DODGE NEON

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Valent Vudriga
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 2778
    • USA

    DODGE NEON

    94 god Dodge Neon, SOHC 2.0L motor, DIS sistem za VN struju, sekvencijalno ubrizgavanje pomocu MAP sensora.

    Nakon hladnog starta motor radi odlicno, dobro vuche. Nakon 12-13 minuta pocne trokirati na jedan cilindar, a potom na vise od jednog, pocne se uzasno tresti i konacno stane da se nebi mogao upaliti dok se ne ohladi, mozda pola sata ili vise. Ako se upali nakon pola sata radi dobro, ali samo minutu da bi opet ponovio iste simptome i ugasio se.
    MIL lampica gori i u memoriji imamo hrpu kodova.

    P1390 Zubcasti remen preskocio jedan zub.
    P0325 Temp. motora niska.
    P0325 Primarni signal bobine #1.
    P0340 Nedostatak signala sa sensora bregaste osovine.
    P0320 Nedostatak signala s koljenastog vratila.
    P0351 Primarni signal bobine #2.
    P0391 Povremeni gubitak signala s bregaste i koljenastog vratila.
    P1294 Ciljni ler gas nije postignut.

    ?????????????????????????????????????????????????? ???????????????????
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    Ko ce prvi!
    Kad je menjao svecice...salim se =]

    Gde krenuti
    P1390 Zubcasti remen preskocio jedan zub.
    P0325 Temp. motora niska.
    P0325 Primarni signal bobine #1.
    P0340 Nedostatak signala sa sensora bregaste osovine.
    P0320 Nedostatak signala s koljenastog vratila.
    P0351 Primarni signal bobine #2.
    P0391 Povremeni gubitak sognala s bregaste i koljenastog vratila.
    P1294 Ciljni ler gas nije postignut.

    Verovatno je jedna od ovih gresaka izazvala prijavu nekih ostalih.
    Posto imamo dosta gresaka sve jedno ako se odmah uhvatimo za neku komplikovaniju.

    Posto kod glupog amera kod P1390 moze izazvati prijavu raznih gluposti malo cemo se iscimati i prekontrolisati je li preskocio ili nije. Prekontrolisacemo i spanovanje kaisa.
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • RANK
      CBC Senator XXL
      • 28.02.2007
      • 1635
      • Beograd
      • FIAT MAREA WEEKEND 1

      #3
      ja bih prvo proverio-zamenio senzor radilice, iz vise razloga. prvo signal sa radilice je osnovni za paljenje, drugo poredjenjem tajminga senzora radilice i bregaste ecu utvrdjuje da li je motor pravilno uzupcen.
      "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

      Comment

      • RANK
        CBC Senator XXL
        • 28.02.2007
        • 1635
        • Beograd
        • FIAT MAREA WEEKEND 1

        #4
        ...mada, kad bolje razmislim, konektor ecu-a ili los spoj neke od masa ecu-a moze da bude uzrok.
        "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

        Comment

        • Valent Vudriga
          CBC Senator XXL
          • 02.04.2005
          • 2778
          • USA

          #5
          M: Posto kod glupog amera kod P1390 moze izazvati prijavu raznih gluposti malo cemo se iscimati i prekontrolisati je li preskocio ili nije. Prekontrolisacemo i spanovanje kaisa.
          Zubcasti remen je jako nedostupan. Jako nezahvalan posao. Osim toga, na hladno sve je OK. Ako je preskocio, onda se mora manifestirati i hladan i vruc.
          RANK:...mada, kad bolje razmislim, konektor ecu-a ili los spoj neke od masa ecu-a moze da bude uzrok.
          Da, postoji mogust lose mase, spojeva na vodovima, a i ECU bi mogao biti defektivan.
          Ispada da je masa bila malo prljava, no ciscenjem nije doslo do poboljsanja.

          Comment

          • Darth Nihilus
            CBC Senator XXL
            • 13.04.2005
            • 417
            • Srbija, Paracin

            #6
            Jel se ECU greje više nego što je normalno?
            Do not underestimate the power of the Dark Side

            Comment

            • Valent Vudriga
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 2778
              • USA

              #7
              Ja nisam nikad mjerio temperaturu ECU-a da bih ustanovio sto je normalni nivo, a sto povecani. Sljedeci put cu se pozabaviti time.
              Doticni ECU sam imao u ruci i ne bih rekao da se pregrijavao.

              Comment

              • SAAB PoWeR
                CBC Senator XXL
                • 26.04.2005
                • 1394
                • tu iza coska(Milwaukee USA)

                #8
                Originally posted by RANK
                ja bih prvo proverio-zamenio senzor radilice, iz vise razloga. prvo signal sa radilice je osnovni za paljenje, drugo poredjenjem tajminga senzora radilice i bregaste ecu utvrdjuje da li je motor pravilno uzupcen.
                bas tako , ako senzor radilice ne valja na osnovu koih informacija motor radi prvih 12-13 minuta
                _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

                Comment

                • RANK
                  CBC Senator XXL
                  • 28.02.2007
                  • 1635
                  • Beograd
                  • FIAT MAREA WEEKEND 1

                  #9
                  ne radi kad se zagreje
                  "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                  Comment

                  • nijebitno
                    CBC Senator XXL
                    • 14.03.2006
                    • 629
                    • Modrica

                    #10
                    akon 12-13 minuta pocne trokirati na jedan cilindar, a potom na vise od jednog
                    Da li je utvrdjeno da trokira na jedan cilindar i koji ili je ovo samo opis kako se motor ponasa?

                    Sve upucuje na neki problem sa davacem polozaja radilice ili bregastih, ali da je tako jednostavno ne bi bilo na kvizu . Ipak to mora biti polazna tacka. Provjeriti paljenje, stroboskopom ili vec primjerenom metodom za pomenuto paljenje. Ako paljenje nije ok provjeriti davac polozaja radilice osciloskopom ili nekom drugom primjerenom metodom.

                    Da li na izduvu smrdi nesagorujeli benzin kada nastupi to masovno trokiranje?

                    Da li su problemi vezani bas za temperaturu motora tj. da li se manifestuju uvijek na istoj temperaturi motora?
                    Difference between man and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #11
                      Originally posted by Valent Vudriga
                      Zubcasti remen je jako nedostupan. Jako nezahvalan posao. Osim toga, na hladno sve je OK. Ako je preskocio, onda se mora manifestirati i hladan i vruc.
                      Pa moze da mu ne smeta jedan zub kad je hladan i pod saugom a kada dostigne radnu i spusti ler da se onda gasi.

                      No nije to problem cim pokusavas preusmeriti.

                      Prekontrolisati sve spojeve i konektore na dohvat ruke, uociti ako je negde nesto nagnjeceno, dirano, pokidano, polomljeni osigutaci dzekova. Uglavnom promrdati sve moguce spojeve kad je zxagrejen.

                      Drugo...pobrisati greske. Pustiti ga u rad i pratiti koju gresku prvo prijavljuje i kojim redosledom zatim ostale.
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • SAAB PoWeR
                        CBC Senator XXL
                        • 26.04.2005
                        • 1394
                        • tu iza coska(Milwaukee USA)

                        #12
                        ajd necu vise da se ubacujem ,ali ovo moram da napisem

                        @nijebitno

                        verujem da je ovaj problem na KVIZU bas iz razloga sto je jednostavan problem , da je nesto teze ko zna do kad bi se to razresilo ovde

                        problem je jednostavan ,ali te vuce na tezu stranu
                        ajd necu vise
                        valent ,morao sam
                        _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

                        Comment


                        • #13
                          1994/95 Neon je na listi kao OBDII kompatibilan.Imam neka pitanja u vezi sa kodovima
                          P0325 Temp. motora niska.
                          Zar to ne bi trebao da bude P0125 "Engine Coolant Temperature (ECT) Insufficient for Closed Loop Fuel Control"?P0325 je knock sensor.
                          P0325 Primarni signal bobine #1.
                          P0351?
                          P0351 Primarni signal bobine #2.
                          P0352?
                          Ostali kodovi izgledaju ok.

                          Comment

                          • nijebitno
                            CBC Senator XXL
                            • 14.03.2006
                            • 629
                            • Modrica

                            #14
                            @SAAB PoWeR
                            Zivi bili pa vidjeli
                            Difference between man and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • Valent Vudriga
                              CBC Senator XXL
                              • 02.04.2005
                              • 2778
                              • USA

                              #15
                              Strobom nije moguce provjeriti paljenje, nema oznaka nigdje.
                              Problem je vezan za vruc motor. Kako bi vi to radili tamo, a pogotovo oni koji nemaju osciloskop?
                              Velika vrata su zatvorena, sto dalje? Navalili ste na pogadjanje, nece niko koristiti dostupne alate.
                              Inace, motor gori ulje pa analiza ispusnih plinova nije validna. Zatezanjem zica ne dobije se nista.
                              M je navalio na zub. Kako provjeriti a da ne potrosimo uzaludno 4 sata.
                              Greske su navedene po redosljedu pojavljivanja.

                              Elwood, po125 je za adekvatno zagrijavanje motora i identificira otvoren termostat. Postoje i drugi kodovi vezani za sensor i temperaturu.

                              Comment

                              Working...
                              X