slabo vuce skroz i to sve gore i gore verujes da kada ukljucim klimu na auto putu jedva pretice, cak i u leru se oseca gusenje prilikom davanja gasa ona treba da izvrsi exploziju a ona prima dosta slabije
upravo uradio jedan test antipolisiona i CO skace mi na 200% varira non stop posto je sonda u redu onda je otisao rotor u kaptoru idem da uzmem jedan pa da vidimo dalje sta kaze mada sam 95% siguran da je to
Antipolision????
CO ne moze skociti na 200%.
Rotor u kaptoru (?????) nemoze biti uzrok porastu CO. Mozda si mislio na
HC.
Na ovaj nacin neces daleko stici. Potreban je strucan i organiziran pristup.
nazalost CO davanjem gasa skace oko 200 manje vise ali uvek tako, ja se izvinjavam mislio sam rotor i kaptor greska u pisanju, danas obiso sve otpade u geneve i bern a zvao sve u valausu i nigde nema nijedna slupana integra da ne kupim novu sondu jer ona je 280fr. ipak nema mi spasa a rotor cu da pokusam da ocistim opet mozda nebaca dovoljno struje, katalizator je kao nov samo CO skace ni anti polision nebih mogao preci, videcu jos sutra ako nesto nadjem dole u nemackom delu a ako nenadjem moracu da dam jos 280fr na loto pa cemo videti hocu li dobiti nagradu...
polako prijatelju ..ja tebe dosta reci ovde nisam razumeo(nema ljutis)...pokusaj da neke reci napises i na nemackom i na engleskom,da bi ljudi stvorili predstavu na sta mislis...
ok ti si otisao u hondin servis i sta si im rekao?koje simptome si im naveo?jesi li im rekao sta si radio prethodno sa autom?sta si to od delova ubacio(titan ovo,titan ono) ima li to ime ,marku itd...jesi li to sve sam radio ili ti je neko radio?
ako ti je lakse furaj nemacki tamo gde ne znas naziv ili rec na nasem jeziku(hebiga zaboravi se nesto kad se ne koristi )..koji ti je ecu(steuergerät)?
jes radio na njemu nesto
pozdrav
miki
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
da mirdza ono sto sa njega idu kablovi na svecice, pa ono unutra neznam kako se zove srpski
miki drugar motor je nov ja ga radio sa jednim prijateljem radio ga sve po knjizi svaki sraf na kilo kljuc sve po propisu takoreci radio ga za mene medjutim taj problem mi se pojavio pre lomljenja pipka na svecicu pa se iskreno plasim da mi se to opet nedesi jer sve sto sam ubacio bezobzira sto sam uzeo na 50% to ipak me je dosta kostalo uradio dijagnostiku ali nista ne pokazuje znaci sve je super ali nesto ipak nevalja auto uopste nevuce ceo usisni system ocistio katalizator je kao nov svaki dzek kada iskljucim pali se lampica i vidi se odma drugaciji rad motora, bio uradio antipolition - abgas kako se vec spreha na nemacki i tu svaki put prilikom davanja gasa CO ode na 200 manje vise, auto nevuce nemam nikakvu ideju vise ni ja ni sve moje kolege koji su ovde
titan je marka koja prodaje aftermarket, nije materijal.
valent ti je sve rekao, brick potvrdio a mogu i ja. nema nagadjanja, daj dijagnosticke rezultate pa ti se kaze sta je.
platio si dijagnostiku pa su rezultati tvoji.
coco ... hehe pa to radi i nas drugar gumetina sa foruma u novom sadu
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
nazalost vise nemam papire sve sam bacio ali videcu da u ponedeljak uradim opet pa da vam pokazem. ako ne nadjem neko resenje mislio sam da je prodam ali opet mnogo je ulozeno u nju spojleri alu felne hrom felne baraquda spustena volan sve unutra preradio, muzika, jednostavno radio za mene za tuning i bas pred sezonu ona pravi zahhebancije i to debele...
polako prijatelju..smiri se...deset ljudi ti je reklo sta treba prvo da uradis...korak po korak,pribavi prvo trazene informacije pa da se dalje vidi..inace reci mi jos jednom(i ostalima):
VTEC se usaltava ili ne?
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
Comment