Astra- knedla

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dranix
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 3079
    • Antwerpen/Belgium
    • Saab 9-3

    #46
    Dobro jutro zelim. Ko kaze da smo strpljivi? A ono u vezi gasa?

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #47
      Hvala takodje! Megan a? ...problem ne otkriven a auto prodat zbog toga . Znam i meni je krivo sto nismo otkrili sta je.
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • dranix
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 3079
        • Antwerpen/Belgium
        • Saab 9-3

        #48
        Nije samo to. Ono u vezi onog bi-fuel. Nista mi nije jasno sta je ono.

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #49
          Nisam bas razumeo, pojasni
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • dranix
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 3079
            • Antwerpen/Belgium
            • Saab 9-3

            #50
            Test auto. Double LPG

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #51
              Aaaaaa pa niste se interesovali, pitaj tamo. Al kasnije odgovaram odoh radim NSU
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • dranix
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 3079
                • Antwerpen/Belgium
                • Saab 9-3

                #52
                Pitao sam. Vidi datum

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #53
                  E, evo rezultata.
                  Posto smo na kraju ustanovili da na Astri i pri zagrejanom motoru napon na davacu 5V i da se nikada ne menja savet cartech-a i pritiska u dugoj nocnoj konverzaciji je bio da se uzme otpornik od 100 oma i poveze preko 5V i na masu direktno mimo davaca.

                  Nasao, povezao, upalio kad ono opet slicno.....reko ma ter.. te...s....obo... kad izmerim napon ono ok. bio je oko 1V bese. Predpostavim sad radi ali da je sad siromasna zbog napona 1V a i sonda ladna. Kako je vreme odmicalo motor grejao a gas primao sve bolje. Otkacim sa otpornika 5 V on radi kako treba i posle 55sec. opet pobrljavi, Upalim radi 55, pobrljavi, stavim otpornik upalim radi 55, pobrljavi.
                  Ocistimo greske ali tech-om II povezem preko otpornika, sad topao upalim i radi kako treba vise od 55.
                  Nabavio drugi senzor stavio sve povezao i radi. Malo slabije prima gas ali nema trokiranja. Dobro motor jeste ocajan i sav mastan.
                  Iz opela kazu da je dizna od 1.3 modela slabijeg protoka (astra 1.6) sa crnim kucistem a treba sa braon. Koliko sam ja video sve su crne. Dal neko zna nesto i o tome.
                  Znaci verovatno je kako kazete kao hladan i bez opterecenja davao korektan otpor a probije kad ga opteretis. Kompijuter se ponasao kako se ponasao, pobrljavio, ja i dalje ne znam sta konstatuje kad je direktno 5V ili precvikano. A mozda je i zbog onog trigera i remenice sav pobrljavio, jer je tako dugo radio, pa ga je tek tech II skroz obrisao, resetovao.
                  Hvala svima na pomoci i podrsci.
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #54
                    Chu, hvala, da si odma rekao da je manji injektor postavljen odma posle prvog posta bi ti rekli da je CTS , ovako smo se bar izoffovali do =00=

                    PS: Vreme za Baltazara
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #55
                      Bal baltazar, bal baltazar.
                      Ma jok dizna nema veze sa samom knedlom tj. strasnim trokiranjem to je bila prica za sebe, ovo je cisto malo slabije prima gas no sto bi trebalo ali i ne verujem da je stvar u dizni (boji), mislim da nemaju pojma (lupetaju) jer kad sam stavljao od kadeta ista snaga kubikaza isto je bilo, a kad sam ih slusao sta su se sve izlupetali kao mogucnost problema mogu celu stranu da napisem i da se smejemo

                      Idemo dalje, brm,brm
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #56
                        Kako sad dizna nema veze sa CTS senzorom
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #57
                          Nabavio drugi senzor stavio sve povezao i radi.
                          znaci da nisi dovoljno pedantno ispitao onaj prvi, pri protoku struje vec samo ommetrom na prazno

                          svejedno, imamo kolektivno iskustvo za ubuduce kako jedna sitnica moze da zagrocava zivot neko vreme.
                          uspesna popravka
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #58
                            Pazi sad: Ima veze, chim zice iz jednog i drugog idu na ECU-PCM , znaci da ima veze , no, shalu nastranu.. pzi ovako.

                            Kad se ugreje motor, nabaci lambda scaner i ocitaj da li radi siromasno.
                            Ukoliko da, onda, uzmi jedan potenciometar od 100 ohma, i vezi ga redno na liniju 5V prema senzoru.

                            Sta se desava: Moci ces da stelujes smesu, dakle ukoliko ga pustis da bude 100 ohma u seriji na senzor , imaces nize snizenje napona, te ces seznuti ECU da je temperatura motora niza nego li je sto ce produziti injektorski puls. Znaci, dobices opciju za stelovanje smese

                            I ne samo to, vec ce struja koja opterecuje senzor znatno spasti, dakle neki novi defekt na senzoru, tesko da ce da se pojavi ubuduce

                            Paznja, nemojte ovo da zloupotrebljavate kao tuning, postoje chipovi za to, ovo je samo prinudno resenje dok se nenadje odgovarajuci injektor
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #59
                              imaces nize snizenje napona, te ces seznuti ECU da je temperatura motora niza nego li je sto ce produziti injektorski puls
                              budno pratim...

                              snizenje napona -> visa temp motora-> smanjenje trajanja pulsa.

                              sve ostalo ok.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                #60
                                nize snizenje napona u prevodu, manje snizenje , nisi jos budan, vampiru jedan

                                Vise goriva, veci napon znachi Sorry, svedska logika izrazavanja, malo se upletes ..
                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X