Originally posted by Dora
View Post
Trenutne cene gasa i kvalitet istoga?! Deo 2.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Pazi, da imaju barem malo razuma, pozvali bi čoveka kome ste to desilo, rekli naša greška, izvinjenje, nismo namerno, naš gas zadovoljava sve standarde, platićemo štetu koju ste pretrpeli, uradićemo vanrednu kontrolu , pronaći uzroke ispraviti greške... itd. E onad bi ja rekao svaka čast, poštujem takvog prodavca isporučioca robe i usluga i sa zadovoljstvom išao kod njih jer znam da vode računa o kvalitetu, svojim mušterijama, a ovako....prete čoveku koji je ispravljao njihove brljotine, da sam na njihovom mestu, dobro bih razmislio ko im je zadužen za odnose sa javnošću, jel taj zna svoj posao. (ne pucati na poštara, a oni to upravo rade)
Last edited by J21; 09.04.2014, 15:19.
Comment
-
-
Otprilike tako, greške se dešavaju i dešavaće se i ubuduće samo zavisi od načina rešavanja grešaka kako će se to odraziti na sve koji učestvuju. Najmanji je problem da obrišem poruke ali ostavlja malo gorak ukus u ustima.
Comment
-
-
Originally posted by Plinadzija View PostSa interneta se nista ne moze obrisati..
Comment
-
-
Originally posted by Dora View PostZvao me je advokat, preti tužbom zbog klevete... Ipak neko čita ovaj forum...
Mada, ne čudi me uopšte što čitaju, ova tema je zaista odlična da brzo i besplatno saznaš kako se kreću cene kod konkurencije. Tapatalk, prijaviš se na temu i čim neko postuje - opa, evo ga iskoči obaveštenje.
Comment
-
-
Ma Alan Ford je odavno prestao da bude ironija jer je naša stvarnost mnogo gora.
Udari te automobil na pešačkom pa te ovaj tuži što si mu se našao na putu?! (ili što si sporo prelazio).
Od kompanije tog kalibra (veličine i ugleda), svetske u svakom pogledu, među 20 najvećih (18. sada verovatno 15. ili 16.) uopšte a od javnih (većinski nedržavnih) sigurno u TOP 10 (možda i 5) i to po prometu (a po drugim pokazateljima i bolja) bi većina očekivala više (mene ne čudi, naročito ne kod nas, ovde samo "PEČAT" i "PENDREK" važe 100% ostalo je opcionalno).
Ako već čitaju (zar je moguće?! ... čisto sumnjam, nešto bi i naučili) onda bi već znali da se istina ne uterava batinama (pretnjama i tužbama) nego nečim drugim.
Uostalom, ne izdaje sertifikat o kvalitetu goriva advokat (pravnik) nego zna se ko. Bolje bi im bilo da skupe (ako im je još ostalo) nekoga od inženjera i da istraže slučaj i da se ugledaju na druge sebi ravne koji su priznavali slične greške (doduše malo su ih naterali da priznaju pre 30 godina pa sad ide malo lakše).
Možda i nije do Lukoil-a ali reakcija (pretnja tužbom) će pre potvrditi tako nešto nego opovrći. I sigurno (ali 101%) nije Lukoil jedini kome se ovo dešava (možda je i jedan od boljih i sa manjom statistikom) a sigurno (102%) se dešava.
Možda bi i dokazali da nije do goriva (do goriva u skladištu svakako nije, ali znaju oni do čega može biti, a ja ne smem da se izjašnjavam da ne dobijem i ja tužbu po nosu) i da je ovo pojava koja se može desiti i uz poštovanje procedura i pravila (iako ređe ni na Zapadu nije nemoguće).
ITD.
Po mom skromnom mišljenju radi se (verovatno) o izuzetno retkoj pojavi (i potpunom baksuzluku korisnika (te Lukoila kao dobavljača goriva)) gde je od 0,0...1% lošeg, veći deo stigao u jedan rezervoar (što će dokazati ili opovrgnuti oni koji su istog dana ili dan ranije i kasnije sipali na istoj pumpi).
Konkurencija bi sigurno ćutala (kao oni su "bezgrešni" pa da, nije nego) a utisak bi mogao toliko da se popravi do nivoa najbolje (a jeftine) reklame uopšte (recimo osim onih 6000rsd još 10x toliko za analizu slučaja ili tek par sati rada stručnjaka sa dobrom "fiokom" (dokumentacijom); pretpostavljam da negde u kosmosu zvanom Lukoil postoji takav slučaj koji je već istražen sa preporukama šta dalje i zašto je do toga došlo, ali ovde na zemlji još uvek se prvo potežu "vile i baklje" (to su korisnici, pa i mi članovi u prvoj reakciji) ili "lomače" (inkvizicija, advokati) u oba slučaja BEZ ijednog argumenta.
Već rekoh:
to što se desilo, se nije desilo, to se nigde nije desilo, ne dešava se (sada), niti će se ikada desiti (do kraja sveta, tj. do zadnje kapi nafte).
(ni Lukoil-u kao ni ExxonMobil-u (onaj tanker na Aljasci, ali to su male količine), Shell-u (ona curenja nafte u Nigeriji i Severnom Moru su ionako sitne količine), BP-u (dobro, par miliona tona nafte u Zalivu (meksičkom), to je drugo), Chevronu (malo je delta Nigera postradala al' "ništa ozbiljno", malo-malo pa im se zapali rafinerija, ali bože moj, šta je jedna na desetine, tu i tamo neki Brazil i Ekvador se žale al' šta oni pa znaju), Total-ovi Erika i AZF incidenti su "sitna statiskička greška",.itd. i sl.Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).
Comment
-
-
Originally posted by expendable View PostAko već čitaju (zar je moguće?! ... čisto sumnjam, nešto bi i naučili) onda bi već znali da se istina ne uterava batinama (pretnjama i tužbama) nego nečim drugim.ex SAABotražitelj
Comment
-
-
Ma jašta!
Još dve rečenice i Ende.
1) A za šta da tuže? Niko ne tvrdi da je lukoil-ov kvalitet goriva loš, nego da se sipanje to i to pretvorilo u "belu kafu". (analiza šarže sa tim veze nema)
2) (nije šala, nije ironija, nije dodvoravanje) Lično mislim da se L ispucao ovim događajem (par (desetina?) u milion) pa idem na L da sipam (doduše nije ista pumpa).
E sad, šta radi konkurencija? NIS je "pojeftinio" sa 87,40 na 87,90! (e alal im ćufte!). Doviđenja dok se ne urazume, što se mene tiče (kvalitet solidan ali daleko od pravog).Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).
Comment
-
-
Opa, oni su zaista bas dugo drzali 89.90. Barem jedno mesec dana, dok je u neposrednoj blizini, na MBG-u u Kumodraskoj gas bio 85.90, sa karticom 81.90. Ajd bas da vidimo da li ce pasti sad i kod MBG-a, ili su se cisto vozdovcani nasli na 85.90.
Comment
-
-
Hmm...zanimljivo je to njihovo razmišljanje. Kad je evidentno da cene padaju i da ima uslova za sniženje, mnogi oklevaju sa spuštanjem nadajući se da će izvući koju paru više, a za to vreme potrošači odlaze gde je jeftinije i pamte, pamte...
Ovakve situacije mi sve više liče na klanje vola zbog kile mesa.ex SAABotražitelj
Comment
-
Comment