BMW 316 e46, gusenje pri naglom gasu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    #46
    Dizne mozhesh da chistish na dva nachina, prvi je da one ostaju na svojoj lokaciji a drugi nachin je skidanje dizni i chishcenje u ultra-zvuchnim "kadicama".

    Prvi princip je sveobuhvatno gledano bolji, jer se technost za chishcenje krece (skoro) celim sistemom za dovod goriva, dakle dobijesh detaljnije chishcenje sistema za ubrizgavanje. Naravno da se tokom eksploatacije ne zaprljaju samo dizne, koje su tek "zavrshetak" tog sistema, tako da ovakav vid chishcenja mozhe da donese bolje konachne rezultate ako je ceo sistem donekle podjednako zaprljan, uslovno recheno.

    Medjutim, ukoliko su dizne jako kontaminirane ipak je bolje da se skinu i operu u zvuchnim kadicama, koji je mnogo efikasniji jer ima ciljano dejstvo na same dizne. Losha strana je shto prljavshtina ostaje u ostalim elementima sistema za dovod/ubrizgavanje goriva, tako da vracanjem dizni na njihovo mesto stvari mogu opet da se vrate "na staro" u smislu da ce se prljavshtina iz sistema, "noshena" tokom fluida (goriva) ubrzo ponovo polako "talozhiti" po unutrashnjem obodu/povrshini dizni. Ukoliko je sistem jako zaprljan i neodrzhavan duzhe vreme, dobar efekat pranja u ultra-zvuchnim kadicama ce iz ovog razloga biti negiran, odnosno anuliran.

    Na tebi je da odluchish shta je bolje chiniti, ti najbolje poznajesh svoj auto i znash kako/koliko je odrzhavan, da li je sistem ikada ranije chishcen i sl. i shodno tome treba da odluchish koju cesh od ove dve verzije izabrati. Iz mojeg lichnog iskustva sa pranjem celokupnog sistema Wynn's metodom imam dobra iskustva, dva puta sam radio tretman, a njegovi pozitivni efekti su se osecali u vozhnji u sledecih 10-12 k km.

    Shto se protokomera i tvojih problema sa startovanjem motora tiche, on uchestvuje u "open-loop" ciklusu rada motora i shodno tome je njegova ispravna funkcija bitna i za (izmedju ostalog) samo startovanje motora. Neispravan protokomer otezhava startovanje motora, pogorshava performanse, rad na leru, dovodi do zastoja/"gushenja" u radu... Jednom rechju, neispravan protokomer otezhava ECU-u da odredi tachan stohiometrijski odnos vazduh/gorivo, u chemu je uzrok svih nabrojanih problema u eksploataciji.
    http://www.bmw.tv

    Comment

    Working...
    X