Jel može još malo konfuzije u ovu temu ?
Da li je taj katalizator na tom autu svih 200 000km, kako bi bilo njega otkačiti ?
"Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
"Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."
Ne bi nikako valjalo zato sto imam sondu iza njega. Onda bi ona stalno brljala. Nisi bas upoznat sa problematikom.
Evo sad sam se vratio sa kanala. Zamenio prednju sondu univerzalnom (E4) ali nema poboljsanja.
Sledece na redu je sonda iza kat-a i protokomer.
Doro, mozda se nisam lepo izrazio. Na zadnjoj sondi je zakucan napon. Znaci nema ama bas nikakvih oscilovanja ni u mirovanju niti pri dodavanju gasa. Jel' treba tako?
I jos nesto... "lambda probe heating" mi je sa starom sondom bio 100% a sad je sa ovim univerzalcem na 30%. Zabole me glava od svega ovoga.
Opet ja sto se ne razumem, al ipak cu nesto da napisem.
Prva sonda sluzi za korekciju smese, a druga za kontrolu stanja
katalizatora. Osciloskopom gledano, na njoj bi trebao da imas iste
promene kao na prvoj, samo u manjem opsegu, ako razumes sta pricam,
tj. pisem, to ti je i Dora rekao otprilike.Pored eliminisanja kvara sondi,
logican potez je i provera katalizatora. E,sad to je malo zeznuto utvrditi
bez zamene, neki probaju kako radi auto kad odviju prvu sondu da visi,
ako ne mogu nigde da rastave spoj na grani pre katalizatora. Taj postupak
se ne slaze sa teorijom, ali ponekad budes pametniji,pa ne bacas pare uzalud. Ne znam kako majstori napolju, van nase drzave gde
ce te majstor poslati psihijatru ako hoces da zamenis katalizator posle
200 000 km, utvrdjuju da je sigurno zapusen, kako to ide sa analizom
izduvnih gasova ?
Kad odvijas zapekle sonde, gledaj da ti auspuh bude sto vreliji, lakse ces odviti.
Pozdrav !
"Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
"Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."
Ne bi nikako valjalo zato sto imam sondu iza njega. Onda bi ona stalno brljala.
Pa sta i ako bi brljala? Ja na X5 imam ne 2 nego 4 lambde, i povadjene katalizatore, sve sto se desava je da mi gori lampica na tabli (maskirana komadom gume ) i auto perfektno radi.
Ako te to brine, da ce sonda da brlja, tu nemas brige.
Ja bih se ovde pre koncentrisao na samu pumpu i regulator pritiska goriva, ali uz merenje vrednosti u voznji, a ne na leru ili konstantnom vecem gasu, mozda pumpa moze da da pritisak koji regulator diktira, ali ne dovoljno brzo i na vreme
Proveri ako nisi.
The difference between men and boys is the price of their toys
@Comi: hehe, Ipak znas dosta toga. no hard feelings? Hvala za tip u vezi skidanja sonde.
@206: Dok je hladan radi odlicno. Problemi se javljaju pri zagrejanom motoru. Trebalo bi da je pumpa onda ok ako u nekom odredjenom vremenskom intervalu moze da radi bez problema. Ipak, provericu i to.
Evo mene ponovo posle malo vise vremena.
U medjuvremenu zamenjen i MAF jer prethodno nije urodilo plodom. Evo vec 10 dana se ne pali "check" lampica. Knedla se jos uvek malo oseca ali najbitnije mi je da ecu vise ne prijavljuje mrsavu smesu. Hvala svima na pomoci.
mali Offtopic... dosao sam u posed starijeg BMW 316i ( M10 motor 1.8 1988god ) i imam slican problem, gusi se pri naglom gasu na benzin ( a na plin ide odlicno )... i jedan majstor mi je rekao da je taj "protokomer" crkao ili sta li....
ali imam i problem da nece da pali dok je hladan, moram da verglam bar 2-3 puta pre nego sto upali kao treba....
Zbunio me jedan prijatelj koji mi rece da taj protokomer nema veze s paljenjem...
E sad zanima me da li bi protokomer resio i problem paljenja, posto on nije ni malo jeftin a ne bi ga menjao ako ne bi resio problem paljenja?
Unapred hvala!
Renault Twingo, 1.2
Ono što nemaš od dodatne opreme, ne može ni da ti se pokvari.
Hocu, sada imam "novi" problem, video sam da se ciste nekom tecnoscu (umesto benzina ) i ultrazvucno... pa sta mi preporucujete od ta dva?
I da li protokometar ima veze s tim sto nece da mi pali dok je hladan? ( jer mi je on oko 100eura pa ga ne bih menjao osim ako ne ucestvuje u paljenju dok je motor hladan )
Hvala ljudi!
Renault Twingo, 1.2
Ono što nemaš od dodatne opreme, ne može ni da ti se pokvari.
Comment