volvo 440 turbo a lenj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #16
    0,6 % CO je taman kako treba za Volvo, fabricki se podesava na 0,7 tako da ne diraj nista ako nema problema vise u radu na leru.
    to je LH 2.2 i sistem je bez lambda sondei bez katalizatora, moguce da je tvoj model dosao sa italo trzista.

    kada si menjao turbinu obavezno zameni ili jako (veoma jako dobro) dobro ocisti povratno crevo ulja sa srednjeg dela turbine u blok motora.
    tu ulje mora nesmetano da otice, bez ikakvog otpora a tu se prvo pocnu stvarati uljni talozi i restrikcije.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • dranix
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 3079
      • Antwerpen/Belgium
      • Saab 9-3

      #17
      Sorry,
      Nisam znao da je auto bez katalizatora.

      Comment

      • dentobat
        CBC Član
        • 23.07.2007
        • 42

        #18
        Uf,juce sam bio u servisu i na gasnom analizatoru ,vrteci sraf na protokomeru smo spustili na 0,28 al avaj sada ide kao mrtav konj!Da li je to zbog toga sto nije 0.6?

        Comment

        • Boki Ar
          CBC Senator XXL
          • 11.11.2004
          • 2827
          • Aranđelovac
          • Vektra

          #19
          sw.brick

          0,6 % CO je taman kako treba za Volvo, fabricki se podesava na 0,7 tako da ne diraj nista ako nema problema vise u radu na leru.
          Zaista mi je žao što ne slušaš savete...Seti se šta ste ta?no "vrteli"...
          Sre?no !

          Comment

          • Srdjan
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 2416
            • Bajina Basta/Beograd

            #20
            Originally posted by dentobat
            Uf,juce sam bio u servisu i na gasnom analizatoru ,vrteci sraf na protokomeru smo spustili na 0,28 al avaj sada ide kao mrtav konj!Da li je to zbog toga sto nije 0.6?
            A jel ti citas samo neke postove koji ti se svidjaju ili sta? Lepo ti covek rekao da ne diras nista a ti zapeo i jos pitas da li je zbog toga...
            Lancia Kappa 2.0 20v

            Comment

            • dentobat
              CBC Član
              • 23.07.2007
              • 42

              #21
              Ne nisam "vrteo" bez veze.Ako procitate postove redom videce te da mi je receno da je o.6 mnogo i da reba da bude max. 0.3Brick mi je tek posle rekao da je 0.6 ok, ali sam ja vec bio u servisu.Toliko ali to nije ni vazno,lako cu da vratim na 0.6 . U svakom slucaju zahvaljujuci pre svega Bricku a i ostalima uspeo sam da resim gro problema sa autom .Nadam se da pomoc i ubuduce nece izostati,
              pozdrav.

              Comment

              • dranix
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 3079
                • Antwerpen/Belgium
                • Saab 9-3

                #22

                Ja jesam pogresio ali nisam znao da auto nema katalizator ali se ipak pitam koji to "majstor" ima opremu za dijagnostiku a ne zna osnovne norme. Ovde uopste nije u pitanju ekologija nego osnovne stvari.
                Sta je gledao kad nije video da auto nema katalizator?
                Taj auto (motor) nije ni po cemu posebno specifican. I da ima obican karburator CO se uvek podesava na te iste (veoma slicne) vrednosti.
                Kad je prisutan cat ekoloske norme traze da to ne bude preko 0,3.
                To se sa ispravnim katalizatorom i onim manje novim takodje, postize veoma lako.
                Poenta je u tome sto bogata smesa nije zdrava za katalizator a on je dakako prilicno skup kad rikne a treba da se kupi nov. Zato sam tako brzo reagovao.
                Ebiga, sto neko rece, da je put prema paklu poplocan dobrim namerama...

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #23
                  ma sve zajedno nije nista strasno, resicemo mi to zajedno...

                  kao prvo, posto sam jako daleko od kuce, nemam pristupa Volvo servisnoj dokumentaciji pa pisem napamet.

                  dakle, 007 AMM treba da se podesi tako da otpornost iznosi 280 Ohma.
                  e sad, izmedju koja 2 pina tacno da me ubijes ne mogu da se setim.

                  ali i tome ima leka...

                  na iskljucenom motoru, otkaci konektor sa AMM ( i pri tome sacekaj 41 sekundu najmanje posle gasenja motora da se odradi ciklus zarenja/samociscenja platinaste zice) i postavi ommetar na 2koma opseg.

                  od 5 pinova na AMM, jedan je plus napajanje, jedan je masa, jedan je za to samociscenje platinaste zice, jedan je izlaz i jedan je za to stelovanje.

                  dakle treba da nadjes ommetrom 2 pina , masa i taj za podesvanje(trimer pot inace) .
                  ako je sada podeseno na 0,28% CO to ce otpornosto biti oko 150-160 oma otprilike.

                  treba da rotiras trimer u smeru CW (clockwise) dok ta vrednost ne bude 280.
                  ne mora da bude bas 280, ako stane na 283 ili 279 ne diraj, ostavi tako kako je, nije kriticna vrednost.

                  tada skines ommetar, vratis konektor sa gumom nazad, upalis motor i provozas jedno 3-5 km.
                  treba neko vreme da se ECU adaptira na novu vrednost i da popuni memoriju novim podacima, sada pravilno ocitanima.

                  ako ti se cini da motor radi ok ne diraj, ako ne proveri sastav gasova.


                  ako nemas ommetar vrlo grubo podesavanje je da sada okrenes tirmpot za 2cela kruga na desnu stranu.
                  to bi bilo iznad 220-230 oma, priblizno vec u dometu samokorekcije ECU.

                  za nas tip benzina, ja bih podesio na jos malo vise CO, na oko 0.9%, tj na oko 300-305 oma. razlog, bice nesto niza temperatura sagorevanja, nesto visa margina za nasu klimu sa vec vrlo visokim letnjim temperaturama.

                  malko ce biti veca potrosnja benzina, mozda 0,2 litra, a motoru inace nece smetati.
                  a kada se odmorim, hocu da cujem da si do tada sredio auto i da radi savrseno...salim se bice sve ok posle stimovanja orkestra
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • dentobat
                    CBC Član
                    • 23.07.2007
                    • 42

                    #24
                    Uradjeno.Sad je bolje.Ali jos uvek imam problem da dok je hladan radi na oko 600 o a posle digne na 900 i unormali rad(bez trzanja),kad se zagreje.Opet ista prica, na oko 4000 kao da se ugusi ,ako drzim papucicu do kraja a onda "polako dodje sebi " i podize obrtaje.Ostalo je jos da izmerim pritisak goriva i eventualno promenim filter za benzin.

                    Comment

                    • dentobat
                      CBC Član
                      • 23.07.2007
                      • 42

                      #25
                      Jedno pitanje za sve:Mora li IAC ventil da bude selnom ucvrscen za motor ili moze i slobodno da stoji samo na crevima?

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #26
                        treba da stoji u svom lezistu postavljen, i treba da ima creva postavljena tacno prema nacrtanom protoku.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #27
                          Tvoj motor ce voleti CO oko 1 a ti ces voleti CO oko 2,5-3 u voznji pod punim gasom.
                          Tvoj dzep nece da voli CO preko 1,5


                          Toliko o LH sa 007 na T mashini.
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • dentobat
                            CBC Član
                            • 23.07.2007
                            • 42

                            #28
                            Ok stavio sam CO na 1.Promenio filter za gorivo i vazduh, ocistio senzor leptira, ocistio IAC ventil,pritisak goriva posle pumpe je oko 4 bara,predihtovao usisnu granu i promenio sva sumljiva creva,stavio nove svecice,ocistio razvodnu kapu i ruku.Kablovi za svecice su BOSCH(original za njega).Brick mi je rekao da stavim Volvo original pa cu i to da zamenim.Malo se bolje ponasa ali jos uvek se ugusi na oko 4000 rpm.Cistio sam i dizne .Ne znam sta vise da mu radim!

                            Comment

                            • dentobat
                              CBC Član
                              • 23.07.2007
                              • 42

                              #29
                              Da i merio kompresiju u cilindrima i to je OK.

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                #30
                                pritisak goriva posle pumpe je oko 4 bara
                                sta , gde, kako, ovo nevalja
                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X