problem na hondi integri Vtec type r

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #46
    To su uslovi da ga ECU aktivira u normalnim uslovima rada, njega aktivira kako se secam uljni ventil koji bi trebalo da moze i vestacki da se aktivira...nebitno.
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #47
      Prismrdjujem problematiku vezanu za ovo sto je 206 pisao, nisam hteo da idem sa nosom predaleko da ga neko nesaseche

      Ali, pored svega sto je radjeno jednostavno sa izmenom klipova i sta je vec radjeno VE mehanike nije vishe u skladu sa elektronikom.
      Nisam sumnjao da je mehanicki sklop sastavljen kako treba, samo nezelim da razocaram posle tolikog rada na motoru da demoralisem , nije poenta.

      Kako god, doslo je do izmene na precizionoj masini u hardware i uskladjenost software je neophodna.
      Dovoljno je izmeniti kompresioni odnos za nessto nizu kompresiju da goriva bude previshe ..
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • Valent Vudriga
        CBC Senator XXL
        • 02.04.2005
        • 2778
        • USA

        #48
        Timothy Leary:
        VTEC se ne moze aktivirati na leru, potrebni uslovi: rpm(5300-6000), temperatura rashladne tecnosti(50-60 c) i brzina od 18kmh
        Jesi li siguran?

        Valent:
        Ja bih, na pr. volio vidjeti podtlak na leru i 2500rpm, za vrijeme krstarenja,
        Honda koristi speed-density sistem. Mehanicke promjene na motoru
        mogu.................................?????

        206:
        To su uslovi da ga ECU aktivira u normalnim uslovima rada, njega aktivira kako se secam uljni ventil koji bi trebalo da moze i vestacki da se aktivira...nebitno.
        Nebih se slozio..................vrlo je bitno, a narocito kad udaris glavom u zid. Vazna komponenta dijagnostike .

        Comment

        • Timothy Leary
          CBC Senator XXL
          • 23.04.2006
          • 439
          • Beograd

          #49
          Originally posted by Valent Vudriga

          Jesi li siguran?
          Evo slichke iz manuela za b16 motor, manji brat od b18 koji je u integri



          E sad 206 je verovatno u pravu, predpostavljam da se ECU moze zaobici ako se hoce

          Comment

          • coco
            CBC Senator XXL
            • 24.10.2004
            • 476
            • i`am from the land that is placed nowhere

            #50
            Originally posted by BOOST
            Kako god, doslo je do izmene na precizionoj masini u hardware i uskladjenost software je neophodna.
            Dovoljno je izmeniti kompresioni odnos za nessto nizu kompresiju da goriva bude previshe ..
            remapiranje ecu-a ako je to moguce. meni smrdi da ima pogresan ecu za motor i/ili pogresnu instalaciju.

            Originally posted by Timothy Leary
            E sad 206 je verovatno u pravu, predpostavljam da se ECU moze zaobici ako se hoce
            ne, barem za to nisu culi u hondinom servisu eprom vjerojatno moze ali rom mora biti prisutan
            "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

            Comment

            • NickRP
              CBC Senator
              • 19.10.2005
              • 263
              • Serbia - Germany

              #51
              Djavolak, imas PM.

              Pozdrav,
              Nikola

              Comment

              • djavolak_ch
                CBC Član
                • 10.06.2007
                • 24
                • Svajcarska---Vevey---Petrovac na Mlavi ;))) Garage du Centre

                #52
                zdravo svima evo mene opet juce ofarbao jednog golfica i dok se farba susila ja skoknuo do hondine garaze garaze, uradio ponovo dijagnostiku nasli su mi neke greske- map senzor, senzor na leptiru , senzor za temperaturu, v-tec ventil, pokazuje da v-tec ponekad otvara ponekad ne, mada se uvek ukljucuje na 5800 obrtaja, e sad obrisali smo greske posto je to ostalo mozda pa nije registrovao kako smo skidali dzekove,i pokusali ponovo i opet vise se nista nije pojavilo kao problem sem ponekad ventil vtec-a sad auto mi je u katastrofalnom jadnom stanju, nemogu da prodjem 140 sa klimom, kao da vozim yugo, gusi se i kad dam gas samo place,
                Ko PiJe PiVo RaDi SvE ZiVo

                Comment

                Working...
                X