citroen zx 1.4i monopoint
KDX TU3 motor
ubrizgavanje Boch Mono-Motronik MA3.0
ugradjen plin venturi
odnedavno kako upalim auto na benzin(pali bez poteskoca) i on lepo zavrti na nekih 1200-1300 i tako ujednaceno radi jedno minut,dva a onda pocinje polako da popusta sa obrtajima(a za to vreme step motor miruje-ne popusta) i pocinje da trese i da se gusi kao da radi na 2-3 klipa.Dodam 2-3 pedale gasa,vratim,kao da se normalizuje i opet isto.Pusta obrtaje skoro i do 500 a step motor izbacen kao da radi na 1200.Posumnjao sam na isuvise bogatu smesu.Skidao svecice i pazite sad ovo 2 i 3 normalne a 1 i 4 garave da garavije ne mogu biti.Promenio i dva para svecica situacija opet ista.
Ponekad digne obrtaje sa 1200 do 2000 spusti odmah pa ponovo dize i tako dok motor ne dostigne radnu temperaturu i smiri na 850 ali opet kao da preskace i neujednaceno radi.Otkacim mu ECT senzor i motor pocne fino bez treskanja da okrece.Izmerim ommetrom kad on menja vrednost kako mu se hoce.
Porucim nov ECT ljudi iz Vitro Grup posalju.Proverim ga pre ugradnje merenjem otpora i temperature-podaci se slazu sa AutoDatom-ugradim upalim,lepo drzi hladan na 1200,polako pusta kako se zagreva motor,ne gusi se motor,nema skakanja obrtaja.
I sve je to trajalo desetak dana.Posle opet isto trese i gusi se samo bez skokova obrtaja.Danas upalim sa otkacenim ECT i merenjem otpora na njemu utvrdim da je on o.k.Bilo je oko nule i izmerio sam oko 7000Ω. i kako se motor grejao on je lagano spustao otpor bez skokova sve do nekih 250 Ω na skoro 90 stepeni vode.Motor bez ECT je drzao na 1200 gotovo bez gusenja sve do nekih 60 stepeni motora a onda spustio na nekih 800.Kada se zagrejao motor vratim mu konektor na ECT i rad na leru se nekako ujednaci i poveca na 850-900.
Hladan na plinu radi o.k.Drzi na pocetku 1200 i lepo kako se zagreva pusta na 850.
Pre nekih 1000km radjena glava,zamenjeni semerinzi,ventili dobro nastelovani i provereni,zamenjen filter goriva i ciscen sistem Wins metodom.
Sta dalje ?
KDX TU3 motor
ubrizgavanje Boch Mono-Motronik MA3.0
ugradjen plin venturi
odnedavno kako upalim auto na benzin(pali bez poteskoca) i on lepo zavrti na nekih 1200-1300 i tako ujednaceno radi jedno minut,dva a onda pocinje polako da popusta sa obrtajima(a za to vreme step motor miruje-ne popusta) i pocinje da trese i da se gusi kao da radi na 2-3 klipa.Dodam 2-3 pedale gasa,vratim,kao da se normalizuje i opet isto.Pusta obrtaje skoro i do 500 a step motor izbacen kao da radi na 1200.Posumnjao sam na isuvise bogatu smesu.Skidao svecice i pazite sad ovo 2 i 3 normalne a 1 i 4 garave da garavije ne mogu biti.Promenio i dva para svecica situacija opet ista.
Ponekad digne obrtaje sa 1200 do 2000 spusti odmah pa ponovo dize i tako dok motor ne dostigne radnu temperaturu i smiri na 850 ali opet kao da preskace i neujednaceno radi.Otkacim mu ECT senzor i motor pocne fino bez treskanja da okrece.Izmerim ommetrom kad on menja vrednost kako mu se hoce.
Porucim nov ECT ljudi iz Vitro Grup posalju.Proverim ga pre ugradnje merenjem otpora i temperature-podaci se slazu sa AutoDatom-ugradim upalim,lepo drzi hladan na 1200,polako pusta kako se zagreva motor,ne gusi se motor,nema skakanja obrtaja.
I sve je to trajalo desetak dana.Posle opet isto trese i gusi se samo bez skokova obrtaja.Danas upalim sa otkacenim ECT i merenjem otpora na njemu utvrdim da je on o.k.Bilo je oko nule i izmerio sam oko 7000Ω. i kako se motor grejao on je lagano spustao otpor bez skokova sve do nekih 250 Ω na skoro 90 stepeni vode.Motor bez ECT je drzao na 1200 gotovo bez gusenja sve do nekih 60 stepeni motora a onda spustio na nekih 800.Kada se zagrejao motor vratim mu konektor na ECT i rad na leru se nekako ujednaci i poveca na 850-900.
Hladan na plinu radi o.k.Drzi na pocetku 1200 i lepo kako se zagreva pusta na 850.
Pre nekih 1000km radjena glava,zamenjeni semerinzi,ventili dobro nastelovani i provereni,zamenjen filter goriva i ciscen sistem Wins metodom.
Sta dalje ?
Comment