Kombinacija problem(cica)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Duke
    CBC Senator XXL
    • 16.01.2006
    • 753
    • Urbs Naissus

    #46
    Hvala na misljenju.
    Ubrzavanje i usporavanje se desavalo i sa starom i sa novom sondom. Problem je sto se neke stvari koje sam naveo manifestuju ponekad, a neke - uvek. Ovo se desava ponekad, recimo nije se desilo zadnja dva-tri meseca.
    Mada, ne vidim kako sonda moze da ne odgovara - to je, na kraju, prilicno glupa sprava koja samo varira napon - ako radi - radi. Ako pocne da crkava ili radi sporije ili jednostavno crkne, sto se naravno da ispitati i stavis drugu. Ja sam moju proletos menjao. Ja nemam sekvent, a, mislim da LCS koji izgubi signal sa sonde se zaustavi na nekoj srednjoj vrednosti i to je to. Ne pocinje da shara gore dole.
    Lezim bolestan vec drugu nedelju pa nisam stigao da predihtujem granu. Nadam se da cu uskoro to obaviti, pa javiti utiske.
    Pozdrav!
    "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

    Comment

    • Probisvet
      CBC Senator XXL
      • 07.06.2005
      • 423
      • FRANCUSKA

      #47
      Odmori se ti meni lepo i ozdravi pa kad se oporavis onda u nove pobede

      Comment

      • Duke
        CBC Senator XXL
        • 16.01.2006
        • 753
        • Urbs Naissus

        #48
        Samo ukratko.

        Predihtovao usisnu granu i ono pomenuto ljuljanje na niskim obrtajima je nestalo! Jos nisam zadovoljan, ali ovo je definitivno eliminisano. Inace, srafove koji drze granu smo mogli da odvijemo rukom, bez kljuca, koliko su bili labavi. Pritom, onoliku budzu od aluminijuma tesku jedno 15-20 kg drze samo cetiri desetke, koje ulaze u glave, dve sa jedne, dve sa druge strane. Posto kod sestaka usisna strana stoji odozgo, nije imala gde da pobegne, da je slucajno sa strane, mogla je i da ispadne negde . Ne postoji veliki dihtung koji sve to dihtuje, nego svaki usisni kanal ima svoj gumeni prsten koji zaptiva taj cilindar. Sve to lepo izmazano silikonom i vraceno.

        Toliko u ovom nastavku, videcemo dalje...
        "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

        Comment

        • Duke
          CBC Senator XXL
          • 16.01.2006
          • 753
          • Urbs Naissus

          #49
          Imam nagradno pitanje - na šta, dođavola, utiče TP senzor u priči kada se vozi na plin? Udavio sam nesretnog Doru, jer mi se auto zadnjih mesec, mesec i po dana gasi kada radi na plin. Prisutno je ono pomenuto ubrzavanje i usporavanje kada se drži konstantan gas, ali je mnogo iritantnije što se redovno na leru gasi. I to kao da mu izvučeš utikač. Definitivno smo utvrdili da LCS ne radi dobro, ali da je on kriv za gašenje... izgleda da ipak nije.

          ELEM, juče turiram ja na parkingu sa glavom ispod haube, i auto uporno odbija da drži ler na plinu i ja mu drukam gas, a onda, više iz očaja nego svesno, povučem polugu TP senzora na maksimum - i pogano đubre od mog auta prestade da se gasi!!! Kako ga pustim, motor krene u stalling, povučem ga opet, auto ustali rad - govorim o radu na gas; kada je na benzinu, povlačenje poluge TPS-a u ovaj položaj će ugasiti motor!

          Dakle pitanje je na šta to utiče povlačenje ovog senzora, kada auto radi na gas, šta kompjuter auta dalje radi sa tom informacijom što bi se odslikalo pri radu na gas, i šta je to što bih mogao da proverim/popravim?

          Nagrada je: vožnja mog auta u dužini od 62 km (31 na tamo i toliko otuda) i obžderavanje u "Kamiondžiji" dok se dotični ne us*ere". Alkoholičare ne uslužujemo, hvala...

          P.S. Pre nekoliko dana sam terao vozilo na dijagnostiku, i fino smo se povezali sa računaljkom, Fenix F3, sve u granicama normale, izduvni gasovi u normali, struja uredna, pranje dizni nije naodmet, ali inače OK, u jednom momentu je izbacio grešku na knock senzoru, ali se nakon resetovanja nije ponovilo...
          "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #50
            TP senzor kaze kompjuteru u koji radni rezim treba da postavi motor- ler, voznja normalna, maximalno opterecenje/ tj max efekat motora se zahteva.

            neispravna TP senzor (ili razdesen) onemugacava prelazal u ler nacin rada, i naravno kako nema regulacije rada svasta se moze (i dogadja se) ocekivati.

            kao na primer gasenje motora jer nema protoka vazduha, nije ukljucen dovod vazduha na leru od strane kompjutera.

            jedan scenario, znaci upravljanje vazduhom je neispravno.

            drugi faktor je paljenje, TP senzor upravlja mapom paljenja, i kaze kompjuteru kako da postavi paljenje u smislu jacine i vremena kada da okine varnicu na svecici.

            neispravan TPS signal, dogodi se preslaba varnica, ili varnica opali u pogresnom trenutku.

            motor se "ljulja" ili se i ugasi.

            TPS je osnovni element / senzor koji ucestvuje u regulaciji rada motora, tj algoritmu koji treba da ostvari ECU na osnovu ulaznih informacija.

            TPS treba da bude precizno podesen, mislim da je 100 mikrona hoda na leptiru tolerancija koju jos istrpi bez tezih posledica.
            uglavnom , u uputstvu za podesavanje obicno pise kako se TPS precizno podesava, i kako se meri (da li preko ECU ili drugacije) kada je podesenost u okviru dozvoljenih granica.

            kod Bosa LH recimo, mora da se cuje jasan klik TPS, a sa spijunima se na posebnom osloncu- moze izmeriti zazor leptira do tog oslonca i podesiti preko poluge.

            a sam TPS se podesva zakretanjem unutar 2 ovalne rupe, i doteze srafovima na propisani momenat stezanja.
            svaki motor tj verzija ubrizgavanja se drugacije podesava, i prema merama bas za taj motor.
            ja bih ti rado dao podatke za moj motor, ali cisto sumnjam da je ikakva korist od toga za tvoj slucaj, tvoj motor.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • Duke
              CBC Senator XXL
              • 16.01.2006
              • 753
              • Urbs Naissus

              #51
              Originally posted by sw.brick

              TPS treba da bude precizno podesen, mislim da je 100 mikrona hoda na leptiru tolerancija koju jos istrpi bez tezih posledica.
              uglavnom , u uputstvu za podesavanje obicno pise kako se TPS precizno podesava, i kako se meri (da li preko ECU ili drugacije) kada je podesenost u okviru dozvoljenih granica.
              Aj, aj, aj... zlo i naopako, ako je ovo što tvrdiš za toleranciju tačno, budući da je moj TPS bio skinut i vraćen napamet, tj. od oka, a mogućnost za odstupanje je i svih 5-6 milimetara, a mikronima da i ne govorimo. Sa druge strane, mali otklon poluge TPS neće rešiti ništa, efekti se osećaju samo u maksimalnoj poziciji, mada pitanje šta sada kompjuter smatra maksimalnom pozicijom...

              Hvala na komentaru, u svakom slučaju.

              Sad još da prokuljuvim ko može da mi našteluje na početnu vrednost...

              Pozdrav!
              "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #52
                kod mene je polozaj TPS blombiran od strane fabrike.
                znam za gomilu slucajeva gde su simptomi bili slicni tvojima gde je TPS napamet posle skidanja postavljen.
                sve dok se nije namestilo prema uputstvu, i merama, fabrike bilo je problema na leru.

                najbitnije je kada se pusti pedala gasa, da se cuje jasni i glasni klik na TPS, tada se zatvorio kontakt za polozaj lera, i tek tada ECU zna da treba da udje u rezim kontrole motora na leru.


                5-6mm je mnoooogo tolerancije.

                rekoh, zazor se podesava spijunima kao sto se podesavaju svecice, radi se o desetim delovima milimetra.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • Duke
                  CBC Senator XXL
                  • 16.01.2006
                  • 753
                  • Urbs Naissus

                  #53
                  Hnje, nаšao sam vrednosti... Sad ću da ih premerim, pa ako ne budu te, macola, pa udri...
                  "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

                  Comment

                  • Duke
                    CBC Senator XXL
                    • 16.01.2006
                    • 753
                    • Urbs Naissus

                    #54
                    ovako dakle

                    izvod (džek) ima tri terminala A,B,C

                    Vrednosti treba da su sledeće:


                    Entre bornes A/B (fils bleu/noir) 2,73Kohms (PL, pied levé) - ler
                    Entre bornes A/B (fils bleu noir) 6,07Kohms (PF, pied à fond) - pun gas
                    Donc, this is Ok.

                    Ali kod sledeće kombinacije merenja između ovih terminala

                    Umesto

                    Entre bornes A/C (fils bleu/gris) 6,71Kohms nezavisno od položaja leptira
                    Entre bornes C/B (fils gris/noir) 4,54Kohms nezavisno od položaja leptira

                    Vrednosti su

                    A/C 5.50 Kohms
                    C/B 3.97 Kohms

                    Misliš da je ovo golema aberacija ili da može biti igorisano?


                    Duke
                    "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #55
                      6.71/5.50, po meni preveliko.

                      u elektronici nepisano pravilo je da su vrednosti otpora unutar tolerancije od 5%

                      u tvom slucaju, donja granica bi bila 6.4 kohma a koju bih bez rizika pretpostavio da ce da radi pouzdano.
                      sada kada imas ciljane mere, uradi jedno fino justiranje...verujem da ce rezultat biti adekvatan tj pozitivan u smislu da ce problem nestati.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • Duke
                        CBC Senator XXL
                        • 16.01.2006
                        • 753
                        • Urbs Naissus

                        #56
                        Follow up...

                        Samo jedan mali izveštaj, čisto da ne ostanete uskraćeni za trenutno stanje epopeje...

                        Ato trenutno radi, pa, prilično dobro! Evo juče se npr. nijednom nije ugasio, na cannonovom mini-skupu (Milannikove pokušaje da krene iz treće brzine, a da ne dodaje gas - isključujem!). U međuvremenu (od prošlog posta) sam mu prao benzinske dizne, i auto se nakon toga poprilično "opravio". Možda mu je malo povećan ler gas u odnosu na ono na šta sam navikao kada je hladan, ali zato lepo radi. (Jedino što moram duže da verglam kada je vruć)
                        Kako auto kada ide na plin zna da mu je sređen benzin - ne znam. Kao kada je držao ler od 2500 obrtaja na plin kada mi je bila skinuta benzinska pumpa? Čim je benz pumpa bila vraćena, ler je bio pao.

                        Tako i sada, kao da je provalio da radi dobro benz, pa se umilostivio i na plin...?
                        "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

                        Comment

                        • Hermes
                          CBC Senator XXL
                          • 14.02.2006
                          • 1306
                          • https://t.me/pump_upp
                          • bemve

                          #57
                          Ma sramota ga bilo da ne radi lepo kad ga svi gledamo.......
                          https://t.me/pump_upp

                          Comment

                          • Duke
                            CBC Senator XXL
                            • 16.01.2006
                            • 753
                            • Urbs Naissus

                            #58
                            Pošto znam da poneko i pročita moju tlapnju na ovom mestu, možda će im biti interesantno da vide razvoj događaja od pre tri-četiri dana...

                            Naime, problemi sa gašenjem na plin i samovoljno ubrzavanje-usporavanje su se nakon nekog vremena vratili i postepeno me doveli do tačke kada sam već počeo da kontempliram sledeće: da nađem neko zgodno mesto za roštilj i da parkiram kola na čistini, a onda pozovem drugare da mi se priduže na vežbi gađanja. Petljao sam po šupi i obrisao prašinu sa sanduka zolja koji mi je pretekao iz rata (odmah je ispod sanduka sa municijom za PK), i naručio tri kile probranih roštiljskih komada od čika Mileta (lokalni mesar), gajbu piva i smatrao sam da je sve spremno za akciju.

                            Elem, pre tri-četiri dana krenemo porodično kod kumova na neko druženje i ja u jednom trenutku primetim da je auto prestao da se gasi. Pogledam bolje, a ono nije ni prebacio na plin. Ja druknem gas, lampice zatrepte, ali opet ne prebaci na plin. Hm, rekoh ja, mora da je osigurač plinskog sistema. Stignemo na odredište i ja iščupam stari osigurač od 7,5 ampera iz ležišta, a on – nije pregoreo, ali je sav izuvijan od temperature. Izvadim drugi osigurač i ubacim ga, upalim auto, druknem on prebaci na plin – i OK, rekoh to smo rešili.

                            E, ali od tog trenutka svi problemi koje sam imao na plin su NESTALI. Nit' se auto gasi, niti usporava i ubrzava, niti cima, niti slične piz*arije. Znači ništa svemirske tehnologije, TPSenzori, lambde, step motori (sve sam ja to skidao, menjao, popravljao, čistio, proveravao) već jedan usr*ni osigurač od 7,5 ampera koji me sa kraćim prekidima *ebava već godinu i po dana, AAARRGHHH!

                            Neki drugi problemi koje sam imao na benz su rešeni pre desetak dana skidanjem i pranjem rezervoara jer se unutra nakupilo trunja i seranja od 18 godina taloženja đubreta iz benzina, i totalno zapušilo prolaz ka pumpi...

                            Tako da... eto, i to može da se desi čoveku...

                            Pozdrav!
                            "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

                            Comment

                            • milannik
                              CBC Senator XXL
                              • 23.12.2004
                              • 1455
                              • Niš

                              #59
                              Nemogu da verujem Male i banalne stvari su uvek najgore
                              Btw. zolju i pk municiju pricuvaj, mozda zatreba za nekog dizela

                              Comment


                              • #60
                                tako ti je to prijatelju kada voziš punoletan auto E sada pošto si rešio probleme nemoj da zaboraviš na redovan servis zamene filtera za vazduh,filtera za benzin i autogas. Takođe,seti se da ispustiš *plinsko ulje* iz isparivača...

                                Comment

                                Working...
                                X