Cima, oce motor da iskoci :badteeth:

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • yiipi
    CBC Veteran
    • 08.05.2008
    • 120
    • Beograd

    #16
    Re: Cima, oce motor da iskoci :badteeth:

    Imash da download_ujesh ac stag software na ac site_u.Uchitash je na karticu 'map' (kada se klikne na doniji osciloskop dobish strelice za premotavanje, play, record i 'insert' (strelica na dole i iznad nje crtica). Klikom na insert dobish dialog za unos file i dalje ...

    A za ovaj file samo moze neki http ili ftp eventulanoooooooooooo neka torrent fora


    A da ... software je na stranici ... http://www.ac.com.pl/technical-material ... nuals,409/

    Ovaj osc je snimljen na stag 300 hardware_u i uz pomoc

    * STAG-200, STAG-300 AcGasSynchro v1.14.1.0 configuration program

    Mogu i da pustim sve ver software_a na svom ftp_u ako ima interesofanja, ali molim vas da ne rokate mnogo na link jer je to ipak moj internet i voleo bih da malo

    Comment

    • ale944
      CBC Senator XXL
      • 20.03.2006
      • 1457
      • Beograd

      #17
      Re: Cima, oce motor da iskoci :badteeth:

      Čime se gleda ovaj OSC?
      pazi kad sam mu i ja postavio isto pitanje, a na stotine sam ih napravio do sad
      http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

      Comment

      • yiipi
        CBC Veteran
        • 08.05.2008
        • 120
        • Beograd

        #18
        Re: Cima, oce motor da iskoci :badteeth:

        Maaa opushteno. Meni su racunari izvor zivota (para ) tako da sam izgradio 'intuiciju' shto se tice software_a.

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #19
          Re: Cima, oce motor da iskoci :badteeth:

          Originally posted by ale944
          Čime se gleda ovaj OSC?
          pazi kad sam mu i ja postavio isto pitanje, a na stotine sam ih napravio do sad
          Pa ko gleda ekstenziju kad mi radi softver

          @ yiipi
          Nema potrebe da šalješ program imam ga
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • slavko_bgd
            CBC Senator XXL
            • 24.03.2009
            • 771
            • Batajnica
            • Stilo 1.6 16V MW

            #20
            Re: Cima, oce motor da iskoci :badteeth:

            Kada radiš snimanje parametara(oscilogram) u vožnji, radiš tako da voziš auto do pojave problema. Znači,dovedeš motor u režim kada se problem javlja (3000-4000 o/min) i u momentu kada počne da cima, prekineš snimanje.
            Analizira se poslednjih 10-ak sekundi,dakle stanje pre pojave greške i stanje u momentu postojanja greške.
            Kada proveriš svaku "liniju" ponaosob,one za koje smatraš da su u redu isključuješ jednu po jednu (npr.temperatura isparivača,temperatura gasa,vreme brizganja benzina, itd...).Na kraju će se pojaviti jedan ili više signala sa anomalijom.
            Koliko sam video, temperature gasa i isparivača su OK, što znači da je uređaj dovoljne snage za taj motor i pravilno je ugrađen.
            Vreme brizganja benzina je konstantno prisutno (plava linija),osim u cut-off-u (vidi se pad RPM)...
            Kao laik, mislim da STAG pravilno čita signale.
            Problem može biti mehanički (npr. mešanje goriva,motor trokira isto kao kad ne valja paljenje).Prebaci auto na gas,isključi pumpu za benzin i vozi. Ako se problem više ne javlja, vadi napolje benzinske dizne,neka dizna "propišava".
            Probaj pa javi šta si uradio.
            Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

            Comment

            • yiipi
              CBC Veteran
              • 08.05.2008
              • 120
              • Beograd

              #21
              Re: Cima, oce motor da iskoci :badteeth:

              Probacu ali za sad nema shanse da vishe eksperimentisem jer mi motor sve vise lupa tako da ce do remonta (do preseljenja lf-autocentra) verovatno biti van funkcije

              Comment

              • yiipi
                CBC Veteran
                • 08.05.2008
                • 120
                • Beograd

                #22
                Re: Cima, oce motor da iskoci :badteeth:

                Eto dodje i vreme da se posle svih radova ispegla i gasni uredjaj... Kao i uvek staro pravilo, ako hocesh nesht da bude gotovo uradi ga sam, je vazilo i ovaj put. Puno hvala ljudima koji su mi dali osnovna znanja da ovaj posao i zavrshim do kraja. Problem oko cimanja je ustvari dolazio od preterano zasicene smese jer je knock sensor posle nekoliko detonacija "sekao" dotok goriva. Problem je u tome bio josh veci jer eccs kod nissana kombinuje dva nachina brizganja sekvencijalni na manjem broju obrtaja, koji dopunjuje kratkim prelazima u full-group pri vecim opterecenjima, i full-group kada je turbina vec u nadpritisku i kad je set dodatnih leptira u usisnoj grani otvoren. Najveci problem mi je predstavljao pronalazak vremena brizganja na mapi gde brizganje prelazi u full-group da bih tu "ispeglao" mapu da ne dodje do naglih zasicenja jer se ispostavilo da motor u sekvencijalnom rezimu radi sa dosta vecim koeficijentom nego u full group rezimu (sekvencijalni sa 1.2 a full group chak sa neshto ispod 0.8) sa pritiskom od 2 bara u isparivachu i vishe se ni ja ne secam velichine dizni. Sad dolazi neko finalno peglanje jer mi je u sekvent fazi josh uvek neshto preko knock_a . Mene sada zanima kako da izvuchem maksimalnu korekciju brizganja iz benzinskog motora, tj da li je dovoljno da krecem podesavanje iz nekog visheg stepena prenosa (cetvrta ili peta brzina iz malog broja obrtaja) ili da prodjem sve stepene prenosa i da svuda eliminishem knock. Auto sada kako se meni chini ide dosta bolje nego na benzinu ali se na manjem broju obrtaja ponekad deshavaju detonacije opet kazhem zbog zasicenja.

                Comment

                • yiipi
                  CBC Veteran
                  • 08.05.2008
                  • 120
                  • Beograd

                  #23
                  Re: Cima, oce motor da iskoci :badteeth:

                  ha... I niko da me ispravi za knock/fuel cut , a kamoli da mi da savet ...

                  Comment

                  • ale944
                    CBC Senator XXL
                    • 20.03.2006
                    • 1457
                    • Beograd

                    #24
                    Re: Cima, oce motor da iskoci :badteeth:

                    nisam upoznat sa nisanovom elektronikom, ali:

                    knock senzor kada registruje knock, radi se retard paljenja i obogacivanje smese, to su neki univerzalni principi koji vaze za sve automobile

                    jesi li siguran da ti je ne javlja missfire ako stvarno imas prebogatu smesu ?

                    u oba slucaja se ne radi fuel cut, samo sto kod misfire-a to sve izgleda kao neki fuel cut, jer ne dodje do sagorevanja
                    http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #25
                      Re: Cima, oce motor da iskoci :badteeth:

                      Prvo šta će ti 2 bara na isparivaču, drugo ako u opterećenju prelazi na fulgrup, to ćeš videti po lambda sondi i odatle koriguješ, ne razumem u čemu je problem...
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • yiipi
                        CBC Veteran
                        • 08.05.2008
                        • 120
                        • Beograd

                        #26
                        Re: Cima, oce motor da iskoci :badteeth:

                        Ale nije fuel-cut nego mi nestane goriva u isparivacu . Pritisak u nekim trenucima u isparivacu padne na 1.1 bar dok je u usisnoj grani pritisak od 1.8 bar_i. Ponekad kad ga samo isturiram na leru napravi isti problem.

                        Comment

                        • ale944
                          CBC Senator XXL
                          • 20.03.2006
                          • 1457
                          • Beograd

                          #27
                          Re: Cima, oce motor da iskoci :badteeth:

                          pokazivanje pritiska gasa nije ustvari apsolutni pritisak, nego razlika pritisaka izmedju usisne grane i izlaza isparivaca, tako da tih 1.1 bar je i dalje dovoljno za brizganje gasa.. verovatno ti prijavljuje i "injectors fully open" , jer on sam radi korekciju vremena otvaranja dizni i po pritisku iz isparivaca.

                          na primer, ako stavis da ti je operational pressure 1.5 bar , a stvarni pritisak padne na 1.1 , onda ce vreme gasne dizne biti : vreme benzinske x multiplikator x korekcija zbog pada pritiska.

                          to mozes videti i ako uporedis vreme gasnih i benzinskih dizni, kako vrsi korekciju.
                          http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                          Comment

                          • yiipi
                            CBC Veteran
                            • 08.05.2008
                            • 120
                            • Beograd

                            #28
                            Re: Cima, oce motor da iskoci :badteeth:

                            Primetio sam i neku vrstu korekcije benzinskog ECU. Kada npr napakujem prvih 20 km na benzinu auto ide sve bolje i bolje dok ne dodje kao do neke vrste kalibracije. Kada pochnem da podeshavam gas posle nekog vremena uspem da dobijem zadovljavajuce stanje na gasu, posle toga kad prebacim na benzin ponovo dobijem problem da auto ne radi lepo na benzinu tj da dolazi u zasicenje, kako mi se chini, i tek posle nekoliko desetina kilometara se vrati u normalno stanje. Kad prebacim ponovo na gas auto ne radi kako je radio. Sad dolazi pitanje kako da reshim da mi vremena brizganja na gasu i benzinu budu shto slichnija da ne bi dolazilo do ovakvih problema?

                            Comment

                            • slavko_bgd
                              CBC Senator XXL
                              • 24.03.2009
                              • 771
                              • Batajnica
                              • Stilo 1.6 16V MW

                              #29
                              Re: Cima, oce motor da iskoci :badteeth:

                              Originally posted by yiipi
                              Sad dolazi pitanje kako da reshim da mi vremena brizganja na gasu i benzinu budu shto slichnija da ne bi dolazilo do ovakvih problema?

                              Razbuši pravilno gasne dizne.

                              Srećan rad!
                              Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

                              Comment

                              • yiipi
                                CBC Veteran
                                • 08.05.2008
                                • 120
                                • Beograd

                                #30
                                Re: Cima, oce motor da iskoci

                                Originally posted by *IvanT*
                                Bosch je bosch. Malo sale, al stvarno sa njim nekako radi

                                Nissan, toyota i mazda su u tim godinama (pogotovo na turbo motorima), u vecini slucajeva gurali peak&hold drajvere i niskoomske dizne. Za pocetak je obavezno staviti dodatni emulator za te brizgace ili novi gasni ECU koji ima emulaciju za niskoomske brizgace. Nakon toga par otpornika i kondenzatora na pravom mestu, nastelovati hod valtek brizgaca na 0.5-0.55mm, jos par sitnica i to ce raditi... pomocicu oko problema, ali necu nista da popravljm ili prepravljam....
                                Evo nechega sa jednog od foruma za niskoomske dizne i peak and hold ...

                                "When I decided to start with LPG conversions, I've got great experience with engine management systems, as an owner of small garage building cars for custom orders. LPG becomed our second speciality. As I only started, I aimed highl - to become the best LPG garage in my area. That's why I started to cooperate rather with well-known Italian BRC, than with Polish producers, I knew nothing about. But within short time, I started to check, how these Polish systems work in copare to BRC. And?? Results were surprise! True, that tuning of BRC Sequent or VSI Prins is much more simple, than tuning of Polish STAG system, but in STAG You get absolutely full control on algorhytms calculating LPG injector opening time, what gives much more precision in settings, and uncomparable flexibility of Polish systems.
                                With STAG system, unlike BRC, or Prins, I can easily make conversion for:
                                - cars with low impedance "peak and hold" gasoline injectors
                                - cars with full group style gasoline injection
                                - very high rpm engines (like k-22 redlined 8900 rpm honda engine)
                                - engines with extremally short gasoline injection times
                                - ...and even in single point throttle body injected cars!"

                                Comment

                                Working...
                                X