Greska na motoru Alfe Romeo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kilson
    Moderator
    • 09.10.2004
    • 3216
    • NoviBGD
    • AR 75 GT

    #31
    Originally posted by maki
    ...samo sto se kod nas zivi u iluziji da moze za malo para dobro da se prodje
    E, upravo ovde se mozhemo vratiti na Alfu i njen razvaljeni blok, naravno ukoliko je Igor doshao do nekog info-a od znachaja za diskusiju...
    Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

    Comment

    • 24v
      CBC Senator XXL
      • 11.12.2004
      • 479
      • Beograd, Karaburma

      #32
      Sta se desilo sa alfom. He he pa covek otvorio pasoshko odeljenje na bloku motora!!!
      I Drift not because it is a quicker way around a corner, but the most exciting way!

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #33
        Daj prestanite idi se po ulju da je razbijeno i puno koksa, to nije od redovnog servisa
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • Uros Piperski
          CBC Senator XXL
          • 31.01.2005
          • 2978
          • Beograd

          #34
          Boost, kako se to vidi? Kako izgleda takvo ulje? Kako dolazi do toga?


          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #35
            Zahvatis prstom pa liznes
            Ne stvarno je glupa tema za raspravu jer ne znamo nista konkretno nego nagadjamo a svi znamo da ima 1001 varijanta da se to dogodi.
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #36
              Na prvoj slici se jasno vide osusene naslage ispod rupe.

              Prvi kontakt ulja sa spoljnom povrsinom koja je hladnija dovodi do momentalnog sjedinjavanja svih ugljenih partikala.
              Odatle
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #37
                Cek da stavim djozluke
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #38
                  Originally posted by Uros Piperski
                  Boost, kako se to vidi? Kako izgleda takvo ulje? Kako dolazi do toga?
                  Kad skineš ventil deklu ili čep od ulja (tamo gde mogu da se vide ventili), ako vidiš sloj "crne masti" koja ima mutan sjaj onda je to motor koji je video zamenu ulja nešto pre mog rodjenja ili je zreo za generalnu. To se taloži svuda po motoru iznutra, ako dobro pogledaš sliku videćeš na unutrašnjoj strani takve naslage.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • Uros Piperski
                    CBC Senator XXL
                    • 31.01.2005
                    • 2978
                    • Beograd

                    #39

                    Takav je bio svaki motor koji sam otvorio


                    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #40
                      Originally posted by Uros Piperski

                      Takav je bio svaki motor koji sam otvorio
                      Zaboravih da dodam, kad se to udruži sa visokom temperaturom zbog raznoraznih razloga, dobiješ to što zovu "koksiran" sa primerenim mirisom-smradom spaljenog ulja.
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • Uros Piperski
                        CBC Senator XXL
                        • 31.01.2005
                        • 2978
                        • Beograd

                        #41
                        I sta je uzrok toga, osim neredovne zamene? Primetio sam da su motori posle sklapanja mnogo cistiji, ulje posle zamene nije crno kao i obicno... Verovatno sam jedini koji je na tim motorima redovno menjao ulje


                        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #42
                          Originally posted by Uros Piperski
                          I sta je uzrok toga, osim neredovne zamene? Primetio sam da su motori posle sklapanja mnogo cistiji, ulje posle zamene nije crno kao i obicno... Verovatno sam jedini koji je na tim motorima redovno menjao ulje
                          Pa pod uslovom da je motor u granicama normale što se tiče kompresije i ostalog, najviše utiče nerodovna zamena ulja ili ulje lošeg kvaliteta.

                          Filteri su tepsija ribe ali ih ljudi opet ne menjaju svaki put. Kad se zaprlja većina ovde dostupnih motora će preko pumpinog bajpasa vraćati ulje u karter. Takodje većina motora meri pritisak u magistrali radilice gde ga uvek ima pa neće paliti lampicu. Talog po talog, napravi mulj a jedno malo bolje izduvavanje motora digne temperaturu i eto naslaga. Posle sve ide progresijom.
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • Uros Piperski
                            CBC Senator XXL
                            • 31.01.2005
                            • 2978
                            • Beograd

                            #43
                            Ok, a sta jos osim kvaliteta ulja i intervala zamene utice na to? Mislim kako to izbeci na friziranom motoru koji ima povecanu kompresiju i razvija vecu temperaturu? Podrazumevam hladnjak za ulje koji drzi ulje na normalnoj temperaturi.


                            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                            Comment

                            • Nenad
                              CBC Senator XXL
                              • 06.01.2005
                              • 1364
                              • BBgd/Mow

                              #44
                              Ne znam, meni se cini da je najveci problem od uljnih para koje se preko leptira vracaju u usis i cilindre na dosagorevanje. Tu je najveci problem koji dovodi do koksovanja i dr. plus sto skoro svi frizirani motori koriste malo bogatiju smesu na visokim obrtima-zbog hladjenja vazduha u komori sagorevanja.
                              Jedini nacin je regularno ispiranje motora, min. 1 godisnje. ili 2 zavisi koliko se cesto vozi auto i u kakvim uslovima (gradska guzva, mnogo hladnih startova, kratka rastojanja, itd.). Plus da se stavi "oil catcher".
                              Boost or bust...

                              Comment

                              • dranix
                                CBC Senator XXL
                                • 04.10.2004
                                • 3079
                                • Antwerpen/Belgium
                                • Saab 9-3

                                #45
                                Pod "oil catcher"mislis onaj tank (filter) sto skuplja ulje iz iberlaufa?

                                Comment

                                Working...
                                X