Chip tuning - moved by R

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #61
    Za atmoserce nemam nista za uporedjenje.

    BMW 316 Effektökning: 10 hkr

    Chipsbmw1a
    2 950,00
    (EUR 321,00)
    BMW 318 16V Effektökning: 13 hkr

    Chipsbmw1c
    2 950,00
    (EUR 321,00)
    BMW 318 8V Effektökning: 13 hkr

    Chipsbmw1b
    2 950,00
    (EUR 321,00)
    BMW 320 Effektökning: 13 hkr

    Chipsbmw1d
    2 950,00
    (EUR 321,00)
    BMW 325 Effektökning: 15 hkr

    Chipsbmw1e
    2 950,00
    (EUR 321,00)
    BMW 518 Effektökning: 13 hkr

    Chipsbmw1f
    2 950,00
    (EUR 321,00)
    BMW 520 Effektökning: 13 hkr

    Chipsbmw1g
    2 950,00
    (EUR 321,00)
    BMW 525 Effektökning: 15 hkr

    Chipsbmw1h
    2 950,00
    (EUR 321,00)
    BMW 530 6-cyl Effektökning: 15 hkr

    Chipsbmw1i
    2 950,00
    (EUR 321,00)
    BMW 530 V8 Effektökning: 17 hkr

    Chipsbmw1j
    2 950,00
    (EUR 321,00)
    BMW 535 6-cyl Effektökning: 18 hkr

    Chipsbmw1l
    2 950,00
    (EUR 321,00)
    BMW 540 Effektökning: 20 hkr

    Chipsbmw1m
    2 950,00
    (EUR 321,00)
    BMW 730 6-cyl Effektökning: 15 hkr

    Chipsbmw1n
    2 950,00
    (EUR 321,00)
    BMW 730 V8 Effektökning: 17 hkr

    Chipsbmw1o
    2 950,00
    (EUR 321,00)
    BMW 735 6-cyl Effektökning: 17 hkr

    Chipsbmw1p
    2 950,00
    (EUR 321,00)
    BMW 740 Effektökning: 20 hkr

    Chipsbmw1q
    2 950,00
    (EUR 321,00)
    BMW 750 V12 (hast.spärr) Effektökning: 25hkr

    Chipsbmw1s
    2 950,00
    (EUR 321,00)
    BMW 750 V12 (?tg?r 2 chips) Effektökning: 25 hkr

    Chipsbmw1r
    2 950,00
    (EUR 321,00)
    BMW 840 Effektökning: 20 hkr

    Chipsbmw1t
    2 950,00
    (EUR 321,00)
    BMW 850 V12 (2 chips) Effektökning: 25 hkr

    Chipsbmw1u
    2 950,00
    (EUR 321,00

    BMW 850 V12 (hast. spärr) Effektökning: 25 hkr

    Chipsbmw1v
    2 950,00
    (EUR 321,00)
    BMW M3 4-cyl Effektökning: 15 hkr

    Chipsbmw1x
    2 950,00
    (EUR 321,00)
    BMW M3 6-cyl Effektökning: 20 hkr

    Chipsbmw1y
    2 950,00
    (EUR 321,00)
    BMW M5 Effektökning: 20 hkr

    Chipsbmw1z
    2 950,00
    (EUR 321,00)
    BMW Z1 Effektökning: 15 hkr

    Chipsbmw1aa
    2 950,00
    (EUR 321,00)
    BMW Z3 Effektökning: 15 hkr

    Chipsbmw1bb
    2 950,00
    (EUR 321,00)
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #62
      da neznam obrtaje ali znam da je NM sa 300 otisao na 380NM. Znaci lepo ga je digao.
      Sto se tice goriva dal moze samo na njemu da dobije snagu. Naravno da moze.
      ako te dobro pratim, pri identicnom broju obrtaja (nekom) pre zamene cipa motor je razvijao 300Nm a samo zamenom cipa na opet istim obrtajima sada 380Nm.

      samo na dodatnom gorivu da dobije snagu? hm, vrlo cudna postavka. na koju foru kada je poznato da na 14,7 (ili lsicno zavisno od nadmorske visine) grama kiseonika moze da sagori 1 grama benzina a da pokusajem saogrevanje 2 grama benzina na tih istih 14,7 grama kiseronika snaga koja se dobije opada.


      Konkretno ovaj BMW-ov je mrcina od motora i dosta je rasterecen i ima dobar usis pa je njemu dobrodosao chip.
      ok, hoces da kazes da je taj BMW motor fabricki namerno prigusen i namerno mu oborena snaga u odnosu na mogucnosti koje pruza usis ?


      eto tih hiljadu obrtaja lufta koje BMW i neki drugi motori mogu da prime samo sa gorivom.
      cekaj, sada si me zbunio. kojih hiljadu obrtaja lufta ? ako povecas broj obrtaja motora time si automatski povecao kolicinu kisoenika i nema govora o povecanju snage samo sa gorivom.
      ili ?

      na istim obrtajima kao i pre, ti dodas vise goriva u BMW motor i on proizvede vise snage ?
      posto ne znam za BMW ajmo konkretno.
      dakle imam motor koji daje efekt od 140KS pri tacno 6000 rpm.
      po tvome ispada da bi zamena samo cipa dodala samo vise goriva i tada bi identicni motor sa novim cipom (uz istu kolicinu vazduha) imao recimo 20% vise- 168KS pri 6000 rpm.

      da li je to moguce, je li negde nesto slicno izmereno?

      nije da ne verujem u cuda, ali takav prirast snage samo promenom cipa se kosi sa osnovnim postavkama fizike/hemije oko sagorevanja i nikako ne uspevam da uhvatim poreklo odakle bi niizcega nastalo esktra +20% energije.

      nadam se da cemo se sloziti da je za motor osnovno 4 elementa- vazduh, benzin, varnica i kompresija koja u sadejstvu uspevaju da konvertuju hemisjku energiju goriva u odredjenu termicku.

      mene su ucili da kolicina benzina i kolicina kiseonika moraju da se prate, i da tek uz porast oba elementa jeste moguc porast snage motora.

      gde gresim.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #63
        Za atmoserce nemam nista za uporedjenje.

        pa cela fora je u tome, sto ovde kazu ( u reklami tog chip tuninga vezanog sa CH) da na bilo koji motor samo zamenis cip i eto tek tako dobijes +20% snage uz istovremeno -30% potrosnje.

        ja u to ne verujem. a nigde da vidim na atmosferskom motoru gde se nista ne dira osim cipa, da se pri istim obrtajima zamenom cipa dobija toliko veca snaga.

        da je to moguce, siguran sam da bi vec u svim fabrikama sami vrlo rado stavljali drugi cip i odjednom dobijali novih +20% snage na istom motoru. to bi svaki marketing oberucke prihvatio
        da zamislimo Zastavu koja bi odmah mogla da se pohvali kako sada Jugo oz 1100 kubika umesto 55 ima 65 konja a trosi 2 litra manje benzina pri tome. dobra bajka
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #64
          ako te dobro pratim, pri identicnom broju obrtaja (nekom) pre zamene cipa motor je razvijao 300Nm a samo zamenom cipa na opet istim obrtajima sada 380Nm.
          --------------
          Da dobro pratis max o/m bez obzira na obrtaje na kojima razvija se povecao za 80NM. dijagram nemam kod sebe pa ti nemogu reci dal je taj novi O/m bio na 100-200obrtaja vise ili manje sto je nebitno.
          --------------------------



          Konkretno ovaj BMW-ov je mrcina od motora i dosta je rasterecen i ima dobar usis pa je njemu dobrodosao chip.
          ok, hoces da kazes da je taj BMW motor fabricki namerno prigusen i namerno mu oborena snaga u odnosu na mogucnosti koje pruza usis ?
          ---------------------------------------------
          Da ima potenciljala kao sto npr. ima peugeot 205 1.9 Ti motori imaju od 110 do 130KS a pritom nista nije radjeno na usisu.
          Jos jedan primer u koji sam 100% siguran jer se bavim time
          BMW 323i do 85god. je imao 139KS a od 85 je imao 150KS. Potpuno isti motor gde je samo promenjen menagment.
          -------------------------------
          eto tih hiljadu obrtaja lufta koje BMW i neki drugi motori mogu da prime samo sa gorivom.
          cekaj, sada si me zbunio. kojih hiljadu obrtaja lufta ? ako povecas broj obrtaja motora time si automatski povecao kolicinu kisoenika i nema govora o povecanju snage samo sa gorivom.
          ili ?
          --------------------------------------
          Ili kad na starim obrtajima pocne da posustaje sa chipom imas jos goriva da isteras vise o
          ----------------------------------------------

          posto ne znam za BMW ajmo konkretno.
          dakle imam motor koji daje efekt od 140KS pri tacno 6000 rpm.
          po tvome ispada da bi zamena samo cipa dodala samo vise goriva i tada bi identicni motor sa novim cipom (uz istu kolicinu vazduha) imao recimo 20% vise- 168KS pri 6000 rpm.

          da li je to moguce, je li negde nesto slicno izmereno?

          Nije vec smo gore dali primere koliko moze standard chip da da snage
          maksimalno sto ja znam i sto sam video je nekih 14% na standard. procitaj u ranijim postovima
          --------------------------------------
          nije da ne verujem u cuda, ali takav prirast snage samo promenom cipa se kosi sa osnovnim postavkama fizike/hemije oko sagorevanja i nikako ne uspevam da uhvatim poreklo odakle bi niizcega nastalo esktra +20% energije.
          ----------------------------
          vec sam gore rekao
          ----------------------------
          nadam se da cemo se sloziti da je za motor osnovno 4 elementa- vazduh, benzin, varnica i kompresija koja u sadejstvu uspevaju da konvertuju hemisjku energiju goriva u odredjenu termicku.

          mene su ucili da kolicina benzina i kolicina kiseonika moraju da se prate, i da tek uz porast oba elementa jeste moguc porast snage motora. gde gresim.
          -----------------------------
          Lose su te ucili jer po tom zakljucku ako uradis na pr. samo glavu ili auspuh neces dobiti nista ako ne uradis sve tri stavke.
          Naravno da jedno vuce drugo i da ako uradis samo glavu i dobijes na pr.5KS a da si to uradio kad stavish chip dobijes na glavu 7KS

          Naravno prica za smanjenu potrosnju je smesna
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #65
            Nije vec smo gore dali primere koliko moze standard chip da da snage
            maksimalno sto ja znam i sto sam video je nekih 14% na standard.
            ok, znaci samo na nekim fabricki nemarno prigusenim motorima sa cipom moze da se skine blokada i postavi motor na punu snagu, do tih 14%.
            to vec ima smisla. danas valjda vise i nema fabrika koje prigusuju svoje motore kao u tim primerima od pre 20tak godina.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #66
              mene su ucili da kolicina benzina i kolicina kiseonika moraju da se prate, i da tek uz porast oba elementa jeste moguc porast snage motora. gde gresim.
              -----------------------------
              Lose su te ucili jer po tom zakljucku ako uradis na pr. samo glavu ili auspuh neces dobiti nista ako ne uradis sve tri stavke.
              Naravno da jedno vuce drugo i da ako uradis samo glavu i dobijes na pr.5KS a da si to uradio kad stavish chip dobijes na glavu 7KS
              nema ostale 3 stavke, samo 2 ukupno- vazduh i gorivo.
              uradis samo glavu bez diranja sistema goriva i nema nista od dodatne snage, zar ne.

              prica je o tome da nista ne radis ni glavu, ni auspuh niti bilo sta od mehanike motora, samo zamena cipa.
              i tvrdnje iz reklami da se dobija xx% jaci motor a uz yy% manju potrosnju.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #67
                Tu i tamo nadje se po neki
                I moja fabija 1.4MPI ima samo 60KS sto je extra malo a ima i isti motor sa drugim kompom fabricki 68KS. Eto tu je na pr. 13%
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • Deki
                  CBC Senator XXL
                  • 18.02.2005
                  • 307
                  • Beograd

                  #68
                  Evo i ja da kazem nesto.
                  Kao prvo izvinjavam se sto sam zapoceo topic a tek se sada javljam ponovo (imao sam puno ovaveza).

                  Pre ovog mog Fiat Bravo 1.6 16v ja sam imao dva Kadett-a GSi 16v. Za one koji ne znaju to je 2.0l 16v motor sa 110kW ili 150KS. Mozda neki od vas i ne vole taj auto, ali on ide k'o blesav. U njega sam imao prilike da stavim chip i da ga probam i moram priznati da je bilo efekata i te kakvih. Dakle, auto je ubrzavao znacajno bolje, na manjim obrtajima je imao vise snage, ali je naravno i trosio vise. Nas narod bi reko: "Snaga mu na usta ulazi".




                  Na moju veliku zalost i ne mojom krivicom, zadnji kraj GSi-ja je zavrsio na semaforu, a bocni na mercedesu. Tako da posle nekoliko dobrih godina u GSi-ju konacno sam resio da kupim nesto "novije" i odlucio se za Fiat Bravo. Trazio sam HGT-a (koji ima 147 ili 155KS u zavisnosti od godista), ali nisam nasao nijednog da je bio dobar. Posto se moj drugar bavio uvozom i posedovao je jednog dosta dobrog 1.6 16v kupio sam to.
                  Naravno da nisam bas srecan kako taj auto ide. Naime, on prilikom stiska na papucicu gasa reaguje sporo tj kao sa zakasnjenjem, a i dok ne predje 4000 obrtaja ne povlaci uopste. Zzato pokusavam da nadjem chip, da vidim hoce li mu pomoci ili ne, tj da li ce moci da mu pomogne oko snage na nizim obrtajima (kako neki englezi na njihovom forumu tvrde).

                  Posto vidim da neko od vas poznaje coveka koji ima chip u svom Fiat Bravo racunaru, bio bih zahvalan da nas povezete. Inace u mogucnosti sam da napravim kopiju tog chipa. Naravno i slicnih chipova ako nekom zatreba.

                  PS: Chip tuning kod nas se kako ja mislim zasniva upravo na kopiranju chipova koje su pravile ozbiljne kuce na zapadu.

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #69
                    Cao!

                    Kazes da GSi motor od 150Ks ide kao blesav.
                    I da se oseti chiptuning?

                    OK..
                    slazem se sa tobom u potpunosti jer sedis na motoru, dakle ti, motor, 4 tochka i nista vishe

                    Nadam se da si razumeo sta sam hteo da kazem.
                    Odnos snage i tezine.
                    Naravno da se u takvim uslovima oseti svaki KW extra.

                    Sa druge strane sta sa Fiatom.. odnos snage i tezine auta sad.
                    Mislim, lako je izvuci zakluchak i dobiti orijentaciju o buducem efektu tuninga.
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • Deki
                      CBC Senator XXL
                      • 18.02.2005
                      • 307
                      • Beograd

                      #70
                      Razlike u dimenzijama ova dva automobila su neznatne.
                      FIAT Bravo je 4025 x 1755 x 1416mm i tezak je 1050 kg.
                      Opel Kadett GSi je 3998 x 1663 x 1400 i tezak je 1030kg.

                      Comment

                      • divlji
                        CBC Član
                        • 20.02.2005
                        • 48
                        • ne vise Paris-samo Bataja

                        #71
                        evo uporedjenih podataka za moj motor


                        Original technical items Digitaltuning technical items
                        Power [HP] at a speed of 6000 min-1 110 Power [HP] at a speed of 6100 min-1 122
                        Torque [NM] at a speed of 3800 min-1 150 Torque [NM] at a speed of 3610 min-1 170
                        Speed [Km/h] 195 Speed [Km/h] 200
                        Acceleration 0-100Km/h [s] 10.0 Acceleration 0-100Km/h [s] 9.5
                        Use of fuel [l/100Km] 7.0 Use of fuel [l/100Km] 6.8

                        mislim da je to sasvim korektno za cifru koju kosta ali mi samo ova potrosnja ne ide u glavu kada moj na standardu nece ispod 10l nikako
                        divljina je moja vrlina

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #72
                          OK... Motornord je firma koja se bavi sa TUNING zadnjih 35 godina .

                          Imaju na lageru chip :

                          Fiat Bravo 1,6 16v Podizanje snage: 6 hkr

                          Chipsfiat1b
                          2 950,00
                          (EUR 321,00)

                          Ovo pod zadrzavanjem normativa ekologije, rachunaj da ih mozes pregasiti i doci do 10Ks extra.

                          Dakle 32? po KS stim sto zastajes na +10KS .

                          Odluchi sam.

                          Ja te necu lagati, ako neko zeli nek nastavi.

                          Over&Out
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • kilson
                            Moderator
                            • 09.10.2004
                            • 3216
                            • NoviBGD
                            • AR 75 GT

                            #73
                            Originally posted by divlji
                            evo uporedjenih podataka za moj motor
                            Original technical items Digitaltuning technical items
                            Power [HP] at a speed of 6000 min-1 110 Power [HP] at a speed of 6100 min-1 122
                            Torque [NM] at a speed of 3800 min-1 150 Torque [NM] at a speed of 3610 min-1 170
                            Speed [Km/h] 195 Speed [Km/h] 200
                            Acceleration 0-100Km/h [s] 10.0 Acceleration 0-100Km/h [s] 9.5
                            Use of fuel [l/100Km] 7.0 Use of fuel [l/100Km] 6.8

                            mislim da je to sasvim korektno za cifru koju kosta ali mi samo ova potrosnja ne ide u glavu kada moj na standardu nece ispod 10l nikako
                            Divlji ima li neka napomena sa kojim gorivom su terali na dyno posle chip-a (obichno se prelazi na 98 - misli o tome - ovde ga nema)

                            @ Deki: Ako si siguran u to shto planirash da uradish, stupicu u kontakt sa likom pa cemo videti na shta ce to da ispadne...
                            Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                            Comment

                            • Deki
                              CBC Senator XXL
                              • 18.02.2005
                              • 307
                              • Beograd

                              #74
                              Nije samo stvar u kW tj KS vec u obrtnom momentu.

                              I jako bitno, pricam o kopiji ovog chipa, a ne kupovini originala za koji mi nemamo pare.

                              Comment

                              • Deki
                                CBC Senator XXL
                                • 18.02.2005
                                • 307
                                • Beograd

                                #75
                                Naravno killaz.

                                Skinicemo racunar sa kola, izvaditi chip, prekopirati njegov sadrzaj u fajl, staviti umesto originalnog i probati. Ako daje rezultate ok, a ako nedaje vraticemo originalni sadrzaj ili chip.

                                Comment

                                Working...
                                X