Auto je: Renault Laguna, Motor je 1.8RT 8V benzinac, Multi Point, motor F3p720/724 (X56). Ima ugradjen LOW ECO PRO Lovato gasni uredjaj.
Na semaforu jednostavno se ugasio. Vozen je ceo dan i nikakvog upozorenja nije bilo u smislu losijeg rada i sl. U trenutku gasenja vozen je na plinu (skoro pun rezervoar). Ugasio se bez knedle (nestanak goriva, trokiranje...). Posle toga nije mogao vise da upali. Vergla jako dobro. Ono sto sam primetio je da prilikom verglanja pocne brzo da mu flesuje Service i MIL svetlo na kontrolnoj tabli.
Posto se ugasio na plinu a nece da upali ni na benzin sumnjam naravno na struju. Mislio sam da podjem od CKP senzora? Sta dalje?
P.S. Vec jedan auto imam na klocnama, drugi bi bio previse...
Na semaforu jednostavno se ugasio. Vozen je ceo dan i nikakvog upozorenja nije bilo u smislu losijeg rada i sl. U trenutku gasenja vozen je na plinu (skoro pun rezervoar). Ugasio se bez knedle (nestanak goriva, trokiranje...). Posle toga nije mogao vise da upali. Vergla jako dobro. Ono sto sam primetio je da prilikom verglanja pocne brzo da mu flesuje Service i MIL svetlo na kontrolnoj tabli.
Posto se ugasio na plinu a nece da upali ni na benzin sumnjam naravno na struju. Mislio sam da podjem od CKP senzora? Sta dalje?

P.S. Vec jedan auto imam na klocnama, drugi bi bio previse...
Comment