Ljudi pomagajte zapalicu auto!
Na mojoj zastavi 128 pre 30 000 km sam odradio osveženje motora (Radjena glava,karike promenjene) promenjeni ležajevi radilice (na kojoj je svaki ležaj imao svoju specijalu) uglavnom auto je palio na pip kako na plin tako i na benzin i leti i zimus mogao sam da ga poteram i do 150.
Sada kada su počeli hladni dani počeli su i problemi prvo s paljenjem bilo je sve teže i teže. Promenio sam sve filtere kako od plina tako i od vazduha,benzina,ulje novo i filter, elektronsko paljenje komplet (mislim da je Čajevac) nove svećice i opet isti problem. Ujutro nema šanse da upali ni na benzin ni na plin bez poštenog "mučenja".Promenim alternator (kad popalim svetla,ventilator,brisač gori lampica) anlaser drugi i opet isto. Odem do majstora on nešto petljo i opet ništa ajd na gurku nekako je sastavio. Kada sam krenuo kući na pola puta čujem brujanje napred odmah kod drugog majstora najbližeg kaže glava ventili ostavim auto kod njega. Sutradan mi javlja kako mi je zaribao ležaj na španeru kaiša i da mi je kaiš preskočio 3 zuba. Novi kaiš štela itd. Problem ostao. Prvo paljenje katastrofa kasnije pali na pip,usto non stop nemogu da nameste ler (čuje se nepravilan rad) na benzinu se i nevidi toliko a na plinu još kako, auto vuče ko lud do 3će a kad ubacim u četvrtu kao da su mi zakačili prikolicu pozadi nemože da ide preko 110 više neznam šta da mu radim. Da li je glava ili nešto drugo merili su mi kompresiju jedan majstor kaže da na jednom klipu gubim kompresiju drugi kaže kompresija 8 bara! Više nisam pametan
Na mojoj zastavi 128 pre 30 000 km sam odradio osveženje motora (Radjena glava,karike promenjene) promenjeni ležajevi radilice (na kojoj je svaki ležaj imao svoju specijalu) uglavnom auto je palio na pip kako na plin tako i na benzin i leti i zimus mogao sam da ga poteram i do 150.
Sada kada su počeli hladni dani počeli su i problemi prvo s paljenjem bilo je sve teže i teže. Promenio sam sve filtere kako od plina tako i od vazduha,benzina,ulje novo i filter, elektronsko paljenje komplet (mislim da je Čajevac) nove svećice i opet isti problem. Ujutro nema šanse da upali ni na benzin ni na plin bez poštenog "mučenja".Promenim alternator (kad popalim svetla,ventilator,brisač gori lampica) anlaser drugi i opet isto. Odem do majstora on nešto petljo i opet ništa ajd na gurku nekako je sastavio. Kada sam krenuo kući na pola puta čujem brujanje napred odmah kod drugog majstora najbližeg kaže glava ventili ostavim auto kod njega. Sutradan mi javlja kako mi je zaribao ležaj na španeru kaiša i da mi je kaiš preskočio 3 zuba. Novi kaiš štela itd. Problem ostao. Prvo paljenje katastrofa kasnije pali na pip,usto non stop nemogu da nameste ler (čuje se nepravilan rad) na benzinu se i nevidi toliko a na plinu još kako, auto vuče ko lud do 3će a kad ubacim u četvrtu kao da su mi zakačili prikolicu pozadi nemože da ide preko 110 više neznam šta da mu radim. Da li je glava ili nešto drugo merili su mi kompresiju jedan majstor kaže da na jednom klipu gubim kompresiju drugi kaže kompresija 8 bara! Više nisam pametan

Comment