Mali kviz ::M

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #16
    Originally posted by Valent Vudriga
    Dali iskra traje za cijelo vrijeme rotacije motora? Dali je mjerena kompresija. Dali motor vrti ravnomjerno? Postoji li otpor anlaseru ili vise vrti "u prazno"?
    Da varnica je stalno tu i na svakom kablu.

    Kompresija je izmerena u medjuvremenu i "perfektna" je.

    Motor vrti ravnomerno, tipa kao kada bi bilo kojem benziskom motoru skinuo kabal s bobine. Znaci ko bez varnice. Otpor anlaseru je samo onaj koji stvara kompresioni odnos u cilindru. Ali i dalje nema znakova zivota =] =] =] =]
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • Valent Vudriga
      CBC Senator XXL
      • 02.04.2005
      • 2778
      • USA

      #17
      Dali se ponasa jednako ako osusis svjecice i pri palenju drzis gas do pola ili do poda? Dali se upali MIL svjetlo kad das kontakt? Dali je testiran puls ubrizgavaca?

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #18
        Ima varnicu na svecicama, no opet bivaju zamascene posle vise uzastopnih pokusaja, dakle ima i goriva.

        Sve uredu al nepali.

        Gde je postavljen senzor na radilici i da li je kontrolisano da se nije pomerio ako moguce, jer sve pokazuje da motor gorivo koje dobija i pali ali ne u tachki kompresije vec dad je toliko pala da nemoze da varnica da zapali nista.

        Dakle?
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • Valent Vudriga
          CBC Senator XXL
          • 02.04.2005
          • 2778
          • USA

          #19
          TIME ?????????

          Comment

          • Boki Ar
            CBC Senator XXL
            • 11.11.2004
            • 2827
            • Aranđelovac
            • Vektra

            #20
            Re: M-kvizić :-)

            Originally posted by Dr Boca
            ,tako da bih grešku potražio u sistemu za paljenje u smislu poremećenog timinga


            ***************
            Pitah ovo ali ti me ne odgovori...pošto si "naš čovek" evo ti

            Nema ljutiš...
            BP
            *********************

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #21
              Ovo mi je bio jedan od omiljenijih kvarova. Vuce u pogresnom smeru.

              Valiju cu poslednje odgovoriti.

              Senzor na radilici proveren i na mestu.
              Da Timing nije u redu, nesto bi ipak dobili jel? Kasljanje, pokusaj upaljenja kao na pocetku, neki backfire....no ni da cuje.
              Senzor proveren- Timing na mestu.
              Ovim je odgovor dobio i Bocko.

              A Vali. Svecice vadjene u vise navrata i bile vlazne. Tada susene pa probano-nista. Zadnji put izvadjene u suvom stanju. Ali ni tada ne pali ali izgleda da se benzinska pumpa vise ne cuje.
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • Valent Vudriga
                CBC Senator XXL
                • 02.04.2005
                • 2778
                • USA

                #22
                Sad se nakupilo dovoljno elemenata da se i stvori zabuna.
                Dali je pumpa prestala raditi pod kraj? Dali je pritisak ikad mjeren tokom
                analize problema? Dali je pregledan regulator pritiska?
                I pod zadnje; ima li taj motor sensor bregaste osovine?

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #23
                  Zabuna i treba da se stvori. Ali tako tece dogadjaj.
                  Kada je auto dosao, pumpa se cula a svecice bile mokre.
                  Kada su zadnji put svecice vidjene u suvom stanju, postavlja se pitanje ima li goriva. Osluskujemo pumpu ali vise se necuje kao pre. Predpostavljamo da je stala u toku procesa otklanjanja kvara.

                  Pritisak u sistemu nije kontrolisan kao ni legurator, jer se za sada jos uvek gleda izbegnuti to koliko je moguce, jer je u sklopljenom stanju nemoguca misija videti ista od gorivnih elemenata. (zahteva ozbiljno rasklapanje kompleksnog centralnog cosswortovog pletenog u****, kao i svih prikljucaka, konektora,creva, egr-a, VN-a, te kada bi se tako bez icega probao tesko da bi se mogao upaliti i da je potpuno ispravan. Ako treba, skinucemo ali gledamo da postavimo dijagnozu da bi znali sta raditi kada ga skinemo...ali sada pumpa ne radi.
                  Senzor bregastih mislim da nema, pa i da ima nije tu problem.

                  Naziru se samo metalni gorivni vodovi te se pretpostavlja da se radi o holenderima. Jos jedan razlog za izbegavanje skidanja celog u****, jer nemamo spojke za holendere da proverimo tu pritisak goriva.
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #24
                    Nja.. ti prikazujes kako je auto zbunio tebe i naravno, siris zabunu dalje na nas. Tebi je cil da rema bude duza a ne da se auto popravi, kod nas tika sat i vreme za sledecu musteriju

                    Nema tu gremlina , sistem ko sistem svi rade manje vise na istinacin, procedura trazenja greske je ista .. to sto se vidi na licu mesta i cuje kad motor treba da se upali (sad smo na nivou parking radionice ) nemoze se preneti tekstom foruma. U pitanju je da se navuces "na sluh" prema problemu, te lutajuci i da nabasash na isti.

                    Previse nema, nemoze, necu itd.. ja nerezonujem na taj nacin. Nekazem da nisi naleteo gresku niti kazem da je iz razloga znanje ili sreca, vec da na ovaj nacin bez uvida u ceo sistem na licu mesta tesko nagadjati.

                    STa se desava kad forsiras pumpu sa direktnim napajanjem?
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • Valent Vudriga
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2005
                      • 2778
                      • USA

                      #25
                      M, dali je ovaj slucaj jos uvijek u fazi otkrivanja problema, ili vec znas rezultat?

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #26
                        Ma zna rezultat, samo pise u pogresnom vremenu da bi zbunio jos vishe, naduvo se krechom
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #27
                          kazes Ford.
                          a jesi li ukljucio pumpu za benzin, odnosno resetovao inercioni prekidac koji se nalazi ispod rezervnog tocka ?

                          bez njega nema paljenja motora na benzin.

                          pitanje 2-

                          da li si probao da palis direktno na gas, znaci stisnes dugmence na ECU gasa i zaobidjes komplet benzinski sistem.

                          da li se cuje relej (jasno i glasno) kada aktivira dovod plina u isparivac a pre verglanja motora ?

                          ako da, da li je plin venturi ili ima i struju koja regulise kolicinu plina ?

                          ako je venturi i cuje se klik a ne upali auto batali benzin i trazi gresku u varnici.

                          kazes da je auto stao dok se kretao na plin, znaci struja.

                          da bi motor upalio mora da se dovoljno brzo okrece, to znaci da aku mora da bude ispravan i napunjen. da li je ?

                          da li si izmerio napon pod opterecenjem ili iz iskustva mozes da procenis da li se pri verglanju okrece dovoljno brzo, uobicajeno ?

                          eto, trazio si odgovore a dobio pitanja
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #28
                            Nema zbunjivanja i nema prevare.
                            Problem je naravno tada resen.
                            Predstavljam ga u tom vremenu jer sad kao vi pristupate problemu.
                            Zasad idete kao i ja sto sam isao po logici i niko vas ne skrece niti sakriva nesto sto se iz vasih pritanja moglo otkriti. Sve sto ste trazili da se proveri sam proverio ukoliko sam imao alat kad sam to radio, a ako ga nemam ili se ne setim jer imao ovaj ili onaj senzor kazem ne znam i da nije u tome problem. I za mene to ja cujem ti mozda necujes ne postoji. Servis je, automobili dolaze odlaze, ljudi pricaju. Vi radite. Ti tripovi ja bi ga cuo da je zapalio 2,5 g goriva a 3,7 nje u ovom slucaju ne vaze. Ne srece se taj motor svaki dan, pa prica da ton verglanja nije kako treba ne pije vodu. Bar za nas prosecne majstore koji dosada nismo radili takav motor.
                            Problem je taj koji je, resiv bez posebnog alata i svako malo upoznat sa tematikom ga moze resiti. Zato je problem i postavljen za prikljucenje sireg kruga ljudi.

                            Znaci ako zelite otvoriti motor, otvoricemo ga, ali to moze svaka ****** i to nije cilj, prosiriti vreme rada i povecati novcane troskove ukoliko se to moze izbeci.
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #29
                              OK.. samo sam hteo da te razotkrijem da znam na kojoj putanji smo..

                              Ako kazes nema zaobilazenja istine ond nema i verujem ti.

                              Sad odgovori na tonu pitanja posle ovoga pposta koji te je dotako.

                              Brick je postavio pitanje u vezi glupog prekidaca za pumpu koji zna i na rupi da iskoci a kamo li sta drugo.. no taj prekida pumpu za gorivo, jesi li probao na plin da ga forsiras?
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              • M-power
                                Moderator
                                • 10.01.2005
                                • 10060
                                • Bg; Banovo Brdo
                                • CorsaC, astra H,

                                #30
                                Originally posted by BOOST
                                Nja.. ti prikazujes kako je auto zbunio tebe i naravno, siris zabunu dalje na nas. Tebi je cil da rema bude duza a ne da se auto popravi, kod nas tika sat i vreme za sledecu musteriju
                                Previse nema, nemoze, necu itd.. ja nerezonujem na taj nacin. Nekazem da nisi naleteo gresku niti kazem da je iz razloga znanje ili sreca, vec da na ovaj nacin bez uvida u ceo sistem na licu mesta tesko nagadjati.
                                Pa kad je za tebe to ****** dim resi ga.
                                Ne stvarno mi nije cilj rasiriti temu ali vi ste je rasirili kao sto se i meni sam posao rasirio jer problematika vuce u pogresnom smeru. Vidi se da ne sirim temu jer u vise navrata govorim da vuce u pogresnom smeru jer kada bi isli po logici upali bi u zatvoren krug.

                                Sam navodis kako se treba pridrzavati prvenstveno logike. Zar za 99% majtora nije logika struja posto vise ne moze upaliti ni na jedno gorivo a mogao je na oba. .
                                Da li je u struji problem ili mozda nije, bez obzira sto nece ni na plin.

                                Originally posted by BOOST
                                Sta se desava kad forsiras pumpu sa direktnim napajanjem?
                                Radi. Pogledan osigurac i riknuo je.
                                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                                Comment

                                Working...
                                X