Audi TT problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Neno
    CBC Član
    • 26.04.2006
    • 15

    #16
    Danas je složen motor. Upalio je na prvi zub. Sve radi kako treba za sada. Otišli smo do autoelektičara koji je ponišio sve greške. Napravili smo đir od jedno 10ak minuta i onda ponovo na dijagnostiku. ECU nije zabilježio niti jednu grešku. Sutra ću skinuti svjećice pa cemo vidjeti šta one kažu.

    Ali još nisam siguran da se opet neće isto desiti jer nismo našli uzrok.

    Hvala na savjetima!

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #17
      Ovo sto Valent kaze da su injektori radili na stolu a nisu provereni na motoru je meni dobra poenta. Desava se da injektor naizgled dobro radi na stolu, za vreme ispitivanja, otvara, daje nominalan protok itd. a opet da na motoru ne radi. Ako je injektor ostecen, recimo prevelikom amperazom koja mu je nekom prilikom poslata iz bilo kog razloga, moze se desiti da injektor radi jedno vreme pa iz cista mira pocne da zeza kad se ugreje. Jako tesko za uhvatiti.

      Medjutim, meni nikako nije jasno zasto ECU pored sve sile antiknock mera nije uhvatio detonaciju i temperaturu dovoljno veliku da istopi klip (receno je da ima i EGT senzor, postoji li mogucnost iscitavanja log file-a?), gde je zakacen senzor EGT-a? Gde je zakacen i kakav je knock senzor? Da li ste proverili same injektore, makar unimerom, da li daju nominalne vrednosti? Da li se iko upitao zasto je uopste prvi put i izgorio klip, na standardnom motoru, standardan ECU, koji je uopste bio razlog? Ne desava se to tek tako iz cista mira na standardnom autu, naravno pod uslovom da je sve ispravno - upravo iz ovog razloga i sumnjam da je nesto neispravno (ECU, senzori knock-a, EGT, injektori, bobine...?) i da ce vam isti taj neispravni deo napraviti isti problem i treci put. Radije se koncentrisite na lociranje i resavanje problema odnosno falinke koja i uzrokuje topljenje, umesto da iznova sklapate motor ne resavajuci problem, ocekujuci da tek tako nestane!?

      A i vi mi niste jasni...ne znate sta je problem, a opet vozikate auto okolo pre nego proverite SVE da li radi kako treba, injektor po injektor, bobinu po bobinu, kabal po kabal...? Ja bih i ECU (makar privremeno) promenio cisto probe radi, ako imam odakle da "pozajmim" slican...Ako mislite svecice ista da vam kazu, takvim nacinom testiranja nece vam reci nista. Ako vec mislite tako raditi dijagnostiku temperature sagorevanja, onda lepo opteretite motor do max. load-a (pun gas u prvih 2-3 brzine), i STO PRE stanete i smesta ugasite motor. E, onda gledate svecice. Vozikanje okolo pa gledanje u svecice posle cak 20-30 sekundi nece vam reci nista. Ja licno bih iskopao negde neki aftermarket EGT senzor ili IC merac i merio temperaturu izduva na svakom cilindru individualno.
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #18
        Ovo se dogodilo nakon pola sata vožnje pri brzini od oko 240 km/h.
        Kontrolisano da li dizne za hladjenje klipova otvaraju i da li taj doticni nesrecni klip na istom cilindru ima hladjenje?
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • Neno
          CBC Član
          • 26.04.2006
          • 15

          #19
          Originally posted by 206
          Medjutim, meni nikako nije jasno zasto ECU pored sve sile antiknock mera nije uhvatio detonaciju i temperaturu dovoljno veliku da istopi klip (receno je da ima i EGT senzor, postoji li mogucnost iscitavanja log file-a?), gde je zakacen senzor EGT-a? Gde je zakacen i kakav je knock senzor? Da li ste proverili same injektore, makar unimerom, da li daju nominalne vrednosti? Da li se iko upitao zasto je uopste prvi put i izgorio klip, na standardnom motoru, standardan ECU, koji je uopste bio razlog? Ne desava se to tek tako iz cista mira na standardnom autu, naravno pod uslovom da je sve ispravno - upravo iz ovog razloga i sumnjam da je nesto neispravno (ECU, senzori knock-a, EGT, injektori, bobine...?) i da ce vam isti taj neispravni deo napraviti isti problem i treci put. Radije se koncentrisite na lociranje i resavanje problema odnosno falinke koja i uzrokuje topljenje, umesto da iznova sklapate motor ne resavajuci problem, ocekujuci da tek tako nestane!?

          A i vi mi niste jasni...ne znate sta je problem, a opet vozikate auto okolo pre nego proverite SVE da li radi kako treba, injektor po injektor, bobinu po bobinu, kabal po kabal...? Ja bih i ECU (makar privremeno) promenio cisto probe radi, ako imam odakle da "pozajmim" slican...Ako mislite svecice ista da vam kazu, takvim nacinom testiranja nece vam reci nista. Ako vec mislite tako raditi dijagnostiku temperature sagorevanja, onda lepo opteretite motor do max. load-a (pun gas u prvih 2-3 brzine), i STO PRE stanete i smesta ugasite motor. E, onda gledate svecice. Vozikanje okolo pa gledanje u svecice posle cak 20-30 sekundi nece vam reci nista. Ja licno bih iskopao negde neki aftermarket EGT senzor ili IC merac i merio temperaturu izduva na svakom cilindru individualno.
          Pa sve je provjereno prije toga. Svi injektori i stavljene su 4 nove bobine.

          Sjetio sam se i ja privremene zamjene ECU-a samo nismo uspjeli nigdje nabaviti.

          Ima 2 knock senzora. Jedan je smješten između 1. i 2. cilindra, a drugi između 3. i 4.

          Naravno da sam se i prvi puta upitao zašto je izgorio klip. I kada sam dao injektore na čišćenje i ispitivanje, čovjek je rekao da su prije čiščenja injekori imali 10 - 15% slabiji protok od specificiranog. Mislio sam da je u tome stvar.

          Još nesto sto nisam spomenuo. Auto je bio nakon prvog slaganja motora u ovlaštenom Audi sevrisu na detaljnom pregledu te nisu našli ništa i rekli su da je sve uredu s elektronikom motora.

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #20
            dizne za hladjenje klipova
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • Neno
              CBC Član
              • 26.04.2006
              • 15

              #21
              Originally posted by BOOST
              dizne za hladjenje klipova
              Provjereno.

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #22
                Kakva je situacija sa fuel.railom, da li je protok kroz njega osiguran za injektor na doticnom cilindru?
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • Neno
                  CBC Član
                  • 26.04.2006
                  • 15

                  #23
                  Originally posted by BOOST
                  Kakva je situacija sa fuel.railom, da li je protok kroz njega osiguran za injektor na doticnom cilindru?
                  Jeste. Sve smo to nakon prvog puta provjerili.

                  Ako se sjetiš još nečega samo reci. Auto sada vozi, i par puta smo gledali svjećice i sve djeluje normalno. Greške ECU naravno nije zabilježio. Ali još nismo našli zašto je izgorio klip pa me strah da se opet ne ponovi.

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    #24
                    A kako radi sam motor na leru.....kako puni jer bez trzaja, linearno.
                    PS: Sad samo polako, nemoj ga mnogo prziti dok se ne nadje uzrok ne bi li ponovo napravio haos.
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • Nenad
                      CBC Senator XXL
                      • 06.01.2005
                      • 1364
                      • BBgd/Mow

                      #25
                      A koje je kodove zabelezio ECU? Da li si cuo detonacije pri normalnoj voznji? Gorivo uzimas kod proverenih prodavaca?
                      Da li je ustanovljena prerana detonacija (kada svecica baca varnicu pre nego sto treba) ili samodetonacija (kada se smesa sama pali zbog previsoke temperature).
                      Da li ste merili temperaturu izduvnih gasova?
                      Boost or bust...

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #26
                        EGT senzor prisutan i wide lambda takodje kod sistema.

                        Pozicija EGT senzora moze lako da dovede sistem u zabludu.
                        Na TuRbo motoru se meri suma gasova sa sva 4 cilindra i dodavanje da u izvesnim uslovima da dovede software u zabludu.

                        Koja je temperatura izduva merena kao max i pri kojim parametrima?
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #27
                          Jos jedno pitanje u vezi svecica? Da nisu nekim slucajem hladnije nego li je fabricka preporuka.
                          Naime, hladnija svecica moze da pomeri predpaljenje u zonu gde lnock regulacija nema uvida? U pitanju je digitalni filterski prozor u odredjenoj zoni stepeni radilice odakle knock regulacija vadi informacije.
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • Nenad
                            CBC Senator XXL
                            • 06.01.2005
                            • 1364
                            • BBgd/Mow

                            #28
                            Da li ste proverili konektor knock senzora na koroziju? A sve 4 bobine (ako je u pitanju 1.8T) su ispravne?
                            Boost or bust...

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #29
                              Nenade, bez knock senzora system nedaje vishe nego li je bazni pritisak na turbini ili ti oko +0,4 bara, tako da tu nije greska.

                              Koliko vidim da su zamenjene sve 4 bobine pa se ipak ponovilo
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              • Nenad
                                CBC Senator XXL
                                • 06.01.2005
                                • 1364
                                • BBgd/Mow

                                #30
                                Boost, ja sam ukapirao da je motor potpuno standardan-znaci 0,4 bara nadpritiska je normalno.
                                Kod Audija je notorno poznat slucaj korodiranja knock senzor kontakta koji moze da dovede do pogresne informacije.

                                Takodje je pitanje da li se detonacija pojavljuje u celom opsegu obrtaja, znaci i na part load kad je moguce cuti je ili samo na visokim obrtajima.
                                BTW, cinimi se da sam negde citao da je na VAG kolima knock senzor prakticno neupotrebljiv na maksimalnim obrtajima. t.j. ne registruje detonacije.

                                Zato i pitam koji su sve kodovi bili na ECU. Ja imam komplet poslednji ELSA program (VAG dilerski servisni program) pa mogu mozda da nesto isceprkam.
                                Boost or bust...

                                Comment

                                Working...
                                X