problem s lerom , paljenjem ili nešto drugo?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sezdesetdevetka
    CBC Član
    • 25.11.2007
    • 76
    • Vrbas

    problem s lerom , paljenjem ili nešto drugo?

    Ljudi pomagajte zapalicu auto!
    Na mojoj zastavi 128 pre 30 000 km sam odradio osveženje motora (Radjena glava,karike promenjene) promenjeni ležajevi radilice (na kojoj je svaki ležaj imao svoju specijalu) uglavnom auto je palio na pip kako na plin tako i na benzin i leti i zimus mogao sam da ga poteram i do 150.
    Sada kada su počeli hladni dani počeli su i problemi prvo s paljenjem bilo je sve teže i teže. Promenio sam sve filtere kako od plina tako i od vazduha,benzina,ulje novo i filter, elektronsko paljenje komplet (mislim da je Čajevac) nove svećice i opet isti problem. Ujutro nema šanse da upali ni na benzin ni na plin bez poštenog "mučenja".Promenim alternator (kad popalim svetla,ventilator,brisač gori lampica) anlaser drugi i opet isto. Odem do majstora on nešto petljo i opet ništa ajd na gurku nekako je sastavio. Kada sam krenuo kući na pola puta čujem brujanje napred odmah kod drugog majstora najbližeg kaže glava ventili ostavim auto kod njega. Sutradan mi javlja kako mi je zaribao ležaj na španeru kaiša i da mi je kaiš preskočio 3 zuba. Novi kaiš štela itd. Problem ostao. Prvo paljenje katastrofa kasnije pali na pip,usto non stop nemogu da nameste ler (čuje se nepravilan rad) na benzinu se i nevidi toliko a na plinu još kako, auto vuče ko lud do 3će a kad ubacim u četvrtu kao da su mi zakačili prikolicu pozadi nemože da ide preko 110 više neznam šta da mu radim. Da li je glava ili nešto drugo merili su mi kompresiju jedan majstor kaže da na jednom klipu gubim kompresiju drugi kaže kompresija 8 bara! Više nisam pametan
    Niko nije savrsen
  • TECA
    CBC Senator XXL
    • 14.10.2007
    • 2355
    • Oz

    #2
    Proveri kvalitet varnice na jednom od kablova ka svecicama pre nego sto pocnes da ga jutru palis.Primakni taj kabal da mase na oko 2cm,neka neko zavergla a ti posmatraj ima li varnice.Mora varnica biti jaka,da cujes da bas pucketa.Ako je nema ili se javlja tek kada kabal priblizis masi na manje od centimetra probaj sa drugom raz.rukom,ako je isto probaj drugu bombinu ,ako i onda nista,komutator.Imao sam nekoliko takvih slucajeva i nisam ih mogao resiti sve dok mi musterije nisu ostavili auto ispred radnje da se bas ohlade do jutra.Probaj pa pisi...

    Comment

    • sezdesetdevetka
      CBC Član
      • 25.11.2007
      • 76
      • Vrbas

      #3
      Danas sam zamenuo kablove al nema efekta. sutra sam se dogovorio s majstorom popodne pa ćemo videti ja sam i inače hteo da zamenim komutator ali ga kod nas u Vrbasu nema. Inače problem mi se javljao i ranije pre nego što sam stavio elektronsko a promenuo sam sve sem kablova (sad i to) pomišljam da mi nije možda oštećen zupčanik koji tera razvodnik? Videćemo sutra
      Niko nije savrsen

      Comment

      • TECA
        CBC Senator XXL
        • 14.10.2007
        • 2355
        • Oz

        #4
        Valjda je to elektronsko paljenje pratila i bombina?Nije valjda ostala ona od platina?!
        Prebaci ga na benzin jos veceras,lakse ce te dijagnistikovati kvar.Na samom pocetku proverite da li leptir sauha zatvara do kraja

        Comment

        • Lord_o21
          CBC Senator XXL
          • 29.04.2006
          • 494
          • Novi Sad

          #5
          Ako ste 2x skidali glavu i igrali se (i ako niste) proveri da li je uzubljen kako treba (dole na reper,gore 1 cilindar na paljenju)... Ako to nije proveri kako je paljenje nastelovano...
          ...technology is the only Replacement for Displacement.

          Comment

          • sezdesetdevetka
            CBC Član
            • 25.11.2007
            • 76
            • Vrbas

            #6
            Pa naravno da sam stavio i bobinu od elektronskog paljenja rekoh da sam sve izmenjao osim kablova a i njih sam sada nove stavio to vazi i za podešavanje kaiša znači sve po propisu.Ostaje mi kapa,ruka i da vidim da mi karburator negde ne falšira tj vuče dodatni vazduh.I verovali ili ne ali na plin upali pre nego na benzin
            Niko nije savrsen

            Comment

            • sezdesetdevetka
              CBC Član
              • 25.11.2007
              • 76
              • Vrbas

              #7
              E koji sam ja baksuz pa to nema ni u ginisovoj ovo je van svake klase. Jutros sednem u osmicu i pipnem dvaput plin malo zaverglam stanem pa ponovo pipnem plin zaverglam i odma upali sednem i krenem na posao sav srećan još usput pošlepam jednog sa unom koji nije mogao da upali.
              Kad sam završio oko podne sednem i da upalim a ono anlaser samo cakće (automat) a kad je i krenuo da vergla to je bilo katastrofalno jadno kao da mi je akumulator skroz prazan , ajd ostavim ga i dodjem kasnije s kolegom da probamo na kablove ista priča. Ajd gurnućemo ga gurnuli možda na par metara upalio odmah i dok sam ja prilazio kolima čujem napred neku buku odmah ga ugasim kad na vodenoj pumpi remenica pukla kajš ispod kola leži jbga parkirao i ostavio na parkingu kad kolega završi smenu šlepanje šta ću.
              Niko nije savrsen

              Comment

              • TECA
                CBC Senator XXL
                • 14.10.2007
                • 2355
                • Oz

                #8
                Ako ga nisi sinos prebacio na benzin,sasvim ja normalno da ti je jutros upalio na plin,treba mu jutru dosta verglanja dok povuce i napuni benzinom karburator.

                Comment

                • sezdesetdevetka
                  CBC Član
                  • 25.11.2007
                  • 76
                  • Vrbas

                  #9
                  Ma inače je imao problem sa paljenjen ali samo s prvim jutarnjim ono vergla vergla al nedaje ni znake da bi upalio pa onda malo da znaka pa nakraju sastavi i to posle poodosta verglanja maltene do praznog akumulatora. Problem se javljao i na plinu i na benzinu i pre i posle ugradnje elektronskog paljenja. Imao je problem i sa lerom nikako ga uštelovati pa to ti je. Neki dan sam išao do susednog mesta dok sam na gasu sve je ok čim ga pustim na niže obrtaje on počne da trese drma ono baš se oseti kao kad ti platine crkavaju .Sada sam ga oterao kod majstora pa ćemo videti celog ćemo ga rasturiti od menjača, glave,karburatora pa dalje dok ne nadjemo šta je
                  Niko nije savrsen

                  Comment

                  • Keketarac
                    CBC Senator XXL
                    • 01.09.2007
                    • 588
                    • Novi Sad
                    • Seat Ibiza 1.2 TSI

                    #10
                    celog ćemo ga rasturiti od menjača, glave,karburatora pa dalje dok ne nadjemo šta je
                    Zastava i nije tako los auto

                    Comment

                    • sezdesetdevetka
                      CBC Član
                      • 25.11.2007
                      • 76
                      • Vrbas

                      #11
                      Ne mečku ima čujem da malim Japancima služi ko lego u obdaništu
                      Niko nije savrsen

                      Comment

                      • TECA
                        CBC Senator XXL
                        • 14.10.2007
                        • 2355
                        • Oz

                        #12
                        Moze biti da ti je "procurio"servo kocnica ili crevo od usisne grane do njega!Skini to crevo do usisne grane i necim zatvori .Ako stabilizuje ler,onda si resio problem.Mislim da jos nije vreme da rasturas motor.

                        Comment

                        • sezdesetdevetka
                          CBC Član
                          • 25.11.2007
                          • 76
                          • Vrbas

                          #13
                          Čemu to crevo služi ? Da li stvara vakum ili nešto drugo ?
                          A što se tiče glave nisam je skidao a preskočio mi je kaiš no videćemo. Izmerićemo kompresiju.
                          Menjač takodje moram skidati jer mi nešto s korpom nije kako treba nema onog laganog prelaza kad šaltaš nego na vrlo kratom odstojanju hvata. Ono puštaš lagano i odjednom je u brzini kako god da namestiš sajlu dole ili gore isto je.Pogledaćemo sajlu da negde nije načeta a moram i druk ležaj menjati pošto se čuje kad pustim kvačilo.
                          Uglavnom treba ga pretresti ima dosta sitnica a sve one utiču više ili manje a i ja volim kad sam na otvorenom da stisnem pedalu pa bi bilo i pametno da je sve ispravno.
                          Zahvaljujem za savet
                          Niko nije savrsen

                          Comment

                          • Miljan
                            CBC Senator XXL
                            • 18.01.2006
                            • 459
                            • Nis

                            #14
                            Originally posted by sezdesetdevetka
                            moram i druk ležaj menjati pošto se čuje kad pustim kvačilo.
                            To nije druk lezaj, nego lezajevi u menjacu, druk lezaj se cuje kad stisnes kvacilo.

                            Comment

                            • sezdesetdevetka
                              CBC Član
                              • 25.11.2007
                              • 76
                              • Vrbas

                              #15
                              E to nisam znao iskreno nisam baš ni obraćao pažnju znam da se čuje sad da li kad pustim il stisnem nemam pojma.Uglavnom pogledaćemo i to nebime čudilo da mi fali ulja pošto su mi manžetne loše.
                              Niko nije savrsen

                              Comment

                              Working...
                              X