Evo i ja se polako ukljucujem u tematiku LPG-a u automobilu. Nekoliko podataka o meni: Zivim u Becu i radim kao diplomirani inzenjer na ispitnom stolu za motore, dosta sam dobro upucen u generalnu tematiku motora, ali ne toliko u tehniku vezanu za plin. Kako principijalno funkcionise mi je sve jasno, ali za konkretan slucaj ne znam bas.
U Austriji LPG nije uopste zastupljen, ali ja bih ipak to na crno ugradio jer sam kupio auto koji trosi malo vise BMW E36 328i, pa sta bude sto se tice policije itd.
Imam priliku da kupim dosta povoljno polovan BRC sequent 56 sa narandzastim injektorima i isparivacem od 1500mbar. Jedino je boca cilindricna i to mi nikako ne odgovara.
Koliko u Srbiji otprilike kosta toroidna boca i multiventil, naravno sa davacem nivoa?
Jel odgovara ova konfiguracija uopste za moj motor?
Negde sam ranije procitao da taj motor nece lepo da radi na leru na plin ako se ne stave inlineri. Da li je to tacno i sta su inlineri?
Koliko sam ja video moze na netu da se nadje elektricna sema, sema za interface (max232 u principu) i software za brc. Nisam imao vremena da iscitam bas celo uputstvo za parametriranje, ali interesuje me kako to otprilike radi, jel se aparat stavi u kalibraciju i onda se vozi auto da bi prosao kroz sto vise tacaka operativne mape gde ce on da pohvata svuda vreme ubrizgavanja na benzinu? PA onda posle on stavi neki faktor i proba na plin a po lambdi polako koriguje da dodje na pravu vrednost? I kako se resava deo mape gde se ne vozi stohiometrijski, znaci puna snaga, i veci broj obrtaja?
Kako se aparat povezuje na rpm signal i na tps? Samo se paralelno veze uz ECU od auta. Ili se ubaci "serijski"?
Nadam se da ce neki od strucnjaka imati malo vremena da mi pojasni ovo i odgovori na ostala pitanja, hvala puno unapred.
U Austriji LPG nije uopste zastupljen, ali ja bih ipak to na crno ugradio jer sam kupio auto koji trosi malo vise BMW E36 328i, pa sta bude sto se tice policije itd.
Imam priliku da kupim dosta povoljno polovan BRC sequent 56 sa narandzastim injektorima i isparivacem od 1500mbar. Jedino je boca cilindricna i to mi nikako ne odgovara.
Koliko u Srbiji otprilike kosta toroidna boca i multiventil, naravno sa davacem nivoa?
Jel odgovara ova konfiguracija uopste za moj motor?
Negde sam ranije procitao da taj motor nece lepo da radi na leru na plin ako se ne stave inlineri. Da li je to tacno i sta su inlineri?
Koliko sam ja video moze na netu da se nadje elektricna sema, sema za interface (max232 u principu) i software za brc. Nisam imao vremena da iscitam bas celo uputstvo za parametriranje, ali interesuje me kako to otprilike radi, jel se aparat stavi u kalibraciju i onda se vozi auto da bi prosao kroz sto vise tacaka operativne mape gde ce on da pohvata svuda vreme ubrizgavanja na benzinu? PA onda posle on stavi neki faktor i proba na plin a po lambdi polako koriguje da dodje na pravu vrednost? I kako se resava deo mape gde se ne vozi stohiometrijski, znaci puna snaga, i veci broj obrtaja?
Kako se aparat povezuje na rpm signal i na tps? Samo se paralelno veze uz ECU od auta. Ili se ubaci "serijski"?
Nadam se da ce neki od strucnjaka imati malo vremena da mi pojasni ovo i odgovori na ostala pitanja, hvala puno unapred.
Comment