Kombinacija problem(cica)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • deki-ascona
    Bio nam je drug! RIP
    • 10.04.2007
    • 2118
    • NI , Trosharina

    #76
    Jel vidis sta sve ja moram da trpim !!!!

    Mislis da je meni lako

    Ma imao sam 2-3 l al' je magarac hteo da ga ostavi da radi satima na leru.

    Hvala mu, resio mi sve probleme oko plina BENZINOM. A toliko smo se svadjali da mi nije naplatio ciscenje dizni samo da mi dokaze da je u pravu
    Originally posted by Valent Vudriga
    ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
    Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

    Comment

    • Hermes
      CBC Senator XXL
      • 14.02.2006
      • 1306
      • https://t.me/pump_upp
      • bemve

      #77
      Evo ja svecano obecavam da cu, posto sam nabavio LCS za moj auto, detaljno prouciti i sam ugraditi tu skalameriju, a onda tako naoruzan novim znanjima, otvoriti haubu i zaviriti u taj malecni V6 motorcic i nastelovati ga da trosi kao moj bmw
      https://t.me/pump_upp

      Comment

      • dranix
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 3079
        • Antwerpen/Belgium
        • Saab 9-3

        #78
        Duke. Nije neka fora toliko bas u termickom oterecenju koliko eventualna opasnost da ako recimo nekad patosiras pod opterecenjem (uzbrdo ili sl.) mozda DETONIRA. Ako to nije kriticna granica onda ne fali nista da malo manje trosi.
        Ja to isto tako radim ali je kod mene gasni karburator pa ne bi nikad cini mi se ni detonirao. Jednostavno samo se ulenji i to sasvim malo.
        Ja imam voltmetar za lambda sondu pa sad tacno znam do kojih je obrtaja u kom polozaju slavine ok.
        Ako bi recimo krenuo za Srbiju onda je opet odredjeni drugi polozaj za takav rezim koji podesim kad prvi put stanem na pumpu.
        Parametri za podesavanje na nekoj turazi su aproksimativni i naravno da zavise od rezima, vrste motora, odnosa u menjacu itd. Znaci, individualno.
        Ja recimo CUJEM kad motor radi na siromasnu smesu i to kao jedan supalj zvuk onako prozuko a kad je puniji lepsi onda je ona bogatija.
        Polako sa gasom pa ces tacno cuti gde je ta granica. Ako si ga doterao na "vagu" onda je idealno za tvoj auto i BAS takve uslove voznje tog trenutka.
        Pa zato se i oseca plin u gradu kad prodje taksista dok se oni ne dosete pa pritegnu ali po pravilu PREVISE.
        To sto se oseca gas moze da bude takodje i posledica nedihtovanja auspuha negde. Cisto da znas.
        Nije mozda vezano direktno za temu ali je cinjenica da se teski automobili bilo slabiji ili sa jacim motorom i specificno trebaju voziti a plus jos sa obicnim venturijem. Nista bez cesceg menjanja brzina i stvar je delimicno kompenzovana a ponekad i sacuvan menjac i lamela.

        Comment

        • Duke
          CBC Senator XXL
          • 16.01.2006
          • 753
          • Urbs Naissus

          #79
          Pre nego što nastavim, zaista želim da se zahvalim svima na mišljenjima!

          @Dranix ti si naravno,"spot on" po pitanju nekoliko stavki, a jedna od njih je i verovatno malo bušan auspuh (tačnije azbestni zaptivni prsten negde ispred kata .
          Ono što me je alarmiralo je što se oseća na "živ", nesagoreli plin (seoski put, džombe, prva i druga brzina i otvoren prozor! ) i naravno abnormalna potrošnja na jednom putu gde bi trebalo da je bila optimalna, u skladu sa uslovima vožnje (60-90)...

          Svestan sam i opasnosti od detonacije, znam da se toga treba paziti zato to nisam ni pitao!

          Nažalost, nemam takvog iskustva da ga štelujem na uvce, i najradije bih pustio Loveco da odradi to umesto mene, al' dok ne nabavim drugi, rekoh da vidim šta se može učiniti. Sad malo da se pravdam, uz rizik da se izložim opasnosti da prosipam mudrosti već poznate i vrapcima na grani i da se ponovim i budem malo dosadan: ovo moje cudo se vozi kao dizel. I na benzinu, max Nm se dobija na 2500 o/min, na plinu je to još niže. Retko kad imaš potrebu da pritiskaš pedalu više od pola, a svi režimi od 1300 do 2300 obrtaja, naizgled, odgovaraju motoru... Naravno, to ne podrazumeva luda ubrzanja i sportsku vožnju, ali za jedan lagani "kruzing" u svakodnevnom saobraćaju ovo su normalni režimi vožnje (znači, Alfisti mogu komotno da preskoče ovaj moj post! ).

          Odatle pokušaj da malo "proredim" smešu, jer se po gradu skoro nikad ne dodiruje 3500 obrtaja, tako da štelovanje optimuma na tom podeoku jednostavno "prebacuje" metu. Pa i po autoputu retko idem preko 3500, (sem kad želim da produvam dizne, a onda to radim na benzu!)jer je to negde između 140-145 što je za mene sasvim pristojna brzina...

          Pošto sam živ čovek, volim naravno i ja da "stisnem" ponekad, ali za tu priliku ću odvrnuti slavinu ili prebaciti na benz (sad, kad radi )...

          @Deki, hvala za informaciju. Znaju oni šta je loveko, ugrađuju ga, ali vole i da se prave blesavi

          @Erme, držim te za reč. Imaš sreće što se deo nalazi odozgo, pa nećeš morati da legaš pod kola...
          "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

          Comment

          • dranix
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 3079
            • Antwerpen/Belgium
            • Saab 9-3

            #80
            Pa slusaj. Razumeli smo se sto posto.
            LovEco nije sam po sebi skupa sprava a tek nije ako uzmemo u obzir stalna poskupljenja goriva sa tendencijom rasta.
            Eventualni problem bi bio oko podesavanja sto uglavnom ni jedan majstor nece da se zeza nego rade manje-vise po sablonu jer je jednostavno vreme skupo.
            Ako bi ti bio spreman da se sam bavis time a ocigledno je da si aktivan (ili bar zainteresovan) u tehnickom smislu to je druga stvar.
            Valjda neko ziv u Nishu od silnih pijacara inzenjera pa cak i neko manje strucan moze da sklepa inace jevtin "interface" za podesavanje gasa.
            Mozda bi ti odgovarala i vacuumska slavina za gas. Malo je teze to cudo naci ali ipak tako nesto POSTOJI cisto da znas.
            Imas takodje i slavine koje se podesavaju mehanicki za 50-tak eura u Srbiji.
            Nista nije problem ako se nadje racunica i svrha.
            Sto se mirisa zivog gasa tice si potpuno u pravu i uvek ce se osecati ako je rezim voznje takav a slavina podesena onako kako se to obicno radi.
            Ne znam kakvu slavinu imas (koliko je osetljiva) jer nisu sve iste ali se otprilike eksperimentise pomeranje za po 1/4 kruga. Sve manje od toga tesko da moze da se oseti kao promena osim merenjem nekom metodom.
            Seti se samo kako kaze pravilo. Krstareca turaza + POLA KRUGA. To pola kruga otprilike znaci slucaj patosiranja gasa ili maksimalnu brzinu vozila.
            Mislim da sam bio dovoljno jasan.
            Motori sa manje ventila su zahvalniji za venturi gas nego turazni ali ni podesavanje nije isto jer je moment na razlicitom mestu.
            Niko ne zna bolje tvoj auto i tebe kao vozaca bolje nego sto to ti sam znas.
            Prema tome....

            Comment

            • Duke
              CBC Senator XXL
              • 16.01.2006
              • 753
              • Urbs Naissus

              #81
              Dotego jos cetvrt kruga, to je pola kruga u odnosu na inicijalnu shtelu. Prvi put za godinu dana mi se nije upalila Service (MIL, Check engine...) lampa ni posle 30 km voznje...
              "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

              Comment

              • dranix
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 3079
                • Antwerpen/Belgium
                • Saab 9-3

                #82
                Pa sto ne kazes da se pali.
                Obicno se pali kad se (dok se) produvava na autoputu a tebi suprotno.
                Slavina se obicno konzervativno podesi sto znaci da se odvrne malo vise za svaki slucaj. Nije cudo da je i kod tebe bilo tako.
                Cudi me da to nisi i ranije probao da optimalizujes. Nego te je onaj osigurac verovatno izludeo.

                Comment

                • Duke
                  CBC Senator XXL
                  • 16.01.2006
                  • 753
                  • Urbs Naissus

                  #83
                  Originally posted by dranix
                  Cudi me da to nisi i ranije probao da optimalizujes. Nego te je onaj osigurac verovatno izludeo.


                  Nisi imao odakle da pocnes - ti ga krstish a on...
                  "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

                  Comment

                  • dranix
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 3079
                    • Antwerpen/Belgium
                    • Saab 9-3

                    #84
                    Da, da, Francuz. Kao da je krsten s kljucalu vodu ...

                    Comment

                    • Duke
                      CBC Senator XXL
                      • 16.01.2006
                      • 753
                      • Urbs Naissus

                      #85
                      Najsvežiji apdejt:

                      Juče iđah na Vlasinsko jezero da izvršim transport ljudi i sredstava.

                      Tank punjen, dok ventil nije rekao krrr (bez forsiranja).

                      Totalna kilometraga, po resetovanom cajgeru = 270 km, tour-retour.

                      Natamo išao sam, otuda + 2 osobe und prtljag.

                      Prosečna brzina, po board compu = 78 km/h.
                      Na autoputu, tempomatski zaglavljeno 150 km/h, kruzing, bez nepotrebnog zaletanja.
                      Ostatak puta konzervativna vožnja, sem zadnjih 10 km uspona na Vlasinu, gde sam se popeo brže od bugarskog reli šampiona, pobednika na trci "Reli do uništenja - Vitoša '72"

                      Klima non-stop.

                      Dosuo 33 litra po povratku, ista pumpa, isti pištolj. Do krrr.
                      Prosečna potrošnja 12,2.
                      "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

                      Comment

                      • Hermes
                        CBC Senator XXL
                        • 14.02.2006
                        • 1306
                        • https://t.me/pump_upp
                        • bemve

                        #86
                        Pa velika je nizbrdica sa Vlasine.....jedno 50 km
                        https://t.me/pump_upp

                        Comment

                        • dranix
                          CBC Senator XXL
                          • 04.10.2004
                          • 3079
                          • Antwerpen/Belgium
                          • Saab 9-3

                          #87
                          Zamalo da mu uspe da se pohvali kako je ova tura gasa super.
                          Na kojoj si pumpi tankao? Cena?
                          Salim se, naravno.
                          To ti je sasvim dobra potrosnja za taj auto. Kad vec nije bilo i pre bolje ikad nego nikad.

                          Comment

                          • Duke
                            CBC Senator XXL
                            • 16.01.2006
                            • 753
                            • Urbs Naissus

                            #88
                            Izvin'te, ne mogu da izdržim!

                            Šta pije kafana, a šta jede bašta?!

                            Danas sam posle 115 km gradske vožnje uspeo da uspem svega 20 litara, što mu daje nešto oko i ispod 18 litara na sto. All time record.

                            Yippee!
                            "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

                            Comment

                            • deki-ascona
                              Bio nam je drug! RIP
                              • 10.04.2007
                              • 2118
                              • NI , Trosharina

                              #89
                              Cek bre, pa ti jos nisi nas'o onaj LovEco !!

                              Jel si lenj ili stvarno nema nigde ?
                              Originally posted by Valent Vudriga
                              ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                              Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                              Comment

                              • Duke
                                CBC Senator XXL
                                • 16.01.2006
                                • 753
                                • Urbs Naissus

                                #90
                                Lenj sam, a i šta će mi? Vi'š da radi bolje bez njega...
                                "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

                                Comment

                                Working...
                                X