ECT senzor ili nesto trece...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BARTONE
    CBC Senator XXL
    • 25.09.2006
    • 398
    • Bor

    ECT senzor ili nesto trece...

    citroen zx 1.4i monopoint
    KDX TU3 motor
    ubrizgavanje Boch Mono-Motronik MA3.0
    ugradjen plin venturi
    odnedavno kako upalim auto na benzin(pali bez poteskoca) i on lepo zavrti na nekih 1200-1300 i tako ujednaceno radi jedno minut,dva a onda pocinje polako da popusta sa obrtajima(a za to vreme step motor miruje-ne popusta) i pocinje da trese i da se gusi kao da radi na 2-3 klipa.Dodam 2-3 pedale gasa,vratim,kao da se normalizuje i opet isto.Pusta obrtaje skoro i do 500 a step motor izbacen kao da radi na 1200.Posumnjao sam na isuvise bogatu smesu.Skidao svecice i pazite sad ovo 2 i 3 normalne a 1 i 4 garave da garavije ne mogu biti.Promenio i dva para svecica situacija opet ista.
    Ponekad digne obrtaje sa 1200 do 2000 spusti odmah pa ponovo dize i tako dok motor ne dostigne radnu temperaturu i smiri na 850 ali opet kao da preskace i neujednaceno radi.Otkacim mu ECT senzor i motor pocne fino bez treskanja da okrece.Izmerim ommetrom kad on menja vrednost kako mu se hoce.
    Porucim nov ECT ljudi iz Vitro Grup posalju.Proverim ga pre ugradnje merenjem otpora i temperature-podaci se slazu sa AutoDatom-ugradim upalim,lepo drzi hladan na 1200,polako pusta kako se zagreva motor,ne gusi se motor,nema skakanja obrtaja.
    I sve je to trajalo desetak dana.Posle opet isto trese i gusi se samo bez skokova obrtaja.Danas upalim sa otkacenim ECT i merenjem otpora na njemu utvrdim da je on o.k.Bilo je oko nule i izmerio sam oko 7000Ω. i kako se motor grejao on je lagano spustao otpor bez skokova sve do nekih 250 Ω na skoro 90 stepeni vode.Motor bez ECT je drzao na 1200 gotovo bez gusenja sve do nekih 60 stepeni motora a onda spustio na nekih 800.Kada se zagrejao motor vratim mu konektor na ECT i rad na leru se nekako ujednaci i poveca na 850-900.
    Hladan na plinu radi o.k.Drzi na pocetku 1200 i lepo kako se zagreva pusta na 850.
    Pre nekih 1000km radjena glava,zamenjeni semerinzi,ventili dobro nastelovani i provereni,zamenjen filter goriva i ciscen sistem Wins metodom.
    Sta dalje ?
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #2
    zamenjeni svi, apsolutno svi dihtunzi, pogotovu oni vezani za usis ?
    posto je mono sistem to znaci da se smesa istovremeno priprema za sva 4 cilindra a kako posledice sagorevanja na 2 cilindra ukazuju na nepravilan rad preostaje da varnica ili vazduh nisu u okviru dopustenih granica.
    ja bih prekontrolisao usis (vakuummetar ce da pokaze razlike medju cilindrima) i proverio paljenje, pogotovu sto je raspodela 2+2 cilindra.
    motor ima direktno paljenje sa bobina, bez razvodnika ?
    ako da, sumnjive su bobine ili bobina dupla koja napaja varnicom ta 2 garava cilindra.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • BARTONE
      CBC Senator XXL
      • 25.09.2006
      • 398
      • Bor

      #3
      da brick DIS modul i ja sam posumnjao na njega
      mada mi sad pade na pamet i lambda sonda i njen grejac
      dal je moguce da usled crkavanja grejaca lambda kasnije odradi tj.tek kad se dobro ugreje a da dotle druka motor sa previse benzina
      ali onda bi sve cetiri bile garave a ne samo dve.
      da je do u**** ja bi verovatno imao problema sa radom na plinu u smislu detonacija a njih nema
      dal je mozda Wins metoda na neki nacin poremetila diznu?
      pozdrav

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #4
        Da da je labda trebale bi sve da garave.
        Nego sta rece imas li 2 DIS-modula...ako da, i imaju iste konektore...zameni im mesta...ocisti te 2 garave i probaj ponovo da vidis.
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • BARTONE
          CBC Senator XXL
          • 25.09.2006
          • 398
          • Bor

          #5
          jedan DIS modul
          auto data kaze da su otpori 8600 oma na njemu
          ja merio malopre kod mene 6300 doduse onaj modul sto ja imam malo se fizicki razlikuje od onoga sto Adata prikazuje
          e sad ta razlika.....

          Comment

          • BARTONE
            CBC Senator XXL
            • 25.09.2006
            • 398
            • Bor

            #6
            danas u jednoj radnji ugledah lambda sondu za opela
            prodavac spomenu cenu od oko 3500 i pokaza je
            samo je sa dve zice-bela i siva znaci nema grejac(pomislio sam da joj je mozda masa zajednicka pa da ima grejac ali pogledao seme u a dati i npr. astra f ima sondu bez grejaca)
            konkretno moj zx koristi onu sa grejacem i za njega po nekim nemackim sajtovima ona je negde oko 90-100eurica bochova.
            pa se malo dadoh u razmisljanje-reko da pristedim-ovako:
            sonda radi ono sto inace radi,generise napon u ovom slucaju od 0-1V
            to sto nema grejac znaci da je sporija i da ce kasnije odreagovati tj. tek kad se motor dobro ugreje
            pitam znalce na forumu moguce li je nakaciti(ako fizicki pase)takvu sondu koja daje 0-1V na sistem koji predvidja sondu sa grejacem a da to ne zezne ECU?
            i kako bi se eventualno ponasao motor dok radi sa nedovoljno ugrejanom sondom?
            pozdrav svima

            Comment

            • Valent Vudriga
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 2778
              • USA

              #7
              Godina proizvodnje nedostaje u opisu vozila. Ima li citro jednu ili dvije sonde?

              Comment

              • Boki Ar
                CBC Senator XXL
                • 11.11.2004
                • 2827
                • Aranđelovac
                • Vektra

                #8
                Ako staviš bez grejanja, sistem će da "vidi" da ga nema..i imaćeš nešto kao
                "Sensor B1 S1 no activity" i sl. , možda da simuliraš grejač otporom, ali ne bih ti preporučio...

                Da li si nekim skenerom "čitao" greške? Šta ti prijavljuje?

                Comment

                • BARTONE
                  CBC Senator XXL
                  • 25.09.2006
                  • 398
                  • Bor

                  #9
                  godina 95
                  jedna sonda
                  sistem boch mono-motronik MA3.0

                  Comment

                  • BARTONE
                    CBC Senator XXL
                    • 25.09.2006
                    • 398
                    • Bor

                    #10
                    pazi sad ovo
                    vozim auto na gasu,presao jedno 20km,ostavim auto,pauza od jedno 4-5 sati,vec je noc hladno je pa reko upalicu na benzin da se zagreje
                    normalno pali samo sto opet pocinje da se gusi jer dobija previse goriva
                    ugasim,odvojim klemu akumulatora na jedno 2minuta
                    upalim ponovo a on prede ko nov
                    znaci nit je lambda nit ECT vec ECU brljavi
                    samo ponekad se npr.desi da auto bude bez akumulatora i po 48 sati i da nakon toga rad na benzinu bude sa istim onim simptomima gusenja i garavljenja svecica.
                    ono sto sam jos primetio to je da se pri hladnijem vremenu desava to gusenje,ako je temperature preko nekih 10 stepeni to gusenje nije toliko izrazeno,gotovo ga i nema
                    sta tu ne radi kako treba?
                    pozdrav

                    Comment

                    • Valent Vudriga
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2005
                      • 2778
                      • USA

                      #11
                      Obrati se instaleru plinskog uredjaja za rjesenje problema.

                      Comment

                      • BARTONE
                        CBC Senator XXL
                        • 25.09.2006
                        • 398
                        • Bor

                        #12
                        Valent
                        hoces reci da je tom Bosch Mono Motronic MA3.0 ipak potreban emulator?

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #13
                          Ne, nego mu je potreban stalni reset ECU-a kad je motor ugašen.
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • BARTONE
                            CBC Senator XXL
                            • 25.09.2006
                            • 398
                            • Bor

                            #14
                            Originally posted by BARTONE
                            samo ponekad se npr.desi da auto bude bez akumulatora i po 48 sati i da nakon toga rad na benzinu bude sa istim onim simptomima gusenja i garavljenja svecica.
                            jasno je meni da mu je potreban stalni reset kad je ugasen
                            ali zar mu 48 sati nije dovoljno vremena da zaboravi sve parametre
                            sem toga ponovo napominjem da mu se to desava po hladnijem vremenu
                            evo sinoc dok nije dostigao nekih 60-70 radne temperature ponasao se blesavo,posle se normalizovao

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #15
                              nemoj da trosis vreme na razmisljanjem, Boschovi ECU se pri radu na gas resetuju kao pravilo.
                              Bosch je osetljiv na pogresne podatke stoga treba do kraja da se zavrsi ugradnja gasa, tj elektricki poveze u sistem kako treba.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              Working...
                              X