BMW 5. serije E39 535l (engine code 35 8S 1) `98 god. - NECE DA UPALI
Auto je imao ozbiljniji udes i od tada nije radio odnosno nece da upali, posto je limarija popravljena predjeno je da se radi na njegovom paljenju, zakacen je bio na dijagnostiku koja nije zabelezila ni jednu gresku, e sad zasto nece da upali kad je sve na "papiru" ok, elektrika je ok i osiguraci su ok, da nije do KNOCK Senzora (ovej motor ih ima cetiri zavijenih na bloku ispod usisne grane)? Taster odnosno dugme za resetovanje na ovom automobilu za Knock senzor ne postoji, kako onda resetovati knock senzore? Koji su jos moguci razlozi zbog kojih auto nece da upali?
Auto je imao ozbiljniji udes i od tada nije radio odnosno nece da upali, posto je limarija popravljena predjeno je da se radi na njegovom paljenju, zakacen je bio na dijagnostiku koja nije zabelezila ni jednu gresku, e sad zasto nece da upali kad je sve na "papiru" ok, elektrika je ok i osiguraci su ok, da nije do KNOCK Senzora (ovej motor ih ima cetiri zavijenih na bloku ispod usisne grane)? Taster odnosno dugme za resetovanje na ovom automobilu za Knock senzor ne postoji, kako onda resetovati knock senzore? Koji su jos moguci razlozi zbog kojih auto nece da upali?




, onda on zapochne komunikaciju sa antenom koja je u obliku prstena locirana oko kontakt brave. Komunikacija se obavlja preko AM talasa, frekvencije 125 kiloherca, a onda antena ovaj analogni ulazni signal pretvara u digitalni i zapochinje komunikaciju sa ews 2 modulom. Ews 2 se inache nalazi iza suvozachke kasete, koja se mora demontirati pre nego se omoguci pristup ews modulu.
Comment