Mali kviz ::M

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #31
    Pumpa radi i rukne osigurac...

    Jedan moguci razlog je da je pumpa pri kraju i vuce previse struje, posle da je zalepila, a drugi da je stop na liniji za gorivo i da je opterecenje izvan dozvoljenog mariginala. Korektno?

    Jedna od te 2 stvari je greska za sada, filter skroz blokiro ili slicno.

    Sto se tice pracenja teme , malo vishe prstima nego li ochima sad cu da se kliknem
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #32
      Originally posted by brick
      kazes Ford.
      a jesi li ukljucio pumpu za benzin, odnosno resetovao inercioni prekidac koji se nalazi ispod rezervnog tocka ?

      bez njega nema paljenja motora na benzin.
      Sa prekidacem je sve u redu, riknuo je samo osigurac benziske pumpe. ZAMENJEN JE. Nije paljen posle toga, akumulator se puni.

      Originally posted by brick
      pitanje 2-

      da li si probao da palis direktno na gas, znaci stisnes dugmence na ECU gasa i zaobidjes komplet benzinski sistem.

      da li se cuje relej (jasno i glasno) kada aktivira dovod plina u isparivac a pre verglanja motora ?

      ako da, da li je plin venturi ili ima i struju koja regulise kolicinu plina ?

      ako je venturi i cuje se klik a ne upali auto batali benzin i trazi gresku u varnici.

      kazes da je auto stao dok se kretao na plin, znaci struja.

      da bi motor upalio mora da se dovoljno brzo okrece, to znaci da aku mora da bude ispravan i napunjen. da li je ?

      da li si izmerio napon pod opterecenjem ili iz iskustva mozes da procenis da li se pri verglanju okrece dovoljno brzo, uobicajeno ?

      eto, trazio si odgovore a dobio pitanja
      Ovo su vec konkretna pitanja. Ali nemoj posle da bude da sam ja zvao gremline

      Probano je paljene direktno na gas ali opet ni da bekne.

      Relej se cuje i jasno i glasno.

      Da venturi je, cuje se klik jasno i glasno i stao je u voznji na plin. Znaci da trazimo gresku u varnici. Vec smo trazili. Jer ima jos nesto.

      Dok cekamo akumulator da se dopuni.
      Sta cemo raditi kada se napuni.
      Na sta ga paliti.
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #33
        Originally posted by BOOST
        Pumpa radi i rukne osigurac...
        Nemoj da te zbunjuje, cackani su konektori i struja, auto je uglavnom bio na kontaktu. Nije iskljuceno da je mojom greskom riknuo.
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #34
          Ah.. Shibica, upaljach, samo nemoj na guranje, nije to albanska podmornica ah da ima lanac..

          No, zamerka na vodjenje teme, nedajes odgovore kako treba, nemozes da navlacis na pitanja vec odgovaraj.
          Briku si odgovorio:


          kazes Ford.
          a jesi li ukljucio pumpu za benzin, odnosno resetovao inercioni prekidac koji se nalazi ispod rezervnog tocka ?

          bez njega nema paljenja motora na benzin.
          na ovo pitanje ovako:

          Sa prekidacem je sve u redu, riknuo je samo osigurac benziske pumpe. ZAMENJEN JE. Nije paljen posle toga, akumulator se puni.

          Nije paljen posle toga, akumulator se puni

          Nije odgovor vec izbegavanje.. o tome pricam...
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #35
            Originally posted by M-power
            Originally posted by BOOST
            Pumpa radi i rukne osigurac...
            Nemoj da te zbunjuje, cackani su konektori i struja, auto je uglavnom bio na kontaktu. Nije iskljuceno da je mojom greskom riknuo.
            I dalje nemam odgovor na pitanje ... zelim znati zastoje crkao osigurac i proverio bi, nebi se nikad zadovoljio sa da je mozda crko mojom greskom.

            Jasnije?
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #36
              Znaci da trazimo gresku u varnici. Vec smo trazili. Jer ima jos nesto
              gorivo- plina ima ili mozemo da pretpostavimo sa izvesnoscu da to nije problem.

              varnica- trazili smo i nismo nasli povoda za sumnju.

              ima to jos nesto-

              vazduh. da li ima dovoljno slobodan usis vazduha.

              kompresija- da li funkcioniose kako trebva razvodni sistem ventila.

              i ta varnica, mora da bude u tacno odredjenom trenutku.

              kako je u pitanju Scorpio pretpostavljam da se radi o EEC IV ili o EEC V sistemu a tu ECU komplet preuzima sve oko paljenja.

              sada kada smo otkacili aku, ECU ce se resetovati i izgubice nagomilane greske ako ih ima.

              da li si ocitao ECU, mislim postavio LEDiodu sa predotpornikom i iscitao blink kodove koje salje ECU ?

              za Forda mora da se napravi taj prosti interfejs, fabricki su "zaboravili" da ga ugrade za mto i slicna godista (koliko se secam).

              kada se napuni aku, videcemo da li ima promena i u kojem su smeru pa cemo dalje.

              za sada nemam neke posebne ideje gde zagledati osim u creva za dovod vazduha da nisu negde izgubila zaptivenost.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #37
                da ne zaboravim, kada se aku napuni palio bi na gas posto je venturi full proof i omogucava jednostavnije razgranicenje porekla smetnje- gorivo, vazduh, varnica.

                mozda je EVAP crevo/ventil spalo, propusta fals vazduh ?

                posto je razvod sa lancem pretpostavljam da bi se culo i u voznji i primetilo vrlo grubo da je preskocio/ pukao.

                jedino sto znamo jeste da je zajednicko za sve cilindre i da je nastalo odjednom, iznenada.

                moje iskustvo do sada je da uvek kada se nesto naglo desi sa prekidom rada motora (bez stucanja, trzanja) je da je uvek struja.

                hm, malo pauze da sacekamo da se aku napuni...
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • Uros Piperski
                  CBC Senator XXL
                  • 31.01.2005
                  • 2978
                  • Beograd

                  #38
                  Emulator brizgaljki?


                  RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    #39
                    Originally posted by BOOST

                    Jasnije?
                    Jeste. Ne znam sta bi ti rekao zasto je crkao. Ono sto mogu brzo proveriti i bez troskova da se kupuje filter ili proverava njegova zapusenost i cimanja oko vadjenja pumpe iz rezervoara je to da po vracanju osiguraca izmereno da je amperaza koju pumpa vuce u granicama normalnog.
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #40
                      Originally posted by brick
                      gorivo- plina ima ili mozemo da pretpostavimo sa izvesnoscu da to nije problem.
                      Ima ga sigurno. Plin proveren sa skinutim crevom i aktivirani ventili i sisti.
                      Dok verglas debelo se oseti miris kao i ne sagorelog benzina.

                      Originally posted by brick
                      varnica- trazili smo i nismo nasli povoda za sumnju.

                      ima to jos nesto-

                      vazduh. da li ima dovoljno slobodan usis vazduha.

                      kompresija- da li funkcioniose kako trebva razvodni sistem ventila.

                      i ta varnica, mora da bude u tacno odredjenom trenutku.

                      kako je u pitanju Scorpio pretpostavljam da se radi o EEC IV ili o EEC V sistemu a tu ECU komplet preuzima sve oko paljenja.

                      sada kada smo otkacili aku, ECU ce se resetovati i izgubice nagomilane greske ako ih ima.

                      da li si ocitao ECU, mislim postavio LEDiodu sa predotpornikom i iscitao blink kodove koje salje ECU ?

                      za Forda mora da se napravi taj prosti interfejs, fabricki su "zaboravili" da ga ugrade za mto i slicna godista (koliko se secam).

                      kada se napuni aku, videcemo da li ima promena i u kojem su smeru pa cemo dalje.

                      za sada nemam neke posebne ideje gde zagledati osim u creva za dovod vazduha da nisu negde izgubila zaptivenost.
                      Vazduh vuce, pravi vakum kada zapusis rukom, kompresija je vec izmerena i rekli smo odlicna, Timing varnice smo isto prekontrolisali i u pravom trenutku je.
                      Gresku ne prijavljuje koliko se secam ni nema lampicu.
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        #41
                        Brzi punjac, akumulator se napunio
                        Originally posted by brick
                        da ne zaboravim, kada se aku napuni palio bi na gas posto je venturi full proof i omogucava jednostavnije razgranicenje porekla smetnje- gorivo, vazduh, varnica.
                        Brick...da ne bi citirao sve sto si naveo jos u poslednjem postu , Lanac, razvod i ostalo je u redu.

                        Da ne bude da sam ne posten, posto znam kako je kada nas Vali muci i nemas materijal ispred sebe nego se kuckas, a i da se ne bi oduzilo u nedogled i ako bi trebalo, nije jednostavno, cudne stvari se dogadjaju, pitacu sledece pre nego sto stupimo ponovnoj probi paljenja.

                        Pomoc od bitnog znacaja. Znaci idemo Brickovim stopama. Palimo ga na gas, direktim + na ventilima, jer ne postoji mogucnost direktnog paljenja na gas preko prekidaca. Da li je stavljen novi osigurac za pumpu dok ga palimo ili nije?
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #42
                          Ne znam jel stavljen, nisam vidovit Ali ne bi trebalo da je stavljen jer bi imao dva goriva odjednom a to znači da će malkic teže upaliti...
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #43
                            Nista bez gasadzija .

                            Pravilno Dora. Ako plin radi upropasticemo ga zivim dodavanjem benzina u slucaju ostavljenog osiguraca za benzin ukoliko benziski sistem sada radi.

                            Znaci, idemo bez osiguraca.

                            hhhhketehhkehhhktehhhke sta se cudite, to ja kao verglam
                            Vrummm upali, ugasi se. Idemo opet, upali se, radi veoma lose, trokira dimi, posle kratkog vremena postepeno se smiruje, da bi posle odredjenog vremena radio prilicno dobro. Ler odrzava.

                            Uraaa, upalismo ga. Ma nek vozi tako sa zicom pa nek skida. Nece da moze
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • Boki Ar
                              CBC Senator XXL
                              • 11.11.2004
                              • 2827
                              • Aranđelovac
                              • Vektra

                              #44
                              M-kvizić :-)

                              Šta sad...izgleda da taj automatski prekidač od LPGa umro?Ispala "buksna"?

                              Comment

                              • M-power
                                Moderator
                                • 10.01.2005
                                • 10060
                                • Bg; Banovo Brdo
                                • CorsaC, astra H,

                                #45
                                Njet. Skidamo zicu sa ventila. Auto se gasi usled potrosenosti svog plina.

                                Sretni vracamo osigurac od pumpe. Pazljivo osmatramo situaciju. Dat kontakt, pumpa odradi po PS-u. Pristupamo paljenju, palimo ga, oko 1 sec. se drzao dobro zatim poceo trokirati, dodajemo naglo gas ali nismo ga uspeli spasiti. Gasi se. Probamo ponovo, sve kao na pocetku. Ni da cuje. Odmah vracamo zivi + za el.ventile gasa ali nece vise ni na plin.

                                Nadam se da je ovako zgodnije i da dobro objasnjavam ( ali bez ideje)
                                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                                Comment

                                Working...
                                X