check engine skoda fabia 1.2HTP- AZQ motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • speedplus
    RIP Bio nam je drug!
    • 15.01.2007
    • 2419
    • LAZAREVAC

    #31
    Originally posted by shuxx View Post
    zato sam ovde i tražim savet, cenim da se svi vi znate, da većina učestvuje u forumima, i da jedni druge odmere, i znaju njihove mogućnosti.
    i dobijas ih,bar ja mislim.
    neznamo se bas puno,evo ja i Teca, na 30km jedan od drugog a nikad se nismo sreli.Vecina se poznaje samo sa foruma i retko ko se poznaje privatno.U Srbiji imas preko 500 ,nazovi, majstora,a mozda se njih 20% poznaje medjusobno.Na forumu ih imas maksimalno 5 aktivnih i jedno 20 neaktivnih(kao ja).
    Inace popravke na daljinu su jako teske a ponekad i nemoguce.Te informacije koje si dosad dobio su maksimum koji se moze dati ovako na daljinu,za ostatak cekamo izvestaj,sta si popravio ili pokusao da popravis i koji su rezultati.

    Comment

    • drzarkod
      CBC Član
      • 26.10.2012
      • 48
      • Novi Sad
      • Opel Vectra C 1.8 16v lpg by Dora

      #32
      Polako ali sigurno dečko mlati praznu slamu. Oš pesmicu ili recitaciju. Jel gas ili motor. Dora stari psiholog medju majstorima opet pogodi iz prve a ja ću da rezimiram. Pod 1. Idi kod dobrog majstora prema preporukama. Pod 2 Idi kod dobrog plinadžije. Pod 3. Nežali da predješ koji km, ipak voziš na gas. Pod 4. Nežali da daš koji dinar više. Pod 5. Osećaj kad rešiš problem --- neprocenjivo.

      P.S. Ova tema je pristojno komentarisana sa dobronamernim savetima, ali ako pokretač iste nema uši da čuje onda problem možemo rešavati i sledeće godine u ovo doba. Hristos kaza: '' Ko ima uši da čuje neka čuje.''

      Comment

      • shuxx
        CBC Član
        • 05.11.2012
        • 33
        • Prokuplje
        • škoda fabia 1.2HTP

        #33
        kao što rekoh, prešao sam na vožnju isključivo na benzin, za poslednjih cca 300km, nema problema, check engine je ugašen, auto normalno radi, prelazim oko 40km dnevno.
        na dijagnostici obrisana lista grešaka, pa ću malo voziti ovako da vidim dali ima problema sa radom auta na benzin, dali će biti nekih grešaka u dijagnostici, videću

        poslednji spisak grešaka,

        missfire na 2 cilindra, jedna originalna a jedna nova bombina, svećice BRISK sliverline sa cca 10K km
        još neke koje ne zapamtih

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #34
          Kad pošaljem auto kod električara jer sumnjam na bobinu većina digne haubu i pogleda motor i kaže mušteriji jel vidiš da radi?? Vidim, e pa ispravno je... Kako kad ali većinom nije jer sam se nagledao treskajućih motora i znam da raspoznam trokiranje ma koliko sitno bilo.
          Bobina može da se utvrdi aparatom i zamenom. Hoću da kažem da je Teca donekle u pravu iako ima malo čudan način komunikacije ovih dana a to znači da mož da bidne ok ali ne mora da znači.
          U svakom slučaju pomaže i rešavanju dileme da li je benzin (rad) baš toliko loš i ovo ukazuje da nije ali ako je slab i dalje će kasnije praviti problem ako se vrati na upotrebu plina.
          Rešenje je za sada da odeš kod nekog ko zna da popravi ili našteluje taj gas a taj očigledno ne zna kod kog si išao. Dobio si preporuke gde treba, ako ti je puno 30 km do normalnog servisa onda ti nema spasa.
          Tema će biti zaključana do rešenja problema, ako budeš voljan da podeliš kasnije sa nama kako je rešen problem.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • shuxx
            CBC Član
            • 05.11.2012
            • 33
            • Prokuplje
            • škoda fabia 1.2HTP

            #35
            bolje ikad nego nikad :-)

            Posle dužeg vremena, odgovor

            kao što sam i rekao sumnje su bile na lambda sondu, prvu od dve, koja je nova cca 200eur. Ali, vozio sam auto na benzin do 500km, i nije bilo uključivanja CHECK engine lampice, pa je ta sumnja smanjena. Na redovnom servisu ( u toku te vožnje na BMB) majstor mi je rekao da je jedna od 3 bombine malo nabrekla, tj pregrejala se, a s obzirom da sam menjao jednu januara, sada sam promenio i ostale dve da ne bude sumnje ( auto na 140K km). Otišavši do drugog TNG majstora, tzv Beljić Ljubomir, primetio je odmah da su se neka creva na isparivaču otkačila - nisu bila stegnuta šelnama, to je sređeno. Podešen je TNG, auto je radio fino, ali se tresao na leru i opt palio check engine. Došle su na red plinske dizne, moje su bile RAIL, iako su imale cca 50K km rada, izgleda da nisu dobro radile, jer se dešavao missfire na svim cilindrima. Postavljene su VALTEC dizne i auto se preporodio, radi ravnomerno, prelazak BMB-TNG se ne oseća, nema vibracija na leru.

            To je što se tiče samog rada, ali i dalje se uključuje check engine, kasnije nego sa RAIL diznama, a za sada je obično bilo - siromašna smeša. S obzirom da je ovo sve odrađeno skoro, nadam se da će se problem rešiti sa manjim podešavanjima plinskog kompjutera.




            prva fotka, je zatečeno stanje - kako je bilo pre podešavanja





            creva - šelne koje su nedostajale





            skorašnje stanje podešenosti mape

            ko se razume, iz gore navedenog će videti kako je bilo i kako je sada

            ako neko ima komentar, kako rešiti i sadašnji problem sa siromašnom smešom, bio bih zahvalan

            nadam se da sam detaljnim opisom opravdao duže odsustvo, a nastavka će biti . . .
            Last edited by shuxx; 24.01.2013, 10:37.

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #36
              Na ispravnom sistemu smeša se lako podesi. Ako nije podešavao u vožnji onda trebaš otići za nekoliko dana da pogleda ponovo mapu pa će ti se samo reći. kad slikaš, slikaj i desni deo da se vide svi parametri dok motor radi.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • shuxx
                CBC Član
                • 05.11.2012
                • 33
                • Prokuplje
                • škoda fabia 1.2HTP

                #37
                Na sve se sumnjalo, ali se klupko polako razmotalo.

                Posle pređenih 400 km na TNG, zasada nema paljenja CHECK engine lampice, da bi se došlo do toga urađeno je

                nove bombine cca 10000 din
                nove tng dizne 5500 din
                nove svećice 2000 din
                + dobar majstor koji je valjano podesio TNG sistem.

                Kao što i stara majstorska rečenica kaže

                na ispravnom benzinskom motoru, će i plinski sistem dobro raditi

                kod mene je jednostavno došlo do starenja komponenata za paljenje, ipak na 140 000 km, dolazi vreme za zamenu bombina, malo me iznenađuje kratak vek prethodnih dizni, mislim da 50 000km, nije puno, ali sistem je više puta otplatio sebe, pa mala investicija u kvalitetnije dizne me čak ispunjava, jer znam da će sve još bolje raditi.

                Kao što je Dora predložio, posle zamene svih elemenata, otišao sam na podešavanje sistema u vožnji. Nažalost nisam uslikao podatke, jer sam vozio. A i nisam verovao da je svemu kraj, mislim na svetljenje lampice.

                Sada mogu da malo odahnem, auto radi potpuno normalo.

                Ponovo sam stavio Brisk silver svećice, reći ću moje zapažanje. Jeftine jesu, prošle godine su bile 450din/kom, a sada 550 din, ali iako im je rok trajanja procenjen na 30 000 km, kod mene su zamenjene 20 000km i zazor je bio ( meren špijunom ) oko 1mm, nisam siguran koliko je kada su nove ali mislim 0.7-0.8. S obzirom da su Bosch 1400 din/kom, sami vidite da li češće menjati, ili jednom prebrinuti, mada sumnjam da bosch traju 60 000 km.


                hvala svima

                Dori posebno

                takođe i majstoru Beljiću, ako znači Valjevcima, moje preporuke za njega, njegov tel 0641385639 kome zatreba
                Last edited by shuxx; 08.03.2013, 21:08.

                Comment

                • speedplus
                  RIP Bio nam je drug!
                  • 15.01.2007
                  • 2419
                  • LAZAREVAC

                  #38
                  Originally posted by shuxx View Post
                  Ponovo sam stavio Brisk silver svećice, reći ću moje zapažanje. Jeftine jesu, prošle godine su bile 450din/kom, a sada 550 din, ali iako im je rok trajanja procenjen na 30 000 km, kod mene su zamenjene 20 000km i zazor je bio ( meren špijunom ) oko 1mm, nisam siguran koliko je kada su nove ali mislim 0.7-0.8. S obzirom da su Bosch 1400 din/kom, sami vidite da li češće menjati, ili jednom prebrinuti, mada sumnjam da bosch traju 60 000 km.
                  Da napisem moje zapazanje u vezi gore pomenutih svecica:
                  Brisk-silver je predvidjen za eksploataciju 30.000km,medjutim posle 25.000km centralna elektroda krece naglo da se smanjuje,mada ne pravi problemo,ali bolje zameniti ih.Za dve godine,montaze i prodaje ovih svecica,problema nije bilo.
                  Bosch,bilo koji, cak i onaj od 25eu po komadu,kad vidim na autu,IZGRADjUJEM.Po mom misljenju i iskustvu, i zardjali ekser bi bolje radio od njih

                  Comment

                  • shuxx
                    CBC Član
                    • 05.11.2012
                    • 33
                    • Prokuplje
                    • škoda fabia 1.2HTP

                    #39
                    Treba velikog iskustva, pa reći da Bosch svećice nisu dobre, ono što me nervira kod pojedinih majstora je,
                    "BRISK, šta je to Bris???Ko još stavlja bris..ili kako se već zove ..... Kakve su to svećice, niko čuo za njih nije, samo ti stavi Bosh, ima to da radi ko novo."

                    uz malo interesovanja, sam zaključio i probao, a sada sam i siguran da ću ubuduće koristiti Brisk silver, uz zamenu posle 20 000 km ili više.

                    p.s.
                    uzgred budi rečeno, par hiljada km je prošlo i auto radi odlično, već se navikao da check engine ne svetli

                    potrošnja je malo manja, a auto vuče bolje


                    drag mi je svaki dinar koji sam uložio, nežalim

                    Comment

                    • speedplus
                      RIP Bio nam je drug!
                      • 15.01.2007
                      • 2419
                      • LAZAREVAC

                      #40
                      Originally posted by shuxx View Post
                      Treba velikog iskustva, pa reći da Bosch svećice nisu dobre, ono što me nervira kod pojedinih majstora je,
                      "BRISK, šta je to Bris???Ko još stavlja bris..ili kako se već zove ..... Kakve su to svećice, niko čuo za njih nije, samo ti stavi Bosh, ima to da radi ko novo."
                      Vidis,mi smo,u vecini slucajeva,nacija koja je u odredjenim stvarima jako napredna,dok u nekim drugim,zaostajemo,daleko,za naprednim svetom.
                      ne reklamiram Brisk,ali recimo u Italiji,kad pitate,vrhunskog majstora,koji radi motore za automobile za trke,koje svecice preporucuje,u 80% slucajeva ce vam reci, brisk.Brisk je u EU,odavno zasluzio svako postovanje.Time ne zelim reci da su ,recimo,NGK ili Denso lose,naprotiv,odlicne su.Sve u svemu,Brisk je ime,koje s izgovara,s postovanjem

                      Comment

                      • shuxx
                        CBC Član
                        • 05.11.2012
                        • 33
                        • Prokuplje
                        • škoda fabia 1.2HTP

                        #41
                        Eto i ja dogurah ( dovezoh ) do 215000km, po svemu što sam čuo najlošiji motor u VW - 1.2HTP - trocilindraš, bez bitnijih problema, sa redovnim održavanjem TNG sistema, zamena filtera i svećica Brisk na 20000km.

                        U poslednje vreme mi se pali check engine, povremeno, na BMB se greška poništi, dizne pregledane, sve ok, ali .... nisam servisirao isparivač, tako da mi to sleduje, nadam se da će se problemi rešiti

                        pozdrav Dori i ekipi

                        Comment

                        • vojislavbb
                          CBC Senator XXL
                          • 04.05.2009
                          • 373
                          • Novi sad
                          • Forester Turbo

                          #42
                          nama na sluzbenom Praktiku na 205 000 km crkla benzinska pumpa a kupa se u punom rezervoaru svo vreme, vozimo samo na plin, nije presla 5000 km na benzin.. nova pumpa + ruke 300 eura naravno da smo uzeli ulozak.. njesra..
                          SUBARU Forester XT, Legacy SUBARU Forester Sturbo TOYOTA Celica 4WDTurbo, Celica STi
                          http://www.bud3.net/2011/08/white-lily-toyota-celica-awd-turbo/

                          Comment

                          • Hermes
                            CBC Senator XXL
                            • 14.02.2006
                            • 1306
                            • https://t.me/pump_upp
                            • bemve

                            #43
                            Radila je ona svih 205000km, ako je ispravno ugradjeno
                            https://t.me/pump_upp

                            Comment

                            • shuxx
                              CBC Član
                              • 05.11.2012
                              • 33
                              • Prokuplje
                              • škoda fabia 1.2HTP

                              #44
                              Da, taj deo sam zapravo zaboravio, i moja je stradala prošle godine, ali uložak je oko 5000 din, i tera i danas.....

                              Comment

                              • vojislavbb
                                CBC Senator XXL
                                • 04.05.2009
                                • 373
                                • Novi sad
                                • Forester Turbo

                                #45
                                Neznam.. deprimirajuce je kad se setim da yaris 1.3 gazi 300000 km sa 3 paketa svecica, plocica i malo filtera i ulja..

                                Sent from my SM-N910C using Tapatalk
                                SUBARU Forester XT, Legacy SUBARU Forester Sturbo TOYOTA Celica 4WDTurbo, Celica STi
                                http://www.bud3.net/2011/08/white-lily-toyota-celica-awd-turbo/

                                Comment

                                Working...
                                X