Golf IV 1.6 16V problem klapna gasa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • b_samardzic
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 1557
    • Smederevo

    #46
    U pravu si treba biti obazriv mozda covek nema meru pa pretera sa kolicinom.

    Treba raditi sa kolicinom malo vecom od kolicine iz upaljaca.

    Samo da dodam da je sprej za proveru daleko zapaljiviji i opasniji.

    Onda vazi savet mozes gume i neke sijalice da zamenis a za ostalo je majstor.

    Comment

    • vladaomega
      CBC Senator XXL
      • 11.10.2010
      • 484
      • beograd

      #47
      postoji mogucnost da je lose uzupcen

      Comment

      • b_samardzic
        CBC Senator XXL
        • 02.04.2005
        • 1557
        • Smederevo

        #48
        Evo iskoristicu priliku da te pitam koliko bi platio da ti majstor detektuje kvar ali da to bude kraj i sigurno?

        Mozda se i nadje neko na forumu !

        Comment

        • Filke
          CBC Član
          • 07.09.2010
          • 61
          • Beograd

          #49
          Ne razumem pitanje koliko bih platio? Kao prvo ne zna se koji je kvar, a samim tim ne vidim kako bi se formirala cena popravke?!

          Kao drugo dosta stvari je već odrađeno i provereno na autu, od zamene MAP senzora, senzora temperature, ECU, klapne, proverena instalacija,
          pa je samim tim i olakšan posao onome koji bi krenuo u rešavanje problema. Dakle ne mora da se radi sve ispočetka!

          Na kraju možda je i neka skroz banalna stvar, tako da ne vidim koliko bih para ovako na neviđeno trebalo da ponudim nekome!!!

          Elem, ako je neko voljan, a ima dovoljno znanja i iskustva da se prihvati da reši pomenuti kvar plaćam koliko treba!
          Ali, ako se svodi na to da neko proba, kao šti su i drugi probavali, a ne reši problem, pritom traži novac za isto, ne vidim poentu...

          Comment

          • vladaomega
            CBC Senator XXL
            • 11.10.2010
            • 484
            • beograd

            #50
            jer ima to vozilo plin? zupcasti kaisevi menjani ili ne? malo mi neverovatno da je kvar nastao sam od sebe. sta je radjeno na autu pre kvara?

            Comment

            • Filke
              CBC Član
              • 07.09.2010
              • 61
              • Beograd

              #51
              Ima ugrađen AC Stag TNG uređaj. Isto radi i na benzinu i na TNG-u. Veliki servis je rađen pre oko 15.000km, i to prilikom su promenjeni svi kaiševi.
              Palo je i meni na pamet da nije možda motor dobro uzupčen prilikom zemene istih, jer su ljudi po forumima imali taj problem kada bi im dijagnostika
              izbacila grešku kao kod mene, ali auto je nakon zamene kaiševa radio bez problema sigurno jedno 12000km,tj. do trenutka kad je počelo sve ovo da me zeza.
              U ovakvom stanju sa povišenim obrtajima vozim jedno 500km, a ostalih 2-3 hiljade km je bilo sa povremenim skakanjem obrtaja, koji bi bili praćeni paljenjem check engine i EPC lampice. Ne znam da li sam napomenuo, ali paljenjem klime i gašenjem iste ponekad uspem da spustim obrtaje na normalu i tom prilikom se ne pali
              check engine.
              Last edited by Filke; 26.03.2015, 15:37. Reason: pravopis

              Comment

              • clico
                CBC Veteran
                • 05.05.2014
                • 161
                • petrovac
                • Opel

                #52
                Kolega kao prvo napisi mi koju km predjenu imas a pritom dali si mozda obratio paznju na sajbnu radilice uzubljenja dali je ona mozda zajebala onaj upust u radilicu motora???

                Comment

                • Filke
                  CBC Član
                  • 07.09.2010
                  • 61
                  • Beograd

                  #53
                  Kilometraza je oko 140.000 km, nismo obracali paznju na sajbnu radilice.

                  Comment

                  • zverko
                    CBC Senator XXL
                    • 19.08.2005
                    • 7085
                    • BGD
                    • Audi A4

                    #54
                    Pa nije bre to alfa da zvekne kajla na radilici pa da prezupci
                    deutsche gemacht-gut gemacht...

                    Comment

                    • clico
                      CBC Veteran
                      • 05.05.2014
                      • 161
                      • petrovac
                      • Opel

                      #55
                      VW je po tome specifican u ostalom Alat u ruke za uzubljivanje i proveri fazu i onda ces znati dali je pomerio ili ne...Imam iskustva sa VW-om i benz i dizel znaju na celu radilice da zajebu upust sajbne pa znam neke da su morali i motor da rasture da bi ispunili razlokan upust na radilici. Ako je to u pitanju kolega napisi kada proveris a ja cu ti na PP objasniti postupak da resis bez rastavljanja motora!!!

                      Comment

                      • clico
                        CBC Veteran
                        • 05.05.2014
                        • 161
                        • petrovac
                        • Opel

                        #56
                        Originally posted by zverko View Post
                        Pa nije bre to alfa da zvekne kajla na radilici pa da prezupci
                        Zverko Alfa je nesto drugo i kajla nije na celu kao kod VW!!!

                        Comment

                        • Filke
                          CBC Član
                          • 07.09.2010
                          • 61
                          • Beograd

                          #57
                          Proverićemo danas da li je motor uzupčen, mada meni motor idealno pali i nema sve radi kako treba, sem što radi na povišenom broju obrtaja.
                          Ne verujem da je do toga, ali ne znam šta više da proveravam. Usput juče smo ponovo skidali egr, otkačinjali lambda sonde, kao i konektore dole u podvojzu kod katalizatora, kompletno testirali iste (katalizator, lambda sonde, egr) preko AutoCom dijagnostike, ali su sve prošle test. Naravno dijagnostika
                          ne prijavljuje nikakvu grešku, a check engine, EPC i "emission workshop" se uredno pali i jedini način da se spuste obrtaji na normalu je i
                          dalje paljenjem i gašejem klime, ali i to ne uspeva svaki put i naravno to traje dok se ne ugasi auto!!!

                          Comment

                          • Filke
                            CBC Član
                            • 07.09.2010
                            • 61
                            • Beograd

                            #58
                            Zdravo svima, nisam imao vremena da se bakćem oko auta neko vreme pa me nije bilo. Ovih dana sam rešio da to isteram do kraja, a u međuvremenu sam skidao usisnu granu (nigde ne propušta), mehanički isključio EGR ventil, motor je uzupčen kako treba i opet isto. Ali, auto i dalje radi na povišenom broju obrtaja, ponekad pali check engine i EPC, i samo dok je upaljen motor - dijagnostika prijavljuje greške, a greške su uvek drugačije (nekad senzor bregaste, nekad nešto vezano za nadmorsku visinu (valjda za smešu goriva), ali te greške nisu merodavne pošto nisu konstantne. Tako da više nemam ideju šta da radim, jedina još sumnja je ostala da "plin" pravi problem, ali i njega sam isključivao (izvadio osigurač na instalaciji plina). Samo još nisam kompletno izvadio plin iz auta, a to mi ostaje kao poslednja solucija. Tako da ovim putem apelujem ako iko zna, nekoga, ko može da pokuša da mi reši problem bio bih mu veoma zahvalan.

                            Comment

                            • zverko
                              CBC Senator XXL
                              • 19.08.2005
                              • 7085
                              • BGD
                              • Audi A4

                              #59
                              Jes ti pre neki dan bio kod Sinise ?
                              deutsche gemacht-gut gemacht...

                              Comment

                              • Filke
                                CBC Član
                                • 07.09.2010
                                • 61
                                • Beograd

                                #60
                                Jesam i ništa?

                                Comment

                                Working...
                                X