Hajde da se poigramo?BMW 318i kockica, M40 motor
Pri radu na benzinu maaaalo trese, ali zanemarljivo,vecina ne primecuje (osim mene), a meni se cini da nekad preskoci paljenje, jer se cuje sitno PUF na auspuhu?.i osim tog problema na leru, ide ko zmaj u svim rezimima?.
E sad?ugradjen plin, stavljene nove NGK svecice ( V line 28, sa jednom elektrodom), filter vazduha skroz cist?, I naravno, vise trese na leru I nekako mi ne ide lepo..u servisu gde sam ugradjivao rekli su mi da pogledam
1. kablove
2. razvodnu kapu
3. senzor radilice
4. protokomer
Bio na dijagnostici, receno mi je da je 1,2,3 u redu + jos nesto sto su merili, I to je ok?.i oni mi takodje rekose da je protokomer najverovatnije
Pitanja:
1.koliko sam ovde naucio, protokomer ne utice pri voznji na plin ni na sta, zar ne!? Sto se onda javlja isti problem I na plinu?
2. ako pri radu na benzinu otkacim dzek koji je utaknut u protokomer, u slucaju da protokomer ne valja, auto ce ici normalno, ali u LIMP modu, zar ne?
Evo slike, da li je broj 2 protokomer? Sta je onda broj 1? Ovo pod brojem 3 nije utaknuto onde, nego je samo tako stavljeno (inace, cemu sluzi?)
Dajte da resimo problem, pojedose me ove `sitnice`
P.S. inace sad kad dam malo gasa, na oko 1800 obrtaja kad ga drzim, prilicno neravnomerno radi, I to na benzinu, na plinu jos vise
Pri radu na benzinu maaaalo trese, ali zanemarljivo,vecina ne primecuje (osim mene), a meni se cini da nekad preskoci paljenje, jer se cuje sitno PUF na auspuhu?.i osim tog problema na leru, ide ko zmaj u svim rezimima?.
E sad?ugradjen plin, stavljene nove NGK svecice ( V line 28, sa jednom elektrodom), filter vazduha skroz cist?, I naravno, vise trese na leru I nekako mi ne ide lepo..u servisu gde sam ugradjivao rekli su mi da pogledam
1. kablove
2. razvodnu kapu
3. senzor radilice
4. protokomer
Bio na dijagnostici, receno mi je da je 1,2,3 u redu + jos nesto sto su merili, I to je ok?.i oni mi takodje rekose da je protokomer najverovatnije
Pitanja:
1.koliko sam ovde naucio, protokomer ne utice pri voznji na plin ni na sta, zar ne!? Sto se onda javlja isti problem I na plinu?
2. ako pri radu na benzinu otkacim dzek koji je utaknut u protokomer, u slucaju da protokomer ne valja, auto ce ici normalno, ali u LIMP modu, zar ne?
Evo slike, da li je broj 2 protokomer? Sta je onda broj 1? Ovo pod brojem 3 nije utaknuto onde, nego je samo tako stavljeno (inace, cemu sluzi?)
Dajte da resimo problem, pojedose me ove `sitnice`
P.S. inace sad kad dam malo gasa, na oko 1800 obrtaja kad ga drzim, prilicno neravnomerno radi, I to na benzinu, na plinu jos vise

Comment