Dakle, radi se o prijateljevom Golfu 2, benzinac 1.3, koji ga nedeljama izludjuje a "majstori" svaki put izmisle neko novo reshenje problema, a u principu nemaju pojma o chemu se radi...
Znachi: motor je SOHC, 8v, zapremina 1272 ccm, fabrichka kompresija 9,50:1, karburator, snaga 54 KS @ 5400 rpm, 96 Nm @ 3300 rpm, auto proizveden 1990. godine, preshao nekih 170 k km. Pre 15 k km odradjen "mali" servis (ulje, filteri), zamenjene svecice i zupchasti.
Problema ima vishe, a ovako se manifestuju:
Auto uvek lako upali, ali se gasi dok je motor hladan, i po hladnijem vremenu. Ponekad u toku vozhnje pri naglom kochenju (npr. pred semaforom) takodje obori rpm i ugasi se. Inache, pri vozhnji na otvorenom u "radnom" rasponu rpm lepo radi i vuche.
Desi se, mada retko, da u toku vozhnje da dobije "knedlu" i na trenutak izgubi snagu, ali malim dodavanjem gasa "probije" uz neki karakteristichan zvuk (kao da probija neko zachepljenje). Posle toga opet lepo radi, dakle ovo se manifestuje "momentalno", i jednom u toku nekoliko dana.
Juche je prijatelj skidao filter goriva i u kucishtu istog, sa strane ka usisu napipao ulje, znachi isprskano kucishte iznutra uljem kroz usisne kanale
Kazhe da je siguran da je u pitanju motorno ulje (mada ne mora da bude u pravu, elem, prenosim njegove rechi...)
Ovdashnji "majstori" su mu paushalno dijagnostikovali jedno 6-7 mogucih problema, ali niko da (proba da) ih otkloni. Predlazhu mu generalnu motora kao jedino reshenje, ali njemu to deluje kao nerezonsko lupetanje "majstora" koji pokushavaju "da ubodu zrno", poput one koke...
Inache, auto ne troshi ulje (sem ochekivanih, malih kolichina obzirom na godishte i kilometrazhu motora, dakle nishta preko normale) i ne dimi na izduvu; kompresija merana pre par meseci i bila josh uvek dobra.
Shta je za chiniti choveku, on vishe nema ideje...
Koja su vasha mishljenja? Shta mozhe biti uzrok ovakvim problemima?
Pozz =]

Znachi: motor je SOHC, 8v, zapremina 1272 ccm, fabrichka kompresija 9,50:1, karburator, snaga 54 KS @ 5400 rpm, 96 Nm @ 3300 rpm, auto proizveden 1990. godine, preshao nekih 170 k km. Pre 15 k km odradjen "mali" servis (ulje, filteri), zamenjene svecice i zupchasti.
Problema ima vishe, a ovako se manifestuju:
Auto uvek lako upali, ali se gasi dok je motor hladan, i po hladnijem vremenu. Ponekad u toku vozhnje pri naglom kochenju (npr. pred semaforom) takodje obori rpm i ugasi se. Inache, pri vozhnji na otvorenom u "radnom" rasponu rpm lepo radi i vuche.
Desi se, mada retko, da u toku vozhnje da dobije "knedlu" i na trenutak izgubi snagu, ali malim dodavanjem gasa "probije" uz neki karakteristichan zvuk (kao da probija neko zachepljenje). Posle toga opet lepo radi, dakle ovo se manifestuje "momentalno", i jednom u toku nekoliko dana.
Juche je prijatelj skidao filter goriva i u kucishtu istog, sa strane ka usisu napipao ulje, znachi isprskano kucishte iznutra uljem kroz usisne kanale

Ovdashnji "majstori" su mu paushalno dijagnostikovali jedno 6-7 mogucih problema, ali niko da (proba da) ih otkloni. Predlazhu mu generalnu motora kao jedino reshenje, ali njemu to deluje kao nerezonsko lupetanje "majstora" koji pokushavaju "da ubodu zrno", poput one koke...
Inache, auto ne troshi ulje (sem ochekivanih, malih kolichina obzirom na godishte i kilometrazhu motora, dakle nishta preko normale) i ne dimi na izduvu; kompresija merana pre par meseci i bila josh uvek dobra.

Shta je za chiniti choveku, on vishe nema ideje...

Pozz =]
Comment