Golf 2 "enigma"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    Golf 2 "enigma"

    Dakle, radi se o prijateljevom Golfu 2, benzinac 1.3, koji ga nedeljama izludjuje a "majstori" svaki put izmisle neko novo reshenje problema, a u principu nemaju pojma o chemu se radi...

    Znachi: motor je SOHC, 8v, zapremina 1272 ccm, fabrichka kompresija 9,50:1, karburator, snaga 54 KS @ 5400 rpm, 96 Nm @ 3300 rpm, auto proizveden 1990. godine, preshao nekih 170 k km. Pre 15 k km odradjen "mali" servis (ulje, filteri), zamenjene svecice i zupchasti.

    Problema ima vishe, a ovako se manifestuju:

    Auto uvek lako upali, ali se gasi dok je motor hladan, i po hladnijem vremenu. Ponekad u toku vozhnje pri naglom kochenju (npr. pred semaforom) takodje obori rpm i ugasi se. Inache, pri vozhnji na otvorenom u "radnom" rasponu rpm lepo radi i vuche.

    Desi se, mada retko, da u toku vozhnje da dobije "knedlu" i na trenutak izgubi snagu, ali malim dodavanjem gasa "probije" uz neki karakteristichan zvuk (kao da probija neko zachepljenje). Posle toga opet lepo radi, dakle ovo se manifestuje "momentalno", i jednom u toku nekoliko dana.

    Juche je prijatelj skidao filter goriva i u kucishtu istog, sa strane ka usisu napipao ulje, znachi isprskano kucishte iznutra uljem kroz usisne kanale Kazhe da je siguran da je u pitanju motorno ulje (mada ne mora da bude u pravu, elem, prenosim njegove rechi...)

    Ovdashnji "majstori" su mu paushalno dijagnostikovali jedno 6-7 mogucih problema, ali niko da (proba da) ih otkloni. Predlazhu mu generalnu motora kao jedino reshenje, ali njemu to deluje kao nerezonsko lupetanje "majstora" koji pokushavaju "da ubodu zrno", poput one koke...

    Inache, auto ne troshi ulje (sem ochekivanih, malih kolichina obzirom na godishte i kilometrazhu motora, dakle nishta preko normale) i ne dimi na izduvu; kompresija merana pre par meseci i bila josh uvek dobra.

    Shta je za chiniti choveku, on vishe nema ideje... Koja su vasha mishljenja? Shta mozhe biti uzrok ovakvim problemima?

    Pozz =]
    http://www.bmw.tv
  • dfast
    CBC Senator XXL
    • 26.05.2005
    • 1302
    • Hoofddorp NL /Bgd

    #2
    Na osnovu recenog, ja bi sredio karburator i pogledao onaj ventil sto se nalazi na crevu iberlaufa koji ide u kuciste filtera. On kada zacepi pravi slicne probleme. Kada si mislio ulje na kucistu filtera pretpostavio sam kucistu vazdusnog fitera a ne za gorivo , i verovatno je isprskano uljem iz iberlaufa a ne iz u****.
    U svakom slucaju pogledajte prvo taj vetil na iberu ako je karburator skorije odradjen.

    Comment

    • Valent Vudriga
      CBC Senator XXL
      • 02.04.2005
      • 2778
      • USA

      #3
      Treba poceti sa hladnim startom. Provjerite cok. Kad upali i hoce se gasiti treba mu dodati gorivo. Ja koristim sprej za ciscenje karburatora zato jer je najsigurniji protiv pozara. Ako motor zivne znat cete o cemu se radi. Vjerojatno je rasplinjac zrel za generalku.

      Enigma kazes!!!????!!!!

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #4
        I moja preporuka je jena kompletna revizija karburatora. Dosta je pregurao
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • Delkan
          CBC Senator XXL
          • 14.06.2005
          • 829
          • 60 km From BG,West

          #5
          Re: Golf 2 "enigma"

          Originally posted by overspeed_1976
          Ponekad u toku vozhnje pri naglom kochenju (npr. pred semaforom) takodje obori rpm i ugasi se. Inache, pri vozhnji na otvorenom u "radnom" rasponu rpm lepo radi i vuche.

          Pozz =]
          Da nije mozda popustila malo membrana u servu za kocenje?Pa povuce fals vazduh?Crevo ide na usisnu granu...

          Comment

          • campi
            CBC Veteran
            • 11.06.2005
            • 169
            • Srbija

            #6
            Mozda je ovo u pitanju

            Proveri gumeni drzac karburatora ispod karburatora a iznad usisne grane ..mozda ti tu vuce fals vazduh...probaces tako sto ces da upalis auto i onda rukom uhvati filter vazduha na karburatoru i pomeraj ga levo desno (kao da ga ljuljas) ako pri tome promeni zvuk motora sigurno treba promeniti taj drzac...on j ereda velicine kostanja oko 700 din



            Pozdrav

            Comment

            • Wiz
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 3104
              • Nish

              #7
              Posle zamene tog nosaca na Audiju 1.8 S drugaru se auto preporodio,mogue da je to

              Comment

              • overspeed
                CBC Senator XXL
                • 24.05.2005
                • 2779
                • Kosovska Mitrovica

                #8
                Update o daljem razvoju situacije...

                Prijatelj je ponovo odvezao auto na kontrolu kompresije, sve je u redu, bash kao i kad je nedavno odradjeno. Tek da bude 100 % siguran (mada sam mu govorio da se mane toga, ali... )

                Ponovno primeceno "bacanje" ulja na filteru vazduha, sa unutrashnje strane filtera i po zidovima kucishta. Jutros palio bez problema ali se gasio koji momenat kasnije; nekoliko puta tako i onda radi k'o sat. Znachi na hladnom startu je problem naizrazheniji (isto po hladnijem vermenu); sa zagrejanim motorom nema tih simptoma.

                Problem je, sudeci po ovdashnjim postovima, u karburatoru (i onim shto "ide" sa njim). U stalnom sam kontaktu sa prijateljem (vlasnikom) i prenosim mu ove postove; uskoro ce karb na detaljnu kontrolu i eventualne intervencije.

                Ishod cele priche naveshcu tek da se zna ko je bio najblizhi u dijagnozi problema

                Pozz =]
                http://www.bmw.tv

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #9
                  karb je vodeci na listi sumnjivog- vec sama tolika kilometraza ako je to originalni je rekordna (za karb, ne sam motor).

                  da li postoji automatski cok na karbu, prvo za zagledanje i proveru sto bih ja uradio.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • *IvanT*
                    CBC Senator XXL
                    • 30.01.2005
                    • 3234
                    • Srbija, Beograd, Kara

                    #10
                    Prva stvar na pireburg2E karbovima koja strada i pravi probleme sa jutarnjim paljenjem je korektor sauga. Relativno je skup, ali bolji karburator majstori mogu da mu zamene membranu.
                    Izvuci crevce koje je vezano na njega i duni kroz njega. Lako mozesh da utvrdish da li je membranica cela.
                    http://www.lovatogas.co.rs

                    Comment

                    • campi
                      CBC Veteran
                      • 11.06.2005
                      • 169
                      • Srbija

                      #11
                      proveri sledece....

                      Golf ima Pierburg 2e2 karburator koji ima elektricni saug gde se" ukljucuje na dugme" i tada bimetalna traka otvara (ili zatvara) grlo-a karburatora i uzima motor bogatu smesu sa gorivom .....ukoliko je taj bimetal crkao ili nema vis eone karakteristike desava se da auto jaaaaako tesko startuje na hladno ili suprotno ukoliko ostane otvoren aklapna (kada je ugrejan /ukljucen saug) da jede mnogo goriva.....
                      Znaci otvori poklopac filtera za vazduh ili ga skini celog i probaj rucno da zatvoris klapnu sauga pa posle probaj d apalis ili je otvori nesecam se ni sam davno sam radio jedan takav carb.

                      Pozdrav

                      Comment

                      • supermario
                        CBC Član
                        • 13.10.2005
                        • 26
                        • Hercegovina

                        #12
                        I ja sam imao slicne probleme sa slicnim golfom-1.3 motor MH.Prvo je bio otisao tzv.vakuumski regulator pretpaljenja (ono na razvodniku paljenja sto izgleda kao pastetica, to im je i inace mana, bas taj regulator), kosta ispod 20 eur, a kada je to zamenjeno i nastimovan karburator(pierburg-solex 2e3) i pretpaljenje auto je super isao.Posle se desilo da opet "stuca" i gasi se-razlog je bio zapusen karburator, majstor ga je rastavio i produvao kompresorom (nikako se ne sme zicom cistiti da se ne osteti) i auto je bio ok.I jos da dodam da lepse radi sa 850-900 rpm na leru.

                        Comment

                        • darko-sice
                          CBC Senator
                          • 01.11.2005
                          • 200
                          • Aleksinac

                          #13
                          Vrlo lako se moze desiti da je vakumski regulator...ali treba pogledati i struju kakva je da li je sve ok...
                          POZDRAV

                          Comment

                          • overspeed
                            CBC Senator XXL
                            • 24.05.2005
                            • 2779
                            • Kosovska Mitrovica

                            #14
                            Golf 2 "enigma" - zakljuchak...

                            Dakle, kako sam i obecao ostavljam kratak info o ishodu cele priche...

                            Kako je i vecina onih koji su odgovorili na pitanje i pretpostavila, problem je reshen totalnim remontovanjem karburatora koji je bio "zreo" za generalku...

                            Svi simptomi su nestali, auto sada lepo i ravnomerno radi i vuche u svim rezhimima obrtaja, ne gasi se i nema "knedle"... Jednom rechju: problem reshen.

                            Dakle, za sve koji su ukazali (pretpostavili) u chemu je problem i bili u pravu:



                            Over & out
                            http://www.bmw.tv

                            Comment

                            • don
                              CBC Senator XXL
                              • 13.04.2005
                              • 483
                              • Beograd

                              #15
                              Re: proveri sledece....

                              Originally posted by campi
                              Golf ima Pierburg 2e2 karburator

                              Pozdrav

                              Neke verzije 1.6 i 1.8
                              Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
                              Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
                              Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

                              Comment

                              Working...
                              X