VV,da pojasnim.Znam da se radi o DIS sistemu i da je signal vis.nap. sa 1.cil. jer vidim varnicu na kompresiji i na izduvavanju(exhaust),ali se takodje vidi i "potpis" u vidu smetnji koje pravi "breakdown kv spike" bobine koja pali 2. i 3. cilindar,na tom istom signalu.
Ako se pazljivo prati samo donji deo CKP signala(deo kad je signal na 0 volti) vide se mali "skokovi" koje mislim da izazivaju drajveri bobina za vreme dwell perioda.Na osnovu toga sam izveo zakljucak da dolazi do izostanka varnice,jer ne vidim smetnje na VN signalu i padove napona na CKP signalu kad je 3.cil. na kompresiji.
Medjutim,sve ovo nije toliko bitno za ovaj slucaj,samo sam izneo svoja zapazanja.Iz radoznalosti sam hteo da vidim koje su brizgaljke iskljucene.
Pitam se kako reaguje vlasnik posle vremena koje je proslo ili je auto napravljen?Znam da meni u slicnim situacijama stranka vec sedi na glavi
Ako se pazljivo prati samo donji deo CKP signala(deo kad je signal na 0 volti) vide se mali "skokovi" koje mislim da izazivaju drajveri bobina za vreme dwell perioda.Na osnovu toga sam izveo zakljucak da dolazi do izostanka varnice,jer ne vidim smetnje na VN signalu i padove napona na CKP signalu kad je 3.cil. na kompresiji.
Medjutim,sve ovo nije toliko bitno za ovaj slucaj,samo sam izneo svoja zapazanja.Iz radoznalosti sam hteo da vidim koje su brizgaljke iskljucene.
Pitam se kako reaguje vlasnik posle vremena koje je proslo ili je auto napravljen?Znam da meni u slicnim situacijama stranka vec sedi na glavi
Comment