja sam radi svoje vlastito istrazivanje na nekoliko razlicitih kemikalija. Inspekcija prije i poslje ciscenja daje jasnu vizuelnu sliku.

                              Comment

                              • Delija
                                CBC Senator XXL
                                • 29.08.2005
                                • 310
                                • NS
                                • plavi auto

                                #90
                                Koliko otprilike kosta to ciscenje?
                                Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

                                Comment

                                Working...
                                X