Golf IV 1.6 16V problem klapna gasa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #31
    Poruke sam ja obrisao, kad se dokazivanje problema sveda na ko ima klempavije uši onda se to loše završi. Neki se nikad ne opamete.

    Princip rada foruma jesledeći.
    Majstor uvek kaže kako treba a ako mušterija želi nešto naopako, jeftinije ili zaobilazno, može i to da se kaže ko ima iskustva.
    Prvo kako treba a onda derivati.

    Ovaj forum je bio dobar zato što je imao to pravilo. Nastavićemo tako od danas pa nadalje a i ubuduće. Ko misli drugačije neka otvori svoj forum.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • speedplus
      RIP Bio nam je drug!
      • 15.01.2007
      • 2419
      • LAZAREVAC

      #32
      e upravo sam to hteo da preporučim.Da se razdvoji ispravno rešavanje problema od budženja.Velika je razlika

      Comment

      • Filke
        CBC Član
        • 07.09.2010
        • 61
        • Beograd

        #33
        Ovako, nakon odlaska kod raznoraznih majstora, što po preporuci, što na svoju ruku (iz očaja nisam znao koga više), problem nije rešen! Zamenjen ECU, proverena kompletna instalacija (ispravna), zamenjene 3 klapne (dve nove, jedna polovna originalna), zamenjen senzor temperature motora, MAP senzor!
        Sada, posle svih egzibicija, ne prijavljuje grešku na klapni gasa, tj. dijagnostika ne prijavljuje nikakvu grešku,
        a check engine lampica i EPC se uredno pale u toku vožnje, kao i engine workshop na bordu, da bi posle nekog vremena u toku vožnje se iste pogasile, a dijagnostika ne registruje nikakvu grešku. Što je totalno apsurdno, jer bi ako su greške postojale dijagnostika bi morala da ih vidi! A pritom motor radi nonstop na 1100 obrtaja na leru i nemoguće ih je spustiti. Sve ostalo manje više radi ok...

        Comment

        • vladaomega
          CBC Senator XXL
          • 11.10.2010
          • 484
          • beograd

          #34
          nije apsurdno. postoje greske koje dijagnostika nemoze da vidi ali iskusan majstor moze.

          Comment

          • Filke
            CBC Član
            • 07.09.2010
            • 61
            • Beograd

            #35
            Bio sam i kod iskusnih i neiskusnih. Ako Draško iz Zemun Polja znači nešto (išao kod njega po preporuci) kao reper, on nije imao pojma šta je, a navodno je jedan od najboljih u poslu i radi samo Vagene, onda ne znam šta i gde da pokušavam više...

            Comment

            • vladaomega
              CBC Senator XXL
              • 11.10.2010
              • 484
              • beograd

              #36
              Draska iz Zemun polja sam upoznao pre 29god kad sam vozio golfa 1. radio je tada u ovlascenom servisu . verujem da je dobar autoelektricar za golfa 1,2 ili 3 za nesto drugo neverujem. zasto nisi pokusao da zamenis egr ventil nego tri puta menjas istu klapnu? odakle si?

              Comment

              • b_samardzic
                CBC Senator XXL
                • 02.04.2005
                • 1557
                • Smederevo

                #37
                Povecan ler moze da bude posledica mnogo kvarova. Recimo ako negde vuce fals vazduh.

                Druga opcija je neispravan VSS senzor ili neki kvar na instalaciji. Ako kompijuter dobija informaciju da je auto u

                pokretu normalno je da drzi obrtaje na 1200. Treca opcija je pogresna informacija o temperaturi motora.

                Nista od ovoga nemoze dijagnostika da otkrije mada prijavljuje greske koje nemaju veze sa problemom.

                Postoje i kombinacije svega togana na sta sam nailazio. Recimo neispravan map senzor tj pokazuje

                pogresnu vrednost i onda neko makne gumicu sa pomocnog prikljucka na vakum crevu kocnica i eto

                resen problem gasenja na leru. Jedino sto su obrtaji povecani al stabilni. I treba ti pola sata da pronadjes

                kvar.

                Ako odes kod majstora i pitas ga majstore jel znas sta je mom autu naravno da ce da ti kaze da nezna

                zato sto ga nije ni pogledao. Vidim da ces tako i da vozis auto kao i velika vecina naseg naroda.

                Comment

                • Filke
                  CBC Član
                  • 07.09.2010
                  • 61
                  • Beograd

                  #38
                  Kao što sam već rekao zamenjen je i MAP senzor i senzor temperature koji mogu da budu uzrok povišenog obrtaja.
                  Bio sam kod majstora koji su to detaljno gledali, a ne površno kao što si rekao i nisu znali šta je, probali su većinu egzibicija koje ste
                  ovde pomenuli.

                  Zanimljivo da se dešava ponekad da mi uspe da kad upalim na kratko klimu, da padnu obrtaji na nekih 900 obrtaja, da bi kad izgasim klimu
                  obrtaji pali na normalnih 670 obrtaja i tako drži sve dok ne ugasim auto i opet se vrate na povišene čim ponovo upalim auto!!!

                  Comment

                  • vladaomega
                    CBC Senator XXL
                    • 11.10.2010
                    • 484
                    • beograd

                    #39
                    neodgovori ti meni za egr. sa zakacenim egr ti se auto stalno gasio, sa otkacenim nije. sto nisi probao drugi ili si probao pa nije do toga. sensor temperature motora nema veze sa ler gasom ,uostalom na dijagnostici se vidi dali pravilno ocitava temperaturu. imas li ti nekog svog stalnog majstora koji ce da odvoji vreme I da ti resi problem?

                    Comment

                    • Filke
                      CBC Član
                      • 07.09.2010
                      • 61
                      • Beograd

                      #40
                      Vidi, skidao sam egr i vozio neko vreme bez njega i isto se ponaša! Nije do njega, već sam to napomenuo. Ali, evo najnovijeg momenta
                      koji sam uspeo sinoć da uhvatim tako što sam vozio auto sa uključenom dijagnostikom i čekao da se upali chech engine i greška na bordu:

                      17961 - Barometarski signali pritiska cevovoda/u****: Neverovatna Korelacija
                      P1553 - 35 - 10 - - - Naizmeničan

                      Što na kraju jedino ima smisla da negde ipak vuče falš vazduh na usisu, jer nijednu grešku ne prijavljuje sem ovu, i ovo prijavljuje samo
                      kao trenutnu, nema je u greškama kada se pokrene dijagnostika na kontaktu. Izgleda da se ovo vodi kao neka trenutna greška koju računar ne pamti!

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #41
                        Brate slatki, ja nemam tri čuke sa engleskim ali kad vidim ove prevode lakše razumem na engleskom...
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • Filke
                          CBC Član
                          • 07.09.2010
                          • 61
                          • Beograd

                          #42
                          Evo i za Engleze:

                          17961 Barometric/Manifold pressure signals: Implausible Correlation
                          P1553-35-10 ----Intermittent

                          Comment

                          • b_samardzic
                            CBC Senator XXL
                            • 02.04.2005
                            • 1557
                            • Smederevo

                            #43
                            Uzmes propan butan bocu onu malu za kuvanje kafe i na diznu stavis crevo tanko.

                            Onda pustis gas u crevom prolazis svuda oko usisne grane i motora gde sumljas da vuce.

                            Top sve kad je upaljen motor i gledas kad ce i ako promeni rad znaci naso si kvar.

                            Imas li kineske ksenone u autu?
                            Last edited by b_samardzic; 25.03.2015, 16:27.

                            Comment

                            • Filke
                              CBC Član
                              • 07.09.2010
                              • 61
                              • Beograd

                              #44
                              Nemam nikakve ksenone niti bilo šta što je aftermarket na autu, sve je fabričko sa prve ugradnje.

                              Comment

                              • gorky
                                CBC Senator XXL
                                • 08.06.2007
                                • 860
                                • Vojvodina,Kikinda

                                #45
                                da li auto ima baro senzor?da budem iskren mrzi me da citam ispocetka...b samardzicu okani se zapaljivih saveta molim te

                                Comment

                                Working...
                                X