Vidi, uistinu, neznam ko sta kako radi, ali sumnjam da je prosireno do te mere da se radi profesionalno kao sto materija zahteva
Uros >> Da, za godinu dana za 1 ECU za koji je imao materijal da ga studira.
U pitanju je inreversabilno programiranje kad je u pitanju ECU za koji nemas podatke, dakle, chisto hakovanje + sto treba da znas kako motor radi u celosti, sve podatke o flow za doticni motor.
Zasto
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Ok posto vidi da i ti sumljas u nase chipovanje sta prvo raditi na atmosverskom motoru, a da nije KN filter.Posto si jako malo pisao o tim motorima da vidim sta predlazes za male pare naravno.
Ecu i originalni ce da proprati sve do jedno 10-15% povecanja volumetrichkog punjenja.
Injektori rade sa nekih 70 DC i verujem da prvi cut prave na oko 85 , sto znachi da postoji mariginal za doterati jos vazduha .
No, tehnika daje efekat samo u vecoj brzini i daje chistu maksimalnu snagu na gore, dok u nizim brzinama ipak motor ostaje manje vise isti.
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Ne bi se slozio sa BOOST-ovim misljenem da kod nas nema regularnih chipova. Mada do pre dve god nije postojala nijedna firma koja to radi kod nas
Firma digital tuning ih radi kod nas veoma korektno.
U saradnji je sa shvajcarskom firmom i njihovi epromi nisu bas jeftini.
Jedino nisu profesionalni jer ne znaju sami da mapiraju ECU nego to rade vec po cenovniku i ustaljenoj semi i za standardne modele gde su vec isprogramirani.
Znaci jedino nebi mogli da isprogramiraju na pr. ako si nesto radio na motoru pa prema tome.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Znaci prvo vazduh pa tek onda izduv.
koliko to moze doneti bez chipa 10 20%
Malo mi je nejasan tuning za maksimalnu snagu(ks) i max obrt. momenat ispada da neke svari treba raditi suprotno.
Ako moze malo pojasnjenje jer svi bi da dobiju sto vise od oba.
Upravo o tome i pricham.. reseleri, da, ali sam maping je nesto drugo.
Developer team nije bas tako mali i vrlo skupa oprema se trazi da sve bude kako treba.
Zato i pisem kao sto pisem.
Naravno da je moguca ugradnja na daljinu, sto bi rekli.
Ochitash dump file i posaljes preko NETa , i sve to ide lepo, sachekas da dobijes dump preradjen za bash tvoj hardware, jer se u originalnom headeru fajla nalazi sta je sve "zakacheno" na motor.
Bas kako si rekao da se neslazes samnom, upravo si napisao to sto i ja , obrati paznju na moje tekstove
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Nemojte da se zalecete sa tim tupavim chip tuningom, jer u vecini slucajeva (pod time podrazumevam atmosferce) necete osetiti neko siiilno poboljsanje. Ja sam uradio takav chip tuning ali iskljucivo iz preke potrebe, jer sam bio uradio glavu i stavio nove bregaste, tako da je motoru realno falilo malo goriva. Bez nekih vec uradjenih modifikacija na motoru (pod modifikacijama ne podrazumevam K&N i slicne igracke) koje bi sluzile ubacivanju vise vazduha u motor, chipovanje "napamet" kao sto se radi kod nas, je cisto bacanje para, ili je efekat tako mali da je prakticno zanemarljiv i nemerljiv. Prica o povecanju snage za 15-20% mozda i vredi za turrbo motore, ali za atmosferce, NIKAKO. Osetice se izvesno poboljsanje na odredjenim, uglavnom nizim, obrtajima, ali nesto drasticno, sigurno ne.
Chip tuning na ovaj nacin, napamet, nema svrhe. Chip tining u smislu remapiranja ECU-a koristenjem motorne kocnice, je prava stvar. Sve ostalo je sarena laza za izvlacenje para.
The difference between men and boys is the price of their toys
Iskustva se razlikuju.
Tako sam ja imao lepo iskustvo sa chipom 15-20% u mojoj petici gde se snaga drasticno osetila i stoperica je pokazala svoje kao i max.brzina.
Potrosnja je skocila za 1-2l
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment