BMW 318i

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hermes
    CBC Senator XXL
    • 14.02.2006
    • 1306
    • https://t.me/pump_upp
    • bemve

    BMW 318i

    Hajde da se poigramo?BMW 318i kockica, M40 motor
    Pri radu na benzinu maaaalo trese, ali zanemarljivo,vecina ne primecuje (osim mene), a meni se cini da nekad preskoci paljenje, jer se cuje sitno PUF na auspuhu?.i osim tog problema na leru, ide ko zmaj u svim rezimima?.

    E sad?ugradjen plin, stavljene nove NGK svecice ( V line 28, sa jednom elektrodom), filter vazduha skroz cist?, I naravno, vise trese na leru I nekako mi ne ide lepo..u servisu gde sam ugradjivao rekli su mi da pogledam
    1. kablove
    2. razvodnu kapu
    3. senzor radilice
    4. protokomer

    Bio na dijagnostici, receno mi je da je 1,2,3 u redu + jos nesto sto su merili, I to je ok?.i oni mi takodje rekose da je protokomer najverovatnije

    Pitanja:
    1.koliko sam ovde naucio, protokomer ne utice pri voznji na plin ni na sta, zar ne!? Sto se onda javlja isti problem I na plinu?
    2. ako pri radu na benzinu otkacim dzek koji je utaknut u protokomer, u slucaju da protokomer ne valja, auto ce ici normalno, ali u LIMP modu, zar ne?

    Evo slike, da li je broj 2 protokomer? Sta je onda broj 1? Ovo pod brojem 3 nije utaknuto onde, nego je samo tako stavljeno (inace, cemu sluzi?)

    Dajte da resimo problem, pojedose me ove `sitnice`

    P.S. inace sad kad dam malo gasa, na oko 1800 obrtaja kad ga drzim, prilicno neravnomerno radi, I to na benzinu, na plinu jos vise


    https://t.me/pump_upp
  • dranix
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 3079
    • Antwerpen/Belgium
    • Saab 9-3

    #2
    Kazes ler. Ono metalno cilindricno bi trebalo da bude ler ventil (IAC) koji je potrebno da se povremeno cisti. Tacno je kad se iskljuci konektor iz protokomera da ide na LIMP mode (na benzin) ali to ne utice UOPSTE na rad motora na gas.
    Ler ventil utice na rad motora bilo na koje gorivo jer regulise vazduh tj. vacuum u usisnoj glavi . Bilo je detaljno price o tome vise puta na forumu pa potrazi kako se to radi ako radis sam i bice sve ok jer je najverovatnije prljav IAC (redje crkne skroz). Inace majstori su podesili gas i ler gas na plinu na vruc motor sto znaci kad IAC ne radi vise i to je ok. Moras to da sredis inace nema nista od mirnog rada dok se ne ugreje motor. Uradi to radije sada kad je jos lepo vreme a svakako ne cekaj tako zimu.
    Takodje bi mogao da bude neispravan onaj NTC otpornik koji sluzi kao sonda za merenje temperature glave motora mada je to takodje redji slucaj. Da znas da IAC kad je cist mora da bude BUKVALNO kao nov pa zato pazi kako to radis. Pere se karb cleaner-om (ako treba i vise puta se prska) a posle mora da se osusi i da se lagano podmaze retkim uljem prebrise visak ulja i to je to. Cak i ako nije IAC problem neces izgubiti nista jer sigurno ako nije odrzavan nije cist sto je sasvim normalno posle odredjene kilometraze.

    Comment

    • Hermes
      CBC Senator XXL
      • 14.02.2006
      • 1306
      • https://t.me/pump_upp
      • bemve

      #3
      Trese i kad je bas vruc motor....
      https://t.me/pump_upp

      Comment

      • dranix
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 3079
        • Antwerpen/Belgium
        • Saab 9-3

        #4
        Na gas, i ne moze da se podesi ler gas na isparivacu kad je motor vruc?
        Da ti nemas neki problem sa strujom?
        Moze takodje biti da negde vuce fals vazduh. Jel pocelo posle ugradnje gasne instalacije?

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #5
          Cekaj....od ugradnje plina ti se desava da stalno trokira ladan-topao (ne bitno) i na plin i na benzin.
          Onda je po sredi verovatno fals vazduh negde.

          Ako ne kazes bio si na dijagnzi. Posto ne verujem u njihovu dijagnozu mozes skinuti razbodnu kapu 3 srafa sa strane (kada skines zastitnu plastiku i proveri kakva je ona i ruka.
          PS: Cesto je to problem jer je uzasno skupa i retko ko se ispruzi da kupi novu, vec jedan drugom uvaljuju polovne i lose dok se ne isprazni trziste
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • Hermes
            CBC Senator XXL
            • 14.02.2006
            • 1306
            • https://t.me/pump_upp
            • bemve

            #6
            Dakle, treso je na leru i pre ugradnje plina, ali vrlo malo, i isao lepo, bez knedli, pauza...pa skoro sam ga kupio, a ne bi ga kupio da nije isao lepo...
            Od kad je ugradjen plin, SKORO isto radi na benzinu, ali na plinu bas trese na leru, i kad mu polako dajem gas, cuje se da trokira, kao da radi na tri i po cilindra.....ovaj sto mi je radio dijagnostiku, rece da je sve u redu, osim valjda tog IAC....i utvrdili smo da je struja u redu, jer kad prikaci stroboskop na svaki kabli pojedinacno i uperi ga u neku povrsinu, vidi se da nijednom varnica ne preskoci....mada sam proverio (skinuo) i razvodnu kapu, izgleda fino, jos sam je i lepo ocistio spolja....
            Danas sam zamenio onaj IAC za ler gas (prethodni gazda ovih kola mi je dao rezervni ociscen,jer je kupio prvo ovaj,a tek onda su mu rekli da moze da se ocisti), stari je prljav onako, ovaj kojim sam ga zamenio je kao nov.....da ne treba neka procedura da se obavi pri zameni, neko resetovanje ili tako stogod (cini mi se da sam nesto citao na tu temu), ili ga samo stavim, pa teraj.....sve u svemu, zamenim ga i apsolutno isto se desava.....ne znam da li da ja ovaj stari ocistim natenane, pa da ga opet menjam, jer cu bar znati da je dobro ociscen....
            Pomagajte, kola me nerviraju opasno, ne verujem da su nesto zajebali pri ugradnji gasa (ali ako jesu, bicu prvi sa negativnim iskustvom sa Ivanom), dajte da ga sredim skroz na benzin, pa da gledamo dalje ( to dalje je sto mi cimne kad prebacuje sa benzina na plin, ali o tome kasnije)
            https://t.me/pump_upp

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #7
              Nema resetovanja....stavis IAC i teras.
              Probaj da ga ocistis ali odmah da te razocaram...99% nije on.
              Na benzinu kazes ne trokira tj. sasvim malo...to mogu biti zaprljane dizne.
              A na plinu je konkretno i drasticno i prati sve obrtaje.....sumnjam na fals vazduh.
              Ima li snage uopste i gubi li se trokiranje pri vecim obrtajima, opterecenju?....koji je sistem ugradjen, mislim jel ima regulaciju preko sonde (ne mogu opet da otvaram sliku)?
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • Hermes
                CBC Senator XXL
                • 14.02.2006
                • 1306
                • https://t.me/pump_upp
                • bemve

                #8
                LandiRenzo, najobicniji, bez lambda kontrole, pri vecim obtajima normalnije radi, nema bas neku snagu, mislim, bas se oseti da slabije ide na plin, ali ne mogu da procenim da li je to sto gubi performanse sam po sebi zbog plina kao goriva ili sto je nesto lose uradjeno....kad prikocim (tj. stajem, na leru) opadnu obrtaji, pa se dignu i stoje na oko 800, bez pomeranja, al trese....a i kad ga prebacujem sa benzina na plin, bas stucne, tj. ne prebaci kad opadaju obrtaji, nego kad rastu, al to mozda nema veze sa ovim
                P.S. ona slika gore je bez plina, al mogu da okacim onu sa plinom ako treba
                P.S.2 ako nesto znaci, potrosio mi je manje od 20 l benzina od Nisa do BG-a, a u povratku 47 litra plina (zavrnuo sam mu slavinu za pola kruga, pa cu da vidim kako ce da se ponasa)
                https://t.me/pump_upp

                Comment

                • Duke
                  CBC Senator XXL
                  • 16.01.2006
                  • 753
                  • Urbs Naissus

                  #9
                  Hermes, jel' ti Bendza metalik zelen? Ima tu jedan, muva se oko moje zgrade i budi mi decu nochu kad zaprdi iz auspuha...
                  "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    #10
                    Uuuu pa tu nesto debelo ne stima.

                    Ja sam se sad pogubio u tvojim postovima. Da li na benzinu radi prihvatljivo?

                    Pola kruga ti nece pomoci. Zabelezi kako stoji sraf i zavrci ga po cetvrtinu kruga sa pauzama od 10-tak sec. i gledaj da li se motor smiruje. Ako se ne smiruje, vrati sraf u prvobitni polozaj. Pazi koliko si odvrnuo...nemoj da se zabrojis
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • Dren
                      CBC Senator XXL
                      • 24.08.2005
                      • 1068
                      • Sarajevo

                      #11
                      Joj, meni tu nesto "smrdi" jos od benzina... Ne znam sta, ali ne bi trebao da radi na 3.5 cilindara...

                      Comment

                      • Hermes
                        CBC Senator XXL
                        • 14.02.2006
                        • 1306
                        • https://t.me/pump_upp
                        • bemve

                        #12
                        Vec se ponavljam...na benzinu radi skoro idealno, ali skoro, pa sam posao od pretpostavke da se ta neidealnost pretvara u vecu kad radi na plin....sto i rekose u servisu, pa da im verujem......problem je kako da ga napravim da radi PERFEKTNO na benzinu, a plin sam spominjao samo da bolje objasnim problem.....ma ni meni vise nista nije jasno...
                        P.S. Duke, nisam ja, cak ga i ne vozim ovih dana mnogo,zbog ovog problema koji me strasno frustrira....a i boja je siva metalik( i auspuh mi je skroz OK )
                        https://t.me/pump_upp

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #13
                          Pa zato i pitamo...jer to skoro idealno je relativan pojam.
                          Jer bas to....ako je neki fals vazduh bice malo izrazen na benzin a drasticno na plin.

                          Kada dovedes benzin u potpuno ispravno stanje onda ces znati da li je problem bio vezan i za plin ili nije.

                          Kazes da je i pre ugradnje na benzin brljavio.

                          Kako je radio kada je izasao iz servisa gde je ugradjen plin....kako se ponasao na auto putu na stajanju.

                          Jer problem poceo tek posle nekoliko dana i to odjednom ili postepeno sve gore i gore?
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • Hermes
                            CBC Senator XXL
                            • 14.02.2006
                            • 1306
                            • https://t.me/pump_upp
                            • bemve

                            #14
                            Ajde ovako...pre ugradnje plina je malo tresao na leru, ali stvarno malo, vecina mojih saputnika nije ni primetila, drugari su mi rekli da paranoisem, ali nisam , stvarno je tresao malo. Isao je odlicno, povlacio odmah...ponasao se bas kako treba....i dalje se tako ponasa na benzinu.
                            E sad, ugradio sam plin kod Ivana, i od kad sam izaso iz servisa, ponasa se ovako,njegov poslovodja mi rece da mora tako, jer ne radi idealno na benzinu. Ja sam to primio cutke, mada me bas i nije ubedio, al posto je Ivan na odmoru (kud bas sad da ode? ), nisam imao s kim da se konsultujem (kad sam skoro bio sa drugarom koji je ugradjivao u Fiat Tipo, i on je imao problem na pocetku, lose mu isao auto, majstori su to resavali 15-ak minuta, onda pozvali Ivana, koji je resio problem za milisekundu). I odo za Nis, auto je (relativno) lepo isao jer sam ga vozio na oko 4000 obrtaja, al mi je potrosio ceo rezervoar plina do Nisa (ispalo bi mi jeftinije da sam ga vozio na benzin), i nije hteo da ide vise od 170 i to na jednoj blagoj nizbrdici)...pre toga je na ravnom isao lagano 180 na 3/4 gasa i to skroz opterecen....****m mu mater, dal sam toliki maler da bas meni auto lepo ne ide na plin, a nisam zalio ni da odem u BG, i svima ovde preporucujem Ivana, kunem se u njega , i ovom drugaru Tipo ide i bolje na plin nego na benzin(ima neki problem na benzinu, ne ubrzava mu bas linearno), i trosi manje, i totalno neprimetno prebacuje na plin....al sam se raspisao....
                            Rezime, ajde da kazemo da ne radi idealno na benzinu, pa da ga resavamo, a ovo objasnjenje oko plina je cisto da plasticnije objasnim problem
                            https://t.me/pump_upp

                            Comment

                            • dranix
                              CBC Senator XXL
                              • 04.10.2004
                              • 3079
                              • Antwerpen/Belgium
                              • Saab 9-3

                              #15
                              E Hermes, Hermes,
                              Da si bio pametan kao tvoj drugar pa da si i ti kupio Tipo sad bi se vas dvojica trakala na gas, ovako...
                              Salim se ja malo. Ne sekiraj se. Sredices ti to sve. Samo malo stani na loptu ili sacekaj Ivana da se vrati sa godisnjeg ako vec nije.
                              BGD-Nish 235km, jel tako? Kazes pun tank. Pa ja stalno pricam da se u Srbiji notorno ugradjuju mali tankovi. Svako pishanje usput znaci i punjenje gasa. Jos da ima i toliko pumpi... Bilo kako bilo, trosio ti je mozda malo vise nego sto je normalno a racunaj da ce trositi pri takvoj brzini (preko 160) zesce nego sto ti se cini. Ja imam 48 litara mesta u tanku netto i uzasno mi je malo. Trosi preko 15 litara preko 150-160km/h pa sam srecan kad predjem 350km sa tankom a hteo bi da mogu 450. Sta cu. Navikao sam na preko 450km u proslom autu
                              Dobro razmisli sta ti je sa autom jer sumnjam da su momci kod Ivana nesto drasticno mogli da pogrese ako su ista uopste i pogresili.
                              Ne znam da li kod tebe na protokomeru ima onaj otovor za stelovanje ler gasa. Ako ga nema bolje i da ga nema ali ako ga ima mozda se neko igrao. NE DIRAJ TO NIKADA niti daj majstoru da "steluje".
                              Lepo je rekao M-Power da prvo mora da se resi benzin samo sto nije jasno sta se to poremetilo. Ne bi normalno imalo posebno sta osim da vuce fals vazduh negde.

                              Comment

                              Working...
                              X