Originally posted by Nenad
Audi TT problem
Collapse
X
-
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
-
-
Deluje da je pozadinski shum mehanike toliko visok na vecim obrtajima da filtracija neuspeva da obavi posao.
Pretpostavka moze da bude na nivou jer je VAG na istim motorima presao 2002 godine na JONSKO ocitavanje preko CDI bobina. Da li su odradili i knock korekciju preko toga neznam ali im je opcija na dohvat prta te verujem da jesu.
Dakle, moze biti da je tako ALI, zasto samo jedan te isti cilindar !Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Boost, to i jeste pravo pitanje zato sto detonacija nije uzrok nego posledica.
Zato sam i pitao koji kodovi su iskocili, ako je samo misfire onda je vrlo verovatno bobina. I ne bi me zacudilo da je i drugi komplet bobina koji je satavljen bio stari Part No. koji je VAG izbacio iz upotrebe posle gomile reklamacija i recall-ova automobila zbog toga. Kod privatnih prodavaca i nekih dilera jos mogu da se nadju stari kablovi sa bobinama koji su prakticno neupotrebljivi, tj. bobina se pregreva pri voznji na visokim obrtajima, moze cak da iskoci iz lezista zajedno sa kapicom za svecicu.
Trebaju nam svi kodovi koji su se pojavljivali da bi mogli da sklopimo neku sliku, zato sto su obicno povezani uzrocno-posledicnim sistemom.Boost or bust...
Comment
-
-
Mozda vredno paznje, provereno, nijedan VAG servis u Svedskoj nije imao nijedan registrovan slucaj havaije klipa na ovom nivou.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Svi zahtjevi za pomoc trebaju imati detaljno navedene podatke o vozilu. Godina, model, motor, vrsta ubrizgavanja, tvornicki alarm ili naknadno ugradjeni. Barem osnovne podatke. Bez istih, postovi ce biti brisani ili prebaceni.
Trebaju nam svi kodovi koji su se pojavljivali da bi mogli da sklopimo neku sliku, zato sto su obicno povezani uzrocno-posledicnim sistemom.
Pretpostavka moze da bude na nivou jer je VAG na istim motorima presao 2002 godine na JONSKO ocitavanje preko CDI bobina. Da li su odradili i knock korekciju preko toga neznam ali im je opcija na dohvat prsta te verujem da jesu.
Neno je definitivno pred "zidom" ovdje. Slucaj zahtjeva garazu i dijagnosticara malo jaceg kalibra od onog sto mu je dostupno. Sve je bilo
"provjereno", a ventil izgorio. Ovdje se radi o dvostrukom dogadjaju na istom cilindru. Ako dobro citam Nenin post, ventil je izgorio u nekih 600 km. Dali su za vrijeme zamjene klipova radjeni ventili. Dali je taj izgoreni ventil bio nacet za vrijeme pregrijavanja klipa? Ako je bio brusen, dali su rubovi ventila ostavljeni previse tanki? Puno pitanja bez pravog odgovora.
Jedino sto preostaje je naci nekoga tko zna i moze testirati zbivanja u tom individualnom cilindru dinamicki, za vrijeme rada motora. Zaptivanje, disanje, omjer smjese, temperatura smjese, intezitet i timing iskre, detonacija. Druga opcija se zove "nadaj se najboljem i pripremi se za najgore".
Comment
-
-
Bok!
Evo ima nekih novih vijesti. Mislim da smo našli uzrok, ali ima tu i dosta slučajnosti pa nemogu biti 100% siguran. Sve u svemu auto radi dobro. Napravljeno je 1000 km i sve radi. Pogledali smo sa špijunom kroz otvore za svjećice u cilindre i nema znakova topljenja i detonacija.
Stvar je bila u tome da je nakon prve generalne na drugi cilindar došla bobina koja je bacala jako jako slabu iskru. Moguće je da je zbog toga smjesi trebalo duže vremena da izgori pa su se zbog toga spalili ispušni ventili. A moguće je i da se svjećica usijala zbog toga pa da je nastupila i kakva detonacija. Teško je biti siguran i utvrditi uzrok bez prave opreme.
Sve u svemu ono sto smo mogli provjeriti je to da ECU za sada nema zapisane nikakave greške. U odnosu na ranije kada je bila prijavljena detonacija na 1. i 2. cilindru.
Hvala svima na savjetima i prijedlozima!
Ako se pojavi kakav problem, prvi ćete saznat.
Pozdrav!
Comment
-
-
ako bobina nije radila i nije bilo varnice da zapali smesu kada treba gotovo sigurno je nastajala samodetonacija jer na toj temperaturi (sabijanju gorive smese) to je najnormalnije ponasanje gorive smese uz drastican porast temperature i pritiska u cilindru.
ako ste sigurni da bobina nije bila isrpavna, nasli ste i uzrok havariji.
sa srecom, da je to i zavrsetak muka.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Upravo i osnovni razlog sto su presli sa induktivnog na kapacitivno paljenje.
Greskom na CDI bobini nestane i sinc signala i knock signala sa bobine te sistem automatski bira max bazni pritisak na turbini kao safe mode.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Sedam dana i jos ne znamo koje godiste je taj TT.
Stvar je bila u tome da je nakon prve generalne na drugi cilindar došla bobina koja je bacala jako jako slabu iskru.
da EOBD uoci misfire/trokiranje. Misfire monitor bi morao osjetiti promjenu brzine radilice. Vjerojatno bi vidjeli kod PO302. Neno rece da nije osjetio trokiranje. On je mogao pogresiti, sumnjam da bi PCM "previdio" tako sto.
Upravo i osnovni razlog sto su presli sa induktivnog na kapacitivno paljenje.
Comment
-
-
Bobine smo provjerili tako da smo skinuli sve svjećice, spojili ih na bobine, odspojili konektore od injekotra (da ne zaliju motor) i verglali. Ta neispravna bobina je davala daleko slabiju iskru od ovih ostalih. Koristili smo nove svjećice.
Ne znam kakvo paljenje ima. Kako mogu odrediti? Audi je kraj 2000. godine.
Comment
-
-
Comment
-
Comment