Alfa 145, 98g, motor 1.4 Twin Spark. Pogledaj, ali nemoj ništa da uzimaš dok ne premerim pritisak i definitivno se uverim da je pumpa. Hvala u svakom slučaju.
Alfa 145 nece da upali
Collapse
X
-
Znalci, sta ECU gleda kad startuje motor? Ne verujem da ga interesuje stanje protokomera i lambde, jel jelte još nije upalio. Kad počinje da meri i koristi sve podatke? Jel neko vreme radi sa nekim unapred programiranim vrednostima? Dajte malo više detalja.Do not underestimate the power of the Dark Side
Comment
-
-
Alfa 145
Stex..tad kad neće odmah da upali...dodaješ li gas ili ne?
Ako ne ,probaj sa pola ,pa zatim sa punim gasom pa kaži kako onda ide...mislim pali...
Još nešto...probaj jednom da zaverglaš "na kratko" znači 1 sec...i zatim odmah ponovi...Da li možda tako pali bolje?
Srećno!
BP
***************
Comment
-
-
Alfa 145
Nemoj se plašiti da dodaš "gas"..ništa se neće pokvariti...a ako sa dodatim "gasom" pali bolje,to već može da me uputi dalje...
Da , ne daj Bože,ne povećava nivo ulja u koritu motora?
Pozzzzzzz
BP
***************
Comment
-
-
pritisak
Stex...5,5 bari u povratnom vodu...
Neverovatno...to ili je zapušeno ili ste merili u dovodnom...To jeste pritisak i preko mere za tvoj auto,daj nekako "plastičnije" objasni gde sto "kačili" manometar,please...
Pozdrav!
BP
**************
Comment
-
-
Ima metalni deo gde se nalaze izlazi za dizne, nalazi se paralelno sa poklopcem, onom gde piše Alfa Romeo, i proteže se celom dužinom motora. U njega idu 2 creva dovodno i odvodno. Otkačili smo odvodno i direktno na metalni deo stavili crevce, stegnuli šelnom i na crevce manometar. Znači da je odvodni deo zatvoren manometrom. Dali kontakt i to je to.Do not underestimate the power of the Dark Side
Comment
-
-
Alfa 145
Ee.to je već bolje..Sad.po meni,trebalo je da tu uključite manometar sa T (te) račvom i upalite motor,onda u radu vidiš tačno koliko ima...
Jesi proverio da ne diže ulje?da li si probao sa dodatim gasom?
Pozzzzzz
BP
***********
Comment
-
-
Kako ti opisujes mjerenje tlaka u sistemu vjerojatno nisi spojio kao spada.
Mjerio si direktno bez povrata koliko druka sama pumpa...
to se trba mjeriti na sljedeci nacin...
potrban ti je racva, tri prilkljucka (tromedja)kako vec to nazivas...
veze se tak da i dalje ima povrat a mejri samo tlak koji je u CR sitemu ispred dizni... upalis motor i gledas koliko varira tka dok dajes gas tid....
to 5,5 bara ne znaci nista osim da pumpa fila solidno... ali postoji mogucnost da ti regulator goriva ne daje propisanji tlak u sistemu...
Jao neznate ni spojiti manometar kao cemo uopce dalje raditi i traziti kvar...*************************************
The best is the enemy of the good
The proof of the pudding is in the eating
*************************************
Comment
-
Comment