Od ugradnje plina trza i na plin i na benzin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zoranbg
    CBC Senator XXL
    • 23.03.2005
    • 4098
    • Rooster's Hill , Beog
    • Grande Punto 1.2

    #31
    pojam " laik " je širok pojam ( da li je majstor koji ne reši problem laik ? , da li je majstor koji nema odgovarajuću školu laik ? ) . Potrebe ,ekonomska situacija pojedinca i društva odredjuju u šta i kom obimu i sa koliko pred znanja će pojedinac da se upusti.

    U svakom slučaju u buduće , molim , bez postova koji guše samoinicijativu i razmenu iskustava i informacija.Jer takvi postovi ruše temelje i svrhu postojanja svakog foruma . a to nije u interesu ovog foruma ( niti ijednog foruma)
    Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

    Comment

    • Pantah
      CBC Veteran
      • 25.03.2007
      • 159
      • Beograd

      #32
      Ako neko sam za sebe shvata da je laik za određenu temu onda je savršeno jasno da nije kompetentan za opisivanje simptoma kvara isto koliko nije kompetentan ni za popravljanje. Želja za besplatnim on-line popravkama je legitimna sa strane krajnjeg korisnika, što ne znači da treba da bude uslišena.

      Što se tiče "gušenja", evo obećavam da neću da vas gušim. Čak ću da dam prilog osnovnom pitanju.

      Moje mišljenje je da je vozilo neispravno i da ga treba popraviti. Prema mom iskustvu, simptomi koje opisujete ne bi trebali da se pojavljuju kod ispravnog vozila i predlažem da hitno odvezete vozilo kod ovlašćenog servisera (pre svega za tip vozila a zatim i za tip ugrađenog gasnog uređaja) koji će utvrditi šta mu je i kako je do toga došlo. Na žalost postoji više od jednog razloga za ovakvo ponašanje vozila i nezahvalno je upuštati se u nagađanje koji je od uzroka verovatniji.

      Evo, bio sam konstruktivan i sigurno tačan. Hoću li sada da budem pohvaljen?
      Money for nothin' and chicks for free

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #33
        Hoćeš, svečano ti se dodeljuje jedan tapšaj po ramenu
        U pravu si i nisi, da ne idem daleko u politiku, šta radi narod, buni se dobro je...

        Svi su svesni da današnji auto nije isto što i pre desetak ili čak manje godina. Ja najviše (i slični kao ja pa i ti) jer ih popravljamo ili pregledamo i znamo da nam treba sve više alata i znanja za to.

        Postoje segmenti gde se može pomoći a gde ne.

        Za nekoliko tapšaja, kad uhvatiš vremena došetaj dovde i objasni ljudima
        Gledam godinama po oglasima brdo automobila koji su izvorno sa velikom kubikazom i onda ubacen recimo klasicni Mercedesov 2.0 dizel :) i sve je to lepo zavedeno u saobracajnu. Interesuje me kakva je procedura za takvo nesto? Primera radi imas Jeep Grand Cherokee i hoces da ubacis 2.0 dizel iz Mercedesa 200D :) Da li je
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • bullet
          CBC Veteran
          • 26.05.2008
          • 115
          • Beograd

          #34
          da javim samo da je problem sa trokiranjem nakon par dana voznje na benzin i definitivno nestao, i na benzinu i na gasu.

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #35
            To je takozvani samompopravljajući slučaj
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • bullet
              CBC Veteran
              • 26.05.2008
              • 115
              • Beograd

              #36
              ko će ga znati... loše gorivo, dizne, viša sila... obzirom šta me sve strefilo tih dana, ništa ne isključujem
              videćemo da li će da se vrati problem opet, od vožnje na gas

              Comment

              • kinezp
                CBC Član
                • 23.07.2011
                • 10
                • Valjevo

                #37
                evo posle mnogo vremena dodjoh do majstora i ostavi kola da ih rasturi u param parcad .Medjutim kad je stavio nove svecice trzanje u toku rada je prestalo ostali problemcici su mali tako da je problem resen.Toliko muke samo zbog svecica.Hvala vam svima na pomoci dobro je da ovakvi forumi postoje

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #38
                  Da te je iko pitao ti bi rekao na benzin radi savršeno, sve je to zbog lošeg gasa
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • vladaomega
                    CBC Senator XXL
                    • 11.10.2010
                    • 484
                    • beograd

                    #39
                    mozda problem lezi u svecicama. napisa ja pre mesec dana

                    Comment

                    • bullet
                      CBC Veteran
                      • 26.05.2008
                      • 115
                      • Beograd

                      #40
                      Vratio mi se problem pre neki dan,epilog je da je otišao modul paljenja a.k.a. DIS modul, cena prava sitnica 33,000 RSD zajedno sa svećicama i rukama u Autoprometu
                      plus motor klapne za ventilaciju kabine, koji je crkao, 16,000 RSD
                      Uskoro idem da uzmem auto, nadam se da će to biti to za duže vreme, ovo su koliko vidim česti kvarovi kod Astri, jel ima još neki da se spremim pošto me izgleda sigurno neće zaobići
                      Last edited by bullet; 31.08.2011, 10:03.

                      Comment

                      • Brisk Srbija
                        CBC Član
                        • 22.11.2011
                        • 4
                        • Beograd

                        #41
                        Originally posted by Dora View Post
                        Nema veze sa svećicama, sem ako imaju 100 godina. Pokušavam izokola da ga nateram da razdvoji problem. Ubio mu je trimove kao zeca...
                        Originally posted by kinezp View Post
                        evo posle mnogo vremena dodjoh do majstora i ostavi kola da ih rasturi u param parcad .Medjutim kad je stavio nove svecice trzanje u toku rada je prestalo ostali problemcici su mali tako da je problem resen.Toliko muke samo zbog svecica.Hvala vam svima na pomoci dobro je da ovakvi forumi postoje
                        Pročitao sam sve postove iz teme i po opisu kvara sve je ukazivalo na struju. Svećice koje su bile na kolima, pre ugradnje gasa, pravljene su od bakra ili itrijuma (*materijali koji nemaju stabilan radni napon na gasu) i verovatno su prešle više od 10.000 km. Nakon ugradnje gasa one su počele mnogo brže da propadaju i sve lošije da provode struju. Auto je klasično počeo da trza na oba goriva, jer je radni napon svećice drastično skočio.

                        Majstor je verovatno pitao dal su menjane i kada je čuo da jesu pre "samo 10ak hiljada km" ili "jesu skoro" pomislio je da kvar leži u nekom drugom delu. Razbušio je plinske dizne misleći da će to rešiti problem, ali verovatno samo na gasu (ne znam kakav je rezultat mislio da će dobiti na benzinu). To naravno nije rešilo problem.

                        Posle zamene svećica auto je proradio i na sreću bobine nisu oštećene.

                        Da rezimiramo. Posle ugradnje auto gasa treba staviti i nove svećice, najbolje one koje su pravljene za gas. Ukoliko ne želimo njih, onda možemo staviti neke od platine ili iridijuma, ali samo ako je sistem za paljenje predviđen da radi sa tim svećicama (ako nije onda postoji veliki rizik od crkavanja bobina ili kablova jer je radni napon tih svećica mnogo visok).
                        Ako se ipak odlučimo da stavimo obične, jeftine svećice, onda ih moramo menjati na svakih 5-7.000km. Kod sistema za paljenje koji su dizajnirani za visok napon, posle ovog broja pređenih km neće doći do crkavanja istog, ali će doći do povećane potrošnje usled lošeg paljenja smeše. Auto će kasnije opet početi da trza jer će svećice biti sve lošije i tako dok neka od njih ne crkne.


                        *Nikl, bakar i itrijum posle 7.000km nemaju stabilan radni napon, već se on rapidno povećava i može dovesti do oštećenja delova sistema za paljenje ili samih svećica.

                        Comment

                        Working...
                        X