Renault Laguna

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djukic
    CBC Senator XXL
    • 27.03.2005
    • 2526
    • Beograd

    Renault Laguna

    Auto je: Renault Laguna, Motor je 1.8RT 8V benzinac, Multi Point, motor F3p720/724 (X56). Ima ugradjen LOW ECO PRO Lovato gasni uredjaj.

    Na semaforu jednostavno se ugasio. Vozen je ceo dan i nikakvog upozorenja nije bilo u smislu losijeg rada i sl. U trenutku gasenja vozen je na plinu (skoro pun rezervoar). Ugasio se bez knedle (nestanak goriva, trokiranje...). Posle toga nije mogao vise da upali. Vergla jako dobro. Ono sto sam primetio je da prilikom verglanja pocne brzo da mu flesuje Service i MIL svetlo na kontrolnoj tabli.

    Posto se ugasio na plinu a nece da upali ni na benzin sumnjam naravno na struju. Mislio sam da podjem od CKP senzora? Sta dalje?

    P.S. Vec jedan auto imam na klocnama, drugi bi bio previse...
    https://t.me/pump_upp
  • zoranbg
    CBC Senator XXL
    • 23.03.2005
    • 4098
    • Rooster's Hill , Beog
    • Grande Punto 1.2

    #2
    daj kontakt pa proveri dali ti el.ventil za gas radi ,dalo radi tak-tak kad skines buksnu sa njega.(kad je prebacen na gas)
    mozda ti auto nedobija ni gas ni benzin( sludeo se nesto prekidac pa iskljucio oboje).
    proveri jel baca varnicu na svecice i to je to...kod tih modernih motora i nemozes nesto mnoga da gledas i probas sam...ali vredi pokusati.
    Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

    Comment

    • djukic
      CBC Senator XXL
      • 27.03.2005
      • 2526
      • Beograd

      #3
      Do sada sam isprobao i utvrdio da je Veeliki osigurac od 30A crkao. Kada sam ga zamenio auto je momentalno upalio a odmah potom se i ugasdio. Razlog je ponovno crkavanje osiguraca. E sad sta je tu u kratkom spoju...???
      https://t.me/pump_upp

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #4
        pogledaj prvo (na pokolopcu kutije osigruaca obicno je nacrtano ili napisano) sta pogoni taj osigurac, odnosno koji su potrosaci.
        onda analizom eliminises manje verovatne uzroke/uredjaje i pocnes ispitivanje onih verovatnijih.

        uz merni instrument i shemu veza islo bi brzo i lako...u nedostatku istih metodom skidanja svih zica sa kucista tog osiguraca pa vracanjem jedne po jedne (ako ih ima vise na istom osiguracu) dok ponovo ne pregori.

        dalje, kada saznas koji je uredjaj u pitanju otkacis njegovo napajanje, direktno na njemu, i proveris da li je do instalacije tj zice ili do samog uredjaja.

        ako ej do zice, dalje to ispitujes i popravljas, ako je do uredjaja ...vec zavisi od toga sta je u pitanju za dalje.

        to bi bio neki uiniverzalni flow za ispitivanje.

        cilj ti je da nadjes tacku do koje je ispravno i gde nastaje uzrok problema.

        samo otklanjanje je obicno pesma i krace traje.
        jedno generalno upozorenje (iako se zna nije zgoreg da se podsetimo) , struje reda 30tak ampera su veoma velike i mogu da izazovu opekotine, paljenje/pozar (potencijalno ) i stoga treba biti obazriv u radu i sve raditi u dobro provetrenoj prostoriji ili najbolje napolju zbog varnicenja.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • djukic
          CBC Senator XXL
          • 27.03.2005
          • 2526
          • Beograd

          #5
          Taj osigurac spaja pumpu za gorivo i ostatak motoronike (ubrizgavanje, senzori, bobine...). E sad kad stavim nov osigurac auto upali normalno i radi normalno do pregorevanja istog osiguraca. Ako radi normalno trebalo bi da je sve uredu i sa pumpom i ostatkom elektronike>>> Gde je onda kvar>>> Sutra cu to da pogledam.
          Inace auto mi je ostao u servisu gde sam ga odvezao da mi iscitaju kvarove. Neverovatno je koliko su ovlasceni servisi spori i inertni. Naime lik koji mi je ocitavao kodove ponasao se ko borivoje surdilovic. Malo malo pa ide na kafu pa nesto seta... I kad videsmo pregoreo osigurac tu se smrknuo, sad ja ocekivah da cemo da nadjemo gde je kvar (izolujemo ga) ali on ne rece mi sutra da dodjem ima puno posla mora auto da ostane??? I auto mi ostade. Odlucan sam da ga ukoliko nesrede ga do sutra 12h sam uzmem i sredim kvar.
          https://t.me/pump_upp

          Comment

          • Boki Ar
            CBC Senator XXL
            • 11.11.2004
            • 2827
            • Aranđelovac
            • Vektra

            #6
            Moj "tip" je pumpa...

            Comment


            • #7
              ja tipujem na zice od bobine

              Pozdrav Pakic

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #8
                pumpa benzina visoko na listi potencijalnih uzroka, po osnovu simptoma da malo radi pa onda pregori.

                merenje ampermetorm (serijski) na konektoru same pumpe bi brzo otklonilo dilemu.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • djukic
                  CBC Senator XXL
                  • 27.03.2005
                  • 2526
                  • Beograd

                  #9
                  Ovako prvo smo lagunu odslepali na parking ispred zgrade:


                  Primetice te da nam je traka za slepanje pukla (cale se iznerviro pa dao gas )
                  https://t.me/pump_upp

                  Comment

                  • djukic
                    CBC Senator XXL
                    • 27.03.2005
                    • 2526
                    • Beograd

                    #10
                    Onda smo skinuli izgoreli osigurac
                    https://t.me/pump_upp

                    Comment

                    • djukic
                      CBC Senator XXL
                      • 27.03.2005
                      • 2526
                      • Beograd

                      #11
                      Pristup pumpi je lak kroz gepek, nije potreban nikakav alat da bi se skinula.


                      Plasticni poklopac se lako odvije i dolazimo do pumpe. Na samoj pumpi ocekivano dva creva (odlazno i povratno), jedan konektor za napajanje pumpe i plovka. Sama pumpa usrafljena je plasticnom maticom za rezervoar. Rukom se odvija. Creva sam skinuo isto lako (ko bastenska).
                      https://t.me/pump_upp

                      Comment

                      • djukic
                        CBC Senator XXL
                        • 27.03.2005
                        • 2526
                        • Beograd

                        #12
                        Evo i pumpe i uzorka kvara. Jedna od zica pumpe se otkacila i imala los spoj. To je dovelo do pregrevanja kablova, topljenja instalacije


                        Ostalo je da zamenim kablove...
                        https://t.me/pump_upp

                        Comment

                        • djukic
                          CBC Senator XXL
                          • 27.03.2005
                          • 2526
                          • Beograd

                          #13
                          Uzeo sam nove zice, istog preseka i materijala. Zamenio ih, izbacio konektore (buksne) i zalemio ih direktno na vodove...


                          I ovako izgleda kompletan posao. Izmerio sam omski (uredu je) probao je na stolu i to je uredu. Idem da je montiram pa da i tamo bude uredu.
                          https://t.me/pump_upp

                          Comment

                          • Boki Ar
                            CBC Senator XXL
                            • 11.11.2004
                            • 2827
                            • Aranđelovac
                            • Vektra

                            #14
                            SREĆAN RAD!

                            Comment

                            • djukic
                              CBC Senator XXL
                              • 27.03.2005
                              • 2526
                              • Beograd

                              #15
                              Upalila je posle malo muke. Prevideli smo jedan kabl. Pomogla nam je AUTODATA sa semom. Malko sam smarao IvanaT (hvala). Dobra stvar je sto sam kompletno naucio na laguni gde se sta nalazi i kako se sta proverava. Od pume do brizgaca preko senzora bregaste, radilice.......

                              Mnogo je interesanta autodijagnostika al bih je ipak ostavio za garazu i neko toplije vreme.
                              https://t.me/pump_upp

                              Comment

                              Working...
                              X