Hvala. A odakle bih mogao da uzmem plus kontakt, mislim odakle bi bilo najbolje?
Mozda su za tebe ova pitanja smesna Ali sta da radim kad ovde nema normalnog majstora za plin.
Hvala. A odakle bih mogao da uzmem plus kontakt, mislim odakle bi bilo najbolje?
Mozda su za tebe ova pitanja smesna Ali sta da radim kad ovde nema normalnog majstora za plin.
Možeš privremeno da spojiš direktno na akumulator dok radi motor ali da skineš kad ugasiš auto. NA taj način ćeš proveriti instalaciju od prekidača.. I dalje liči na pad napona, može biti i zbog loše mase.. Inače prekidač je divča, Lovato nema takav...
I probaj to sa namotajima na kabelu od bobine, bar 20 da ima, možda gubi signal obrtaja...
Probacu sutra da namotam jos braon zicu, bas sam brojao ima 11 namotaja. A ler je poceo da varira kada motam pun volan i tada cakce, a kada je pod sauhom ili kada dam gas da ima vise od1000 obrtaja ne cuje se.
Ja rucno prebacujem benzin plin, na 1 je benzin, 0 nista ugasi se lampica, i na 2 je plin.
u najgorem slucaju izvucite instalaciju tog prekidaca i provucite novu sa drugim prekidacom i probajte,nije to avionska instalacija pa toliki problem da nemoze da se resi
Nema podesavanja za obrtaje na prekidacu. Nekada sam imao vakumski sistem isparivaca, kasnije sam promenio isparivac, stavljen je elektronski i tada je zamenjen prekidac.
Ne znam sta bih dobio skidanjem braon zice sa kabla bobine!?
Treba mu signal sa bobine ako ima vremenski relej, a to sto cakce je najverovatnije pomenuti relej, sto znaci da je ili prekidac neispravan, ili je los signal sa bobine.
I u slucaju da je vremenac, mora da ima trimer za podesavanje vremena iskljucenja struje po davanju kontakta, ukoliko auto nije u radu.
Ako nema nikakav trimer, onda je prekidac obican za karb. vozila, ili je teska divca.
Comment