Kako povezati air/fuel sa l.sondom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BARTONE
    CBC Senator XXL
    • 25.09.2006
    • 398
    • Bor

    #16
    ma kakvi nova sonda!!!
    ova je stara bar 130000km

    Comment

    • Nenad
      CBC Senator XXL
      • 06.01.2005
      • 1364
      • BBgd/Mow

      #17
      AFR tako i treba da radi, tj. da skace izmedju pocetka siromashne i max. bogate. Ono u pocetku dok se motor zagreva je isto normalno zato sto se i lambda zagreva.
      Ako hoces stabilne pokazatelje treba ti WB sonda i odgovarajuci cajger.
      Boost or bust...

      Comment

      • BARTONE
        CBC Senator XXL
        • 25.09.2006
        • 398
        • Bor

        #18
        @Nenad
        ne bilo ti zapovedjeno,pojasni WB sonda

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #19
          strujna, sirokopojasna. drugacija hemija.

          posebna obrada signala je potrebna.
          sama sonda ima siri opseg detekcije odnosa A/F pa se sa njom vide i neke dodatne informacije u granicnim rezimima sagorevanje koje se ne vide sa klasicnom naponskom sondom.

          obicno je zovu i 5V sondom, WB od wideband.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • alt+64
            CBC Senator XXL
            • 27.02.2006
            • 571
            • bgd

            #20
            Mislio sam da ovo nikad necu reci, al...

            brick. el moze malo detaljnije

            Sad ozbiljno, sta tacno radi WB... ok siri opseg, to sam skapirao iz imena, al jel to jedina poenta, sto daje preciznije podatke il ima jos nesto...

            Comment

            • TECA
              CBC Senator XXL
              • 14.10.2007
              • 2355
              • Oz

              #21
              Brick,molio bih te za sire objasnjenje rada ove sonde.Pre neki dan sam popravljao,menjao dih.izduvne grane na Skodi fabiji 2.0 AZL 2004g. Po brisanju memorije gresaka sam gledao u signale lambda sondi i stvari stoje ovako:druga sonda pokazuje napon u voltima 0-1,a prva u mA!Ide cak i u minus sa mA(od minus 0.5 do oko 3mA u dodavanju i oduzimanju gasa u mestu).Kako se ona posmatra u voznji?
              Posmatrano sa Wurth dijagnostikom.Hvala unapred!

              Comment

              • Nenad
                CBC Senator XXL
                • 06.01.2005
                • 1364
                • BBgd/Mow

                #22
                Ovde mozhesh da vidih glavnu razliku izmedju WB in NB lambde
                Na levoj slici je zelenim obelezen opseg rada NB(klasicne) lambde u odnosu na WB.
                WB................................................ .................................................. ...NB


                Ukratko, WB lambda ce ti dati mnogo preciznije podatke o AFR na odredjenim obrtajima. Sa NB lambdom samo vidis kako prakticno ECU bogati ili osiromashuje smesu vazduha i goriva. Sa njom ne mozesh da vidis kada i gde ulazish u siromashnu smesu.
                NB lambda u osnovi radi tako sto izvlaci srednju velicinu iz max. i min. pokazatelja i to dovodi do usporavanja procesa davanja informacije, tj. to sto vidish je vec neshto sto je vec proshlo. WB ima reakciju manju od 100milisekundi i prakticno daje On-line informaciju i u mnogo vecem opsegu naravno, realniju.
                Za one koji hoce da modifikuju motor, WB je nezamenljiv.
                Takodje moze da se spoji na fabricki ECU (ima posebna zica na senzoru) tako da ECU moze da ocitava podatke na koje je navikao.

                Po temi,
                mozda ti ovo pomogne u povezivanju AFR cajgera i lambde http://www.sw-performance.com/upload/B- ... 0Ratio.pdf
                Boost or bust...

                Comment

                • BARTONE
                  CBC Senator XXL
                  • 25.09.2006
                  • 398
                  • Bor

                  #23
                  da ne otvaram novu temu jer problem koji je danas poceo vezan je za air/fuel cajgera i lambde
                  na slici sam obelezio 0 2 i 1

                  do sada sam imao sledecu situaciju
                  rad na benzinu-kazaljka stalno varirala od 0 do 1
                  na plinu (imam obican venturi) kazaljka uvek bila na 1
                  medjutim danas primetim sledece
                  rad na benzinu-kazaljka stalno varira od 0 do 2
                  na plinu stoji na 2
                  posumnjao i prekontrolisao sam sve spojeve i sve je ok
                  auto je citroen zx 1.4i bosch mono-motronik MA3.0 presao 140 000
                  sonda je i stara je kolko i auto
                  nemam voltmetar pa nisam proveravao napon na sondi
                  sta bi mogao biti uzrok ovakvoj situaciji,sonda odsvirala ili je mozda cajger odsvirao?

                  Comment

                  Working...
                  X