BMW 5. serije E39 3.5l 535i

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Zmaj KV
    CBC Senator
    • 05.10.2005
    • 202
    • Kraljevo

    BMW 5. serije E39 3.5l 535i

    BMW 5. serije E39 535l (engine code 35 8S 1) `98 god. - NECE DA UPALI
    Auto je imao ozbiljniji udes i od tada nije radio odnosno nece da upali, posto je limarija popravljena predjeno je da se radi na njegovom paljenju, zakacen je bio na dijagnostiku koja nije zabelezila ni jednu gresku, e sad zasto nece da upali kad je sve na "papiru" ok, elektrika je ok i osiguraci su ok, da nije do KNOCK Senzora (ovej motor ih ima cetiri zavijenih na bloku ispod usisne grane)? Taster odnosno dugme za resetovanje na ovom automobilu za Knock senzor ne postoji, kako onda resetovati knock senzore? Koji su jos moguci razlozi zbog kojih auto nece da upali?
    Sa alatom UNIOR majstor nije junior!
  • nijebitno
    CBC Senator XXL
    • 14.03.2006
    • 629
    • Modrica

    #2
    Senzor radilice ili bregaste mozda
    Difference between man and boys is the price of their toys

    Comment

    • darko-sice
      CBC Senator
      • 01.11.2005
      • 200
      • Aleksinac

      #3
      Kazi mi sta mu fali....struja ili gorivo....niste li nesto od dzekova izostavili....cime je radjena dijagnostika....
      POZDRAV

      Comment

      • Zmaj KV
        CBC Senator
        • 05.10.2005
        • 202
        • Kraljevo

        #4
        ECU ne ocitava greske.
        Jel poseduje ovaj auto IFS?
        Sa alatom UNIOR majstor nije junior!

        Comment

        • Srdjan
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 2416
          • Bajina Basta/Beograd

          #5
          Da nema veze sa onim sto prekida dovod goriva u slucaju udesa? Zaboravio sam kako se zove
          Lancia Kappa 2.0 20v

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #6
            Inercioni prekidac.

            U svakom slucaju, jako malo informacija o problemu da bi se mogao dati smislen savet.
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • overspeed
              CBC Senator XXL
              • 24.05.2005
              • 2779
              • Kosovska Mitrovica

              #7
              Re: BMW 5. serije E39 3.5l 535i

              Originally posted by Zmaj KV
              Auto je imao ozbiljniji udes i od tada nije radio odnosno nece da upali..

              ...zakacen je bio na dijagnostiku koja nije zabelezila ni jednu gresku, e sad zasto nece da upali kad je sve na "papiru" ok, elektrika je ok i osiguraci su ok...
              Koliko je to bio "ozbiljan udes" u smislu lokacije i nivoa/obima shtete, pojam "ozbiljan" nije bash detaljan i ne govori bash puno, slozhicesh se? Shta je sve "ispod haube" stradalo i u kojoj meri, da li je i shta moralo biti zamenjeno u totalu, koliko je motor bio oshtecen? Koji deo auta je bio oshtecen najvishe, udarac cheoni ili bochni? Sve ovo i josh mali milion drugih stvari mogu da ukazhu na potencijalni uzrok tog problema, pa se potrudi da budesh detaljniji kako bi ljudi mogli da ti daju konkretnije savete ili sugestije.

              Ako je auto vec bio u "ozbiljnom" udesu onda je dijagnostika takoreci poslednja na spisku stvari koje treba odraditi, a to shto nije registrovala nikakav problem ne treba da chudi jer ona i ne mozhe da dijagnostikuje probleme nastale usled mehanichkih oshtecenja, odnosno ne mozhe da detetuje na osnovu nekih "ulaznih parametara" kad odredjeni delovi jednostavno mehanichki nisu vishe ispravni. Pitanje je da li je u tako "ozbiljnom" udesu i sam sistem ostao chitav...
              http://www.bmw.tv

              Comment

              • Valent Vudriga
                CBC Senator XXL
                • 02.04.2005
                • 2778
                • USA

                #8
                Pet dolara na onaj sensor iza ljevog coshka.

                Comment

                • dieselman
                  CBC Senator XXL
                  • 14.11.2005
                  • 833
                  • tt

                  #9
                  ..sto li niko ne sme da se kladi

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    #10
                    Zato sto je Vali u pravu
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • Valent Vudriga
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2005
                      • 2778
                      • USA

                      #11
                      Ako nije onaj iza ljevog, uvijek mozemo zamijeniti onaj iza desnog. Ako uz to promijenimo i MAF sensor, mozda upali.

                      Comment

                      • Zmaj KV
                        CBC Senator
                        • 05.10.2005
                        • 202
                        • Kraljevo

                        #12
                        Izvinjavam se sto se pre nisam javio

                        Udaren je bok auta - vozaceva strana, pod haubom nista nije dirano, popravke su prvo samo bile izvrsene na limariji pa je posle pristupljeno resavanju problema startovanja, crko je bio jedan od glavnih osiguraca - 50A sa suvozaceve strane koji je promenjen i to je sve sto je bilo ocigledno, potom su proveravani releji (engine control relay ispravan i dolazi napon na njega - ne dolazi pobuda sa ECU na njega, fuel pump relay ispravan - pumpa ispravna ali radi samo kad direktno je pobudim ovako na kontakt i u verglanju nece da radi a jasno je i zasto kad nema pobude za EC relay nema pobude ni za FP relay, ignition coil relaj - ok...) i nista sve je ok, potom je kacen na dijagnostiku (car soft) koja nije citala nikakve graske, drugari su onda posumljali na bezbednosni sistem (imobilajzer) pa je zamenjeno sledece imobilajzer, citac, kontakt brava i kljuc (komplet "pozajmljen" sa auta koji je radio) nakon te izmene preko dijagnostike imobilajzer je sinhronizovan i uskladjen sa ECU. Naravno opet nista... ista prica auto nece da upali...
                        Sa alatom UNIOR majstor nije junior!

                        Comment

                        • 206
                          Admin od ispočetka :)
                          • 09.12.2004
                          • 9548
                          • Beograd
                          • 206

                          #13
                          I dalje ne napisa da li ste resetovali inercioni prekidac.
                          The difference between men and boys is the price of their toys

                          Comment

                          • Zmaj KV
                            CBC Senator
                            • 05.10.2005
                            • 202
                            • Kraljevo

                            #14
                            IFS nije resetovan. To bi bilo naj prostije resenje ali koliko mi se cini ovaj automobil to ne poseduje... ima samo 4 knock senzora zasrafljenih na blok motora ispod usisne grane koji su u direktnoj elektricnoj vezi sa ECU. E sad ako ovaj auto ima IFS neka mi neko kaze njegovu lokaciju.
                            Sa alatom UNIOR majstor nije junior!

                            Comment

                            • overspeed
                              CBC Senator XXL
                              • 24.05.2005
                              • 2779
                              • Kosovska Mitrovica

                              #15
                              Originally posted by Zmaj KV
                              potom su proveravani releji (engine control relay ispravan i dolazi napon na njega - ne dolazi pobuda sa ECU na njega, fuel pump relay ispravan - pumpa ispravna ali radi samo kad direktno je pobudim ovako na kontakt i u verglanju nece da radi a jasno je i zasto kad nema pobude...
                              Da, ako je auto oshtecen na opisani nachin, i pod pretpostavkom da je niste nishta propustili u naknadnoj inspekciji, onda je jedina opcija da je u pitanju besbednosni sistem, odnosno sistem zashtite kradje automobila.

                              Originally posted by Zmaj KV
                              drugari su onda posumljali na bezbednosni sistem (imobilajzer) pa je zamenjeno sledece imobilajzer, citac, kontakt brava i kljuc (komplet "pozajmljen" sa auta koji je radio) nakon te izmene preko dijagnostike imobilajzer je sinhronizovan i uskladjen sa ECU. Naravno opet nista... ista prica auto nece da upali...
                              Ovo niste morali da radite, jer nije u tome problem. Naravno, to ste na kraju i sami shvatili

                              Bezbednosni sistem za prevenciju kradje, iliti EWS (electronische wegfahrsperre) je uzrok svega, a immobilizer je samo jedna od stvari koje taj sistem kontrolishe. Osim toga, ews je zaduzhen za "brigu" o automobilu, pre svega motoru, nevezano za zashtitu od kradje. Na primer, ovaj sistem "chuva" motor startera tako shto preko senzora radilice prati rad motora i putem prekidacha odluchuje u kom momentu (na kojim rpm) ce motor startera da se upali/ugasi. Postoji josh mnogo stvari koje ovaj sistem prati i kontrolishe, ali to nije bitno u ovom trenutku. Naravno, ovde podrazumevam i govorim o ews 2 sistemu, koji je bmw modele ugradjivao od pochetka 1995. godine.

                              Ono shto jeste bitno jer da ochigledno postoji neki prekid u komunikaciji izmedju elemenata sistema zashtite na automobilu/kljuchu, i problem cesh rechiti onda kad locirash gde je taj prekid.

                              EWS 2 sistem komunicira sa eeprom-om u transponderu koji se nalazi u "kod kljuchu", i to je prvi link koji mora da postoji kad se vlasnik priblizhi/udje u vozilo, da bi uopshte mogao da stavi auto u pogon.
                              Kad se kljuch nadje u kontakt bravi, tj. ako je ispravan i immobilizer/alarm vec nije pocheo da vrishti , onda on zapochne komunikaciju sa antenom koja je u obliku prstena locirana oko kontakt brave. Komunikacija se obavlja preko AM talasa, frekvencije 125 kiloherca, a onda antena ovaj analogni ulazni signal pretvara u digitalni i zapochinje komunikaciju sa ews 2 modulom. Ews 2 se inache nalazi iza suvozachke kasete, koja se mora demontirati pre nego se omoguci pristup ews modulu.
                              Tek kad ews 2 modul prepozna da se radi o pravom kljuchu (dakle i pored chinjenice da je lice odnosno vlasnik vec otkljuchao vrata, bez obzira na to da li se ili nije oglasio alarm/immobilizer), znachi chak i pod pretpostavkom da je neki lopov "zaobishao" te primarne sisteme odbrane, tek pravi kljuch u bravi ce ews 2 sistem "naterati" da otkljucha i razoruzha sve sisteme zashtite. Znachi, da bi ceo sistem radio, kljuch (eeprom u njemu) mora biti sinhronizovan sa ews sistemom preko isn-a (individual serial number), a ews mora biti na osnovu te ulazne informacije (isn-a) sinronizaovan sa dme/ecu modulom. Pri pokushaju starta motora, ews registruje isn i prosledjuje ga dme/ecu modulu, a dme modul uporedjuje isn sa interno uskladishtenim isn-om, i samo ako se brojevi podudaraju dozvolice se startovanje motora.
                              Ews 2 sistem se mozhe dodatno uskladiti da radi josh sa 6 kljucheva, ako je vlasnik toliko trapav da pogubi i originalni set kljucheva. Nakon toga dostigne maksimum i mora se menjati u kompletu.
                              Od marta '97 godine je ews sistem unapredjen, i oznachava se sa ews 3. Nisi naveo datum proizvodnje auta, ali se ovo u svakom sluchaju odnosi na e39. Kljuchevi su kod ews 3 sistema kodirani iskljuchivo za rad sa tim sistemom, i unutrasnji uskladishteni isn-ovi ne mogu vishe biti promenjeni. Isto se odnosi i na ews 3 modul, samo isn broj koji je fabrichki unet mozhe prepoznati kljuch sa identichnim isn-om, dakle oni moraju biti fabrichki usaglasheni. Napredak kod ovog sistema je da se svaki put menja "lozinka" (plivajuci kod) kojom komuniciraju transponder u kljuchu i ews modul.

                              Dakle, ovo su navodi iz struchne literature, pa ako ce biti od bilo kakve pomoci...

                              Pre nego shto pochnesh da petljash sa ovim stvarima, proveri senzore radilice i bregaste. Proveri glavni rele za ecu/dme modul, i proveri rele startera zato shto ako on i ne radi to dijagnostika nece ochitati, a problem mozhe biti upravo tu.

                              Ne znam sa kog automobila ste "pozajmili" kljuch, kontakt bravu i ecu za testiranje, ali ako su oni vec funkcionisali na tom autu, razlog zashto nisu radili na ovom je zato shto nisu uskladjeni sa ews modulom na njemu. Probajte da prebacite i ews modul sa tog auta na ovaj, uskladite kljuch sa ews-om, i ews sa ecu-om, resetujte sistem, pa onda probate da pokrenete motor.

                              Sorry na smoru
                              http://www.bmw.tv

                              Comment

                              Working...
                              X