Auto mi se gasi na leru

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dechkotzar
    CBC Član
    • 01.08.2005
    • 81
    • Bg

    Auto mi se gasi na leru

    Ljudi jel zna neko sta moze da bude. Auto mi se gasi na leru i na benzinu i na plinu, narocito kada dodam gas pa naglo pustim- tada se momentalno gasi. Pretpostavljam da je u pitanju filter za vazduh koji nisam menjao nekih 10000, ali me je neki drugar zbunio pricom o ventilu na turbini koji kad se pokvari dolazi do slicnog ili istog problema.
    Inace u pitanju je SAAB 9000CS B202l Turbo!
    J***m ti turbinu!
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    #2
    Vishe puta odgovoreno...

    Problem je najverovatnije u ICV ventilu, ler ventil, step-motor, kako ga vec ko zove... Zaprljan od isparenja, skini i ochisti naslage iznutra(najbolje sprejom za chishcenje karburatora - Carburetor cleaner), potom nashpricaj malo WD40 i trebalo bi da bude OK.
    http://www.bmw.tv

    Comment

    • dechkotzar
      CBC Član
      • 01.08.2005
      • 81
      • Bg

      #3
      Gde se nalazi taj ventil? Na usisnoj grani?
      J***m ti turbinu!

      Comment

      • overspeed
        CBC Senator XXL
        • 24.05.2005
        • 2779
        • Kosovska Mitrovica

        #4
        Po defaultu bi trebao da bude uvek izmedju izvora svezheg vazduha i usisne grane. Obichno ima samo jedan konektor i par gumenih creva koja se navlache, bez shelni. Nije veci od 10 cm, obichni izgleda kao omanji filter za ulje.

        Lokacija mozhe da varira, kod nekih je odmah iza kucishta filtera za vazduh, kod nekih blizhe motoru.

        BTW. Kad si se vec latio posla, malo produvaj i konektor i nashpricaj unutra malo WD40, zna da se zaprlja pa oslabi kontakt.
        http://www.bmw.tv

        Comment

        • Saabo
          Moderator
          • 29.09.2004
          • 1724
          • Vrbas
          • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

          #5
          Evo malo pomoci ako nisi nasao, na ovim adresama, komplet procedura ciscenja na SAABu...



          SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

          Comment

          • dechkotzar
            CBC Član
            • 01.08.2005
            • 81
            • Bg

            #6
            Uspeo sam. Nije bas kao na slikam- kod mene je mnogo pristupacnije. Oprao sam ga vrelom vodom, obrisao od cadji i naprskao VD-om i sam radi opet kao po starom.
            J***m ti turbinu!

            Comment

            • overspeed
              CBC Senator XXL
              • 24.05.2005
              • 2779
              • Kosovska Mitrovica

              #7
              http://www.bmw.tv

              Comment

              • dechkotzar
                CBC Član
                • 01.08.2005
                • 81
                • Bg

                #8
                Za ubuduce, gde da kupim sprej za ciscenje kaburatora?
                J***m ti turbinu!

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #9
                  U prodavnici autodelova, opreme i kozmetike.
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • dechkotzar
                    CBC Član
                    • 01.08.2005
                    • 81
                    • Bg

                    #10
                    Potrazicu, nema sta.
                    J***m ti turbinu!

                    Comment

                    • Saabo
                      Moderator
                      • 29.09.2004
                      • 1724
                      • Vrbas
                      • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                      #11
                      I ja sam se danas igrao sa IACom Al ovaj sto mi je prljav i dalje je na autu, tako da samo cekam kisu da stane da zamenim Da se i ja resim vise cimanja
                      SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                      Comment

                      • dechkotzar
                        CBC Član
                        • 01.08.2005
                        • 81
                        • Bg

                        #12
                        Eto mene opet, pre neki dan mi skroz crkne IAC. Kupim ja polovni, zamenim ali sad imam opet neki problem. Naime, kad u leru dam gas i pustim- nema nikakvih problema, ali kad vozim cim izbacim iz brzine- smanji se broj obrtaja i neki put se ugasi.
                        Kada sam proveravao IAC radi, tj. kad izvucem kablic poremeti se rad motora. Stari nije pravio nikakve probleme kad se skine zica, pa sam ga zamenio.
                        Jel zna neko o cemu se radi?
                        Ler gas uvek ide ka nizim obrtajima, nikad iznad. Kad polako krenem da smanjujem gas onda je ok, umiri se i dok stojim nema problema.
                        J***m ti turbinu!

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #13
                          pricas o voznji na gas, ako da normalna pojava.
                          na benzinu ne bi trebalo da se dogadja.

                          radi otprilike koliko bi trebalo, to sto te muci je boljka LH sistema,odnosno softvera u ECU koji prekasno aktivira IAC.

                          imam identicni IAC na autu, i isti simptom kada vozim brze od 40tak km/h a izbacen iz brzine i to samo na gas.
                          navikao sam se da ne vozim sa autom na leru, sto i inace retko cinim vec uvek u brzini i problem resen.

                          dodatno, jos ocisti IAC jer jos mozda pomalo zaglavljuje...meni je trebalo 3 uzastopna ciscenja na po par hiljada km da bi se ocistio. i podmazi posled ciscenja motornim ulje, masinskim uljem, necim, najbolje silikonskim uljem u spreju ako imas.

                          i prati stanje, IAC i komplet ler sistem je vrlo osetljiv na nasim autima i na najsitnije promene/probleme.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • dechkotzar
                            CBC Član
                            • 01.08.2005
                            • 81
                            • Bg

                            #14
                            Ma da je sam o na gas ne bi bio problem. Prakticno gore radi na benzinu! Na gas kad vozim manje se gasi, i to sve od skora. Probacu da ocistim jos malo IAC, i to sa uljem verovatno je bolja varijanta. Ja sam posle ciscenja prskao VD.
                            J***m ti turbinu!

                            Comment

                            • Saabo
                              Moderator
                              • 29.09.2004
                              • 1724
                              • Vrbas
                              • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                              #15
                              Nisam znao za LH i IAC ventil... de me nadje... ja ocistio i sad se manje desava da padnu obrtaji, al isto se ponekad ugasi... a posto vozim na gas mada jel ima veze sto je sekvencijalni
                              SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                              Comment

                              Working...
                              X