E, evo rezultata.
Posto smo na kraju ustanovili da na Astri i pri zagrejanom motoru napon na davacu 5V i da se nikada ne menja savet cartech-a i pritiska u dugoj nocnoj konverzaciji je bio da se uzme otpornik od 100 oma i poveze preko 5V i na masu direktno mimo davaca.
Nasao, povezao, upalio kad ono opet slicno.....reko ma ter.. te...s....obo... kad izmerim napon ono ok. bio je oko 1V bese. Predpostavim sad radi ali da je sad siromasna zbog napona 1V a i sonda ladna. Kako je vreme odmicalo motor grejao a gas primao sve bolje. Otkacim sa otpornika 5 V on radi kako treba i posle 55sec. opet pobrljavi, Upalim radi 55, pobrljavi, stavim otpornik upalim radi 55, pobrljavi.
Ocistimo greske ali tech-om II povezem preko otpornika, sad topao upalim i radi kako treba vise od 55.
Nabavio drugi senzor stavio sve povezao i radi. Malo slabije prima gas ali nema trokiranja. Dobro motor jeste ocajan i sav mastan.
Iz opela kazu da je dizna od 1.3 modela slabijeg protoka (astra 1.6) sa crnim kucistem a treba sa braon. Koliko sam ja video sve su crne. Dal neko zna nesto i o tome.
Znaci verovatno je kako kazete kao hladan i bez opterecenja davao korektan otpor a probije kad ga opteretis. Kompijuter se ponasao kako se ponasao, pobrljavio, ja i dalje ne znam sta konstatuje kad je direktno 5V ili precvikano. A mozda je i zbog onog trigera i remenice sav pobrljavio, jer je tako dugo radio, pa ga je tek tech II skroz obrisao, resetovao.
Hvala svima na pomoci i podrsci.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Bal baltazar, bal baltazar.
Ma jok dizna nema veze sa samom knedlom tj. strasnim trokiranjem to je bila prica za sebe, ovo je cisto malo slabije prima gas no sto bi trebalo ali i ne verujem da je stvar u dizni (boji), mislim da nemaju pojma (lupetaju) jer kad sam stavljao od kadeta ista snaga kubikaza isto je bilo, a kad sam ih slusao sta su se sve izlupetali kao mogucnost problema mogu celu stranu da napisem i da se smejemo
Idemo dalje, brm,brm
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Pazi sad: Ima veze, chim zice iz jednog i drugog idu na ECU-PCM , znaci da ima veze , no, shalu nastranu.. pzi ovako.
Kad se ugreje motor, nabaci lambda scaner i ocitaj da li radi siromasno.
Ukoliko da, onda, uzmi jedan potenciometar od 100 ohma, i vezi ga redno na liniju 5V prema senzoru.
Sta se desava: Moci ces da stelujes smesu, dakle ukoliko ga pustis da bude 100 ohma u seriji na senzor , imaces nize snizenje napona, te ces seznuti ECU da je temperatura motora niza nego li je sto ce produziti injektorski puls. Znaci, dobices opciju za stelovanje smese
I ne samo to, vec ce struja koja opterecuje senzor znatno spasti, dakle neki novi defekt na senzoru, tesko da ce da se pojavi ubuduce
Paznja, nemojte ovo da zloupotrebljavate kao tuning, postoje chipovi za to, ovo je samo prinudno resenje dok se nenadje odgovarajuci injektor
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment